Maverick Odesláno 27. leden 2008 Sdílet Odesláno 27. leden 2008 Zdar Mám takovej menší problém. Včera jsem přijes s míčkem do garáže, vše v pohodě a dneska k tomu přijdu, otočim klíčkem a ono ne a ne nastartovat. Točí starter, auto občas lehce \"poblafne\" ale nechce se rozjet. Vyblikával jsem kódy, ale v ŘJ nic není (krom chyby snímače klepání, ale ta se tam objevuje už dlouho a zatim to furt jezdilo.) Jednotku jsem vyresetoval a furt nic. Pojistky vypadaj všechny OK i ty v motoru. Nevíte prosím vás někdo co stím? na co se zaměřit? Motor je to RFY (XU10J4Z). Budu vděčnej za každou radu. Dík [upravil dne 2.3.08 Mefisto86] [upravil dne 20.7.08 Mefisto86] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 27. leden 2008 Sdílet Odesláno 27. leden 2008 otazka c.1 .. mas tam benzin? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 27. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2008 Pata: To bylo první co mě napadlo, že tam možná nebude, i když rafička nulu ještě neukazovala. Pro jistotu jsem tam ještě nalil celej 5litrovej kanistr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pišta Odesláno 27. leden 2008 Sdílet Odesláno 27. leden 2008 Stalo se mi to taky na MI 16 (XU9J4) přijel jsem normálně a už nenatočil. Odtah do servisu,tam zjistili,že čerpadlo nedává šťávu.Něco u čerpadla u nádrže.Dále jsem měl rozpadlý palec v rozdělovači. Tak to zkontroluj. Držím palce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 27. leden 2008 Sdílet Odesláno 27. leden 2008 Na čerpadle (u nádrže) by měla být samostatná pojistka, ale můžou být uhnilý dráty. Je vůbec čerpadlo slyšet po otočení klíčkem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pišta Odesláno 27. leden 2008 Sdílet Odesláno 27. leden 2008 Na coupé to čerpadlo slyším,ale u MI už si nepamatuju jestli to bylo slyšet. "já myslím,že ano" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 27. leden 2008 Sdílet Odesláno 27. leden 2008 Hmmm vlezl bych pod auto a našel palivové čerpadlo(je in line-v potrubi,vedle nádrže na příčné výztuze podlahy kufru) a proměřil bych svorky čerpadla jestli jde napětí po otočení spínací skříňky na 2stupeň(jestli spíná rele palivového čerpadla)...a pak bych řešil dále. PS:a nebo odpoj přivod paliva do rozdělovací větve a at nekdo otočí klíčkem a uvidíš..chce to prostě rozdělit na palivovou soustavu a zapalovací...u zapalovaci by mě napadal modul zapalování či indukční cívka..hodně zdaru;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bla Odesláno 27. leden 2008 Sdílet Odesláno 27. leden 2008 Zdar. Přidám také kapku zkušeností. To čerpadlo je při chodu slyšet. Pokud by přísun paliva byl ok, tak bych mrknul na svíčky, jestli hází jiskru. Dále mrkni na snímač polohy kliky na převodovce. Jednou nás ta mrška pěkně potrápila. Jinak bych projel všechny kontakty. Od váhy vzduchu a tak. Určitě to bude nějaká Blbost. Ať se ti to podaří nahrknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Původně zaslal: bla Zdar. Přidám také kapku zkušeností. To čerpadlo je při chodu slyšet. Pokud by přísun paliva byl ok, tak bych mrknul na svíčky, jestli hází jiskru. Dále mrkni na snímač polohy kliky na převodovce. Jednou nás ta mrška pěkně potrápila. Jinak bych projel všechny kontakty. Od váhy vzduchu a tak. Určitě to bude nějaká Blbost. Ať se ti to podaří nahrknout. Ten halluv snímač mě taky napadl,ale to by se našlo přes diagnostiku,v paměti závad...,ale je lepší ho vyndat a juknout jak na tom je a pořadně vyčistit(čistota je u haláku duležitá) [upravil dne 28/1/2008 Pája Rybišár] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 28. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Prozatim dík za rady. Jdu se na to mrknou. To čerpadlo slyšet není, takže začnu tam. Cívka to nebu, protože tenhle motor má na každou svíčku svojí cívku, takže kdyby byla nějaká KO, tak by to jelo aspoň na tři válce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 28. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Tak s palivem to souvislost nemá. Odpojil jsem palivový hadice, zkusil nastartovat a benzín z toho stříhal jak z fontány. Zkoušel jsem i jestli jde impulz na cívky a vše se zdá být OK. Zkusil jsem otestovat akční členy, a všechny zdá se fungují. V ŘJ stále žádná chyba. Tohle už mi hlava nebere:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Možná blbost, ale nemohl ti trochu poskočit rozvoďák? Jinak pokud jde palivo až do motoru, tak bych to viděl na ty cívky. Je nějakej člen, kterej do nich pouští šťávu nebo to nějak ovlivňuje (kromě ŘJ)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 28. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Dundee: Rozvoďák nepřeskočil, to by bylo asi slyšet. Systém jakym to auto pálí bohužel neznám. Ještě přemejšlim, jestli se nebloknul imobilizer. Ten byl od začátku vyblokovanej a bohužel od něho nikdo nezná kód. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Tak imo máš někde na viditelnym místě, ne? Kdybys ho komplet vykuchal, pomohl by sis? Když rozvod poskočí o zub nebo dva, tak to i jezdí, ale hodně blbě (znám;)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 28. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Tak imo to není. svítí zeleně, takže by měl bejt odbloklej. Zkoušel jsem jestli to teda hází jiskru a to je taky v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bla Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Tak to budeš muset asi k doktoru. Čerpadlo fičí, benzín stříká, jiskra lítá, imo svítí. Počítač se sera málokdy. Kdyby poskočil rozvod, tak by to mělo jít i tak natočit (ale radši bych na něj mrk). Já bych sázel na ten snímač. Jednou jsme taky takhle pátrali, a nakonec jsme si pučili to samé auto a zkoušeli. No a byla to úplná blbost. Špatný kontakt na relé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Původně zaslal: bla Já bych sázel na ten snímač. Pokud myslíš snímač otáček, tak je fakt, že kolega po jeho dopojení auto (Megane Coupe) taky nenatočil, prostě točil, sem tam škytl, ale nenastartoval. Po připojení bez problémů Hned mě to nenapadlo:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 28. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2008 bla: Bohužel splašit někoho se stejnym autem a navíc někde kousek odemě je takřka nereálné. jedinej člen o kterym vím, že má to samý auto je Biff a ten je trošku zruky:roll Takže už opravdu asi zbývá ten snímač. Nevíte teda někdo kde přesně ten bazmek hledat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 29. leden 2008 Sdílet Odesláno 29. leden 2008 Původně zaslal: Mefisto86 Takže už opravdu asi zbývá ten snímač. Nevíte teda někdo kde přesně ten bazmek hledat? Snímač otáček... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 29. leden 2008 Sdílet Odesláno 29. leden 2008 Mefisto - k tomu snímači jsem se dostal i já a to je co říct A opravdu to nejde natočit, když nefunguje - zkoušel jsem to na téčku a ani prd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.