rosana

P 306 1.4 nevypíná čerpadlo

15 posts in this topic

Zdravím všechny, neporadí někdo? Zapnu klíček, čerpadlo táhne benzin( a opravdu dává), ale nevypne a tudíž motor nechytne. P306 14benz,rv.94. Předem díky za radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

No těžko se na to odpovídá, protože z popisu nevyplývá o co vůbec jde.

Že to je P - 306 1,4 benz., r.v. 94 je sice krásné ale je třeba znát jaké je tam vstřikování :

- je to motor KDX vstřikování MM G6 ?

- je to motor KDY vstřikování mono jetronic A2.2 ?

- nebo je to KDX vstřikování BOSCH MA 3.0

Nebo co tam je jiného ?

Potom je možné nahlédnout do schématu a vytypovat proč se čerpadlo po určité době nevypne, pokud nedojde ke startu motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a taky čekat, že v pátek podvečer někdo během dvou hodin odpoví, je docela naivita....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud se budeme bavit o 4bodu tak by mohl zlobit regulator tlaku paliva(zůstane otevřený),ale uváděj prosím data k motoru-typ výkon.bez těchto údajů nekoupíš ani správný náhradní díl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobrá,dobrá asi jsem to chtěl moc rychle tak sorri, je to jednobod, motor KDX a jde o toto: motor normálně fungoval bez jakkýchkoli problémů, pak po chcípnutí už nešel natočit až po chvíli zase jo, pak se to stalo za jízdy, chcípnul a až asi po 10 minutách trápení naskočil, pak jezdil až do zastavení, od té doby začalo čerpadlo dávat dost dlouhou dobu před natočením, ale teď už jenom dává ,ale nevypne. "Tak teď babo raď "díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

vstřik je magneti marelli, pohnul jsem relé na čerpadlo(je u motoru za ŘJ), kontakty jsou jako nové, mohlo by zlobit uvnitř??? je to zalitý nerozebiratelný kus. Máte někdo zkušenosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: rosana

vstřik je magneti marelli, pohnul jsem relé na čerpadlo(je u motoru za ŘJ), kontakty jsou jako nové, mohlo by zlobit uvnitř??? je to zalitý nerozebiratelný kus. Máte někdo zkušenosti?

Občas odejde, ale nevím, jak vysoká je pravděpodobnost. Relé dostává povel od ŘJ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak nevim co s tim :( , sem prolez všechny konektory, jinou baterku, novej snímač otáček, tak snad vstřik? nebo regulator tlaku? nebo ŘJ? Jestli to někomu pomůže (při radě) tak při zapnutym klíčku svítí kontrolka oranžová (asi čerpadlo nebo co to je) tak napůl a čerpadlo furt jede i když zaškrtím hadici na odtoku do nádrže (je slyšet jak se tlakuje a stejně nevypne):grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

co má vlastně to čerpadlo vypnout??, jak pozná, že má správný tlak když regulátor je mechanickej (za jízdy chápu, ale před nastartováním??) Asi se ptám jak blb, ale hlava mi to nebere, vstřik přece jen vstřikuje a aby tam bylo nějaký el. čidlo který by hlídalo tlak benzinu, to sem nenašel:myslim. Třeba se tady sám vykecám a třeba to i pochopim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud máš MM jednobod, tak regulátor tlaku by SNAD měl být čistě mechanickej. Znám spíš systémy od Bosche. To zdvojený relé by mělo po zapnutí klíčku pustit čerpadlo na určitou dobu. Potom se čerpadlo má rozběhnout až když jsou sygnály ze snímače otáček. Zkus si někde půjčit dobré relé.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to po proměření opravdu vypadá na to relé, jsou v tom dvě stejný a jedno fachá a ve druhym je na 99,9% v pytli dioda, takže jdu shánět

Share this post


Link to post
Share on other sites

všechno zpátky, relé už nechci, staré jsem opravil (špatná dioda) a už JEZDIM!!!!!!:papa:papa:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.