Sign in to follow this  
Followers 0
chotemicak

čím namazat brzd. třmeny ?

16 posts in this topic

Ahoj všichni. Prosím o radu. Začalo se mi dost hřát P před. kolo, tak jsem se dal do zkoumání a jasně že jsem přišel na to, že špatně odbržďuje. Strašně ztuha jezdí třmen na takový ch těch pojezdech (nevím jak to nazvat) Zkoušel jsem to mazat vazelínou ale to je jen na pár dní. :(Tak se chci zeptat čím se mají ty "pojezdy" mazat. předem dík za rady :papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já když jsem na těch "pojezdech" měnil manžetky co krejou ten "pojezd"(váleček) ,protože byly už roztrhaný, tak jsem do vnitřní strany tý manžetky nacpal grafitovou vazelinu, pak tam dal ten váleček, přišrouboval to a mám klid. Kloužou jak po másle....zatím:D

Jinak asi už svou 205 znáš perfektně, ale pro jistotu podotknu: pokud se hřeje kolo, můžou být zarostlé gumové brzdové hadice nebo seklej pístek.........a nebo třmen nejezdí po těch "pojezdech":papa:papa:papa

[upravil dne 26/1/08 Vopičí]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pístek se vrací. To jsem si právě původně myslel, tak jsem koupil opravnou sadu v kelly a všechno co tam bylo jsem vyměnil no a ty válečky byly ůplně suchý, tak jsem to namazal takovou červenou vazelínou co se natahuje jak žvejkačka ale vydržela jen asi týden a už to zase nejezdí. Jinak grafitka mě taky napadla ale nevím jestli by nevytekla až se to zahřeje. :myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

měděnou pastou,je i ve spreji

Použij to co radí Pe.Tr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazelinu bych tam nedával. Mazal jsem to příležitostně---když jsem sundal kolo---injekční stříkačkou KONKOREM pod manžetky a nebyl problem.Hlavně musí třmen po těch válečcích lehce chodit.:papa:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já to vazelínou mažu akdyž jsem to nedávno asi po roce rozdělal ne proto,že by my to nechodilo tak tam ta vazelína pořád byla a krasně to jezdilo.

Je to plastické mazivo (vazelína) od Mogulu mají ho skoro na každý benzínce teplotní rozsah od -30 do 120 stupnů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuju všem za rady, zítra se stavím v mototechně a poptám se po tý měděný pastě, ta se mi zdá asi nejrozumnější. :super:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: chotemicak

Děkuju všem za rady, zítra se stavím v mototechně a poptám se po tý měděný pastě, ta se mi zdá asi nejrozumnější. :super:super:super

No z Mototechny mám Žigula:D Tady už snad ani Mototechny nejsou..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: chotemicak

:D:D Jasně jasně mototechna to není jaá tomu jen ta říkám. ( to jsem si zase naběh) :aut:aut

Já tomu říkám taky tak:D:D....a zní to líp než autodíly, automotopotřeby nebo tak něco;):D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak koupeno, mám to v tubě jako zubní pasta. Je to ňáký německý LIQUI MOLY kupfer paste teplotní rozsah -30 až +1100 °C :super:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlavně ne nějakou obyčejnou vazelínou, protože při delším nebo prudším brzdění se vazelínka ohřeje, při troše smůly zteče na destičky nebo kotouče a pak stačí jen hledat místo, kam to zapíchnout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.