Martin.405

405 žere olej

21 posts in this topic

hojte

v poslední době sem si všiml že mě při zahřátým motoru de z vejfuku trochu namodralej kouř, mezi výměnama musím +- litr dolívat. tak sem se chtěl optat co je pravděpodobnější, jestli to žere přes kroužky nebo spíš přes gufera na ventilech. kroužky bych asi neřešil, motor má už něco za sebou, ale jak složitý je vyměnit gufera na ventilech? musí dolů hlava? potažmo když bych to sám nezvládl, kolik to asi stojí v servisu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj , nevim jak se zjisti jestli to žere přez kroužky ale mě to chlastalo u 405tky přez gufera. Začal bych u výměny gufer. Podle mě nejlevnější varianta.

[upravil dne 28/1/08 Jaris]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Souhlas. A hlava dolů nemusí když seženeš mechoša co to umí.

Přesně tak, hlavu mě nesundaval. Ty staré gufera jsem měl jak kámen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Někde tady na clubu:myslim byl i popis, jak vyměnit gufera bez demontáže hlavy, ale mě se ho nedaří najít:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta vymena gufera je jasna jen bych k tomu pridal ze pokud uz ten motor ma dost nalitane a davas tam treba plnou syntetiku, muze ti ji zbytecne brat, je lepsi prejit na polosyntetiku nebo oleje s dotesnujicimi aditivy. Vice kdyztak mailem eb@inweb.cz

Share this post


Link to post
Share on other sites

já sem si právě taky myslel že je to guferama.. nemáte někdo tušení co by taková výměna mohla stát v nějakým servisu? samotný gufera stojej pár kaček, a co práce?

olej dávám m8ads3 minerál, předchozí majitel dával taky minerál takže sem to neřešil, a tenhle mám za dáčo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co jsem tak zaslechl, tak práce za gufera bez sundání hlavy kolem dvou litrů (bez záruky);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten litr minerálu mezi výměnyma oleje bych vůbec neřešil,těch 70Kč je prkotina a za druhé já si myslím ,že spotřeba oleje při cca 10000km 1 litr je v normě

Share this post


Link to post
Share on other sites

spíš mě vadí ten modrej kouř, fáčko mi žralo oleje víc ale modře nekouřilo.. jinak teda 2 litry docela mazec cena.. akorát mám trochu strach abych prošel emisema

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Martin.405

spíš mě vadí ten modrej kouř, fáčko mi žralo oleje víc ale modře nekouřilo.. jinak teda 2 litry docela mazec cena.. akorát mám trochu strach abych prošel emisema

No je to vlastně ta samá práce, jako při výměně rozvodů, plus demontáž vačky, manipulace s klikovkou, vyjmutí hrníčků, ventilových pružin, starých guferek, montáž nových a všechno zpět....

Share this post


Link to post
Share on other sites

no M8ASD3 to je nejaky paramo ne? to se lije tusim i do Avie, to se nediv ze ti to kouri jak svina, to je olej malem do fritaku ;o) Ne, neni to jen ten olej samozrjeme, ale neni to zadnej zazrak. Kvalitnejsi oleje maji mensi kourivost, spali se.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Martin.405

já sem si právě taky myslel že je to guferama.. nemáte někdo tušení co by taková výměna mohla stát v nějakým servisu? samotný gufera stojej pár kaček, a co práce?

olej dávám m8ads3 minerál, předchozí majitel dával taky minerál takže sem to neřešil, a tenhle mám za dáčo :)

Ahoj :)

me moje 405 taky basti cca litr/1000km a pri dotazu v servisu (jsou na nej zde odkazy) kolik by stala vymena gufer, mi bylo receno, ze to je narocne na cas (dily jsou relativne levne) ale musi dolu hlava a to pry zabere hodne casu...takze cena odhadem 6000~7000,- tak vaham...

:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dej tam aspon polosyntetiku 10W40 .... kdyztak mi pisni do mailu, najdu ti v mazacich planech neco vhodnyho kdybys mel zajem

Share this post


Link to post
Share on other sites

v práci máme mobil 10w40, ten by mohl jít.. a jak je to s přechodem z minerálu na polosyntetiku? první výměnu zkrátit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

já dolívám litr oleje když projedu celou nádrž, furt má málo, ale zato vypoustím při výměně osm litrů :myslim

teď to zrovna neřeším ale na jaře jto jde hezky do servisu a ť mi zjistí co stím :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hanys55

já dolívám litr oleje když projedu celou nádrž, furt má málo, ale zato vypoustím při výměně osm litrů :myslim

teď to zrovna neřeším ale na jaře jto jde hezky do servisu a ť mi zjistí co stím :D

Počkat, to jako vážně s těma 8l? A k čemu je tam měrka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

před časem už to tady řešil, že mu to na měrce pořád ukazuje málo ale ve finále z toho vypustí dvakrát tolik ;)

co ten přechod z minerálu na polosyntetiku kluci? můžu to tam hrknout jen tak z fleku a po chvíli ho vyměnit, nebo ho po trochách přilívat do toho minerálu? nebo jak se to dělá takovej přechod? nerad bych to zadřel skrzevá nějakej ucpanej kanálek :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.