rosana Odesláno 25. leden 2008 Sdílet Odesláno 25. leden 2008 Zdravím všechny, neporadí někdo? Zapnu klíček, čerpadlo táhne benzin( a opravdu dává), ale nevypne a tudíž motor nechytne. P306 14benz,rv.94. Předem díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosana Odesláno 25. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2008 opravdu děkuji za rady, přitom se na toto téma neodpovídá skoro u nikoho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otec Odesláno 26. leden 2008 Sdílet Odesláno 26. leden 2008 No těžko se na to odpovídá, protože z popisu nevyplývá o co vůbec jde. Že to je P - 306 1,4 benz., r.v. 94 je sice krásné ale je třeba znát jaké je tam vstřikování : - je to motor KDX vstřikování MM G6 ? - je to motor KDY vstřikování mono jetronic A2.2 ? - nebo je to KDX vstřikování BOSCH MA 3.0 Nebo co tam je jiného ? Potom je možné nahlédnout do schématu a vytypovat proč se čerpadlo po určité době nevypne, pokud nedojde ke startu motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 26. leden 2008 Sdílet Odesláno 26. leden 2008 No a taky čekat, že v pátek podvečer někdo během dvou hodin odpoví, je docela naivita.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 26. leden 2008 Sdílet Odesláno 26. leden 2008 Pokud se budeme bavit o 4bodu tak by mohl zlobit regulator tlaku paliva(zůstane otevřený),ale uváděj prosím data k motoru-typ výkon.bez těchto údajů nekoupíš ani správný náhradní díl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosana Odesláno 26. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2008 dobrá,dobrá asi jsem to chtěl moc rychle tak sorri, je to jednobod, motor KDX a jde o toto: motor normálně fungoval bez jakkýchkoli problémů, pak po chcípnutí už nešel natočit až po chvíli zase jo, pak se to stalo za jízdy, chcípnul a až asi po 10 minutách trápení naskočil, pak jezdil až do zastavení, od té doby začalo čerpadlo dávat dost dlouhou dobu před natočením, ale teď už jenom dává ,ale nevypne. "Tak teď babo raď "díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosana Odesláno 26. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2008 je to motor 55kW a to vstřikování nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosana Odesláno 26. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2008 vstřik je magneti marelli, pohnul jsem relé na čerpadlo(je u motoru za ŘJ), kontakty jsou jako nové, mohlo by zlobit uvnitř??? je to zalitý nerozebiratelný kus. Máte někdo zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 26. leden 2008 Sdílet Odesláno 26. leden 2008 Původně zaslal: rosana vstřik je magneti marelli, pohnul jsem relé na čerpadlo(je u motoru za ŘJ), kontakty jsou jako nové, mohlo by zlobit uvnitř??? je to zalitý nerozebiratelný kus. Máte někdo zkušenosti? Občas odejde, ale nevím, jak vysoká je pravděpodobnost. Relé dostává povel od ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosana Odesláno 26. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2008 tak nevim co s tim , sem prolez všechny konektory, jinou baterku, novej snímač otáček, tak snad vstřik? nebo regulator tlaku? nebo ŘJ? Jestli to někomu pomůže (při radě) tak při zapnutym klíčku svítí kontrolka oranžová (asi čerpadlo nebo co to je) tak napůl a čerpadlo furt jede i když zaškrtím hadici na odtoku do nádrže (je slyšet jak se tlakuje a stejně nevypne) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosana Odesláno 26. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2008 co má vlastně to čerpadlo vypnout??, jak pozná, že má správný tlak když regulátor je mechanickej (za jízdy chápu, ale před nastartováním??) Asi se ptám jak blb, ale hlava mi to nebere, vstřik přece jen vstřikuje a aby tam bylo nějaký el. čidlo který by hlídalo tlak benzinu, to sem nenašel:myslim. Třeba se tady sám vykecám a třeba to i pochopim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 27. leden 2008 Sdílet Odesláno 27. leden 2008 Pokud máš MM jednobod, tak regulátor tlaku by SNAD měl být čistě mechanickej. Znám spíš systémy od Bosche. To zdvojený relé by mělo po zapnutí klíčku pustit čerpadlo na určitou dobu. Potom se čerpadlo má rozběhnout až když jsou sygnály ze snímače otáček. Zkus si někde půjčit dobré relé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosana Odesláno 27. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2008 tak to po proměření opravdu vypadá na to relé, jsou v tom dvě stejný a jedno fachá a ve druhym je na 99,9% v pytli dioda, takže jdu shánět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosana Odesláno 27. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2008 nemá někdo relé vstřiku na prodej v okolí Brandýsa n.L.:myslimteď hned?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosana Odesláno 27. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2008 všechno zpátky, relé už nechci, staré jsem opravil (špatná dioda) a už JEZDIM!!!!!!:papa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matias Odesláno 23. únor 2020 Sdílet Odesláno 23. únor 2020 Čaute mam presne takú istú 306 ku takisto mam problém ze mi nevypina čerpadlo v nádrzi ale nejde mi ani otáčkomer a skáču mi otáčky na voľnobehu raz z ničoho nič mi začal ísť otáčkomer a začalo vypínať aj čerpadlo v nádrzi... Nestretli ste sa s týmto problémom ešte nikto diki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.