Sign in to follow this  
Followers 0
wursttool

Prsknutý vyfukový zvod (kolektor výfuku)

11 posts in this topic

Nevie dakto, kde by som ho mohol zohnať, lacnejšie nový stojí okolo 6000,- Sk. :bojim No možno to ešte skúsim zavariť v práci.:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

naco kupovat novy...to je hlupost...staci to zavarit....riesil som take veci na viacerych autach a no problemmmm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: marisw

naco kupovat novy...to je hlupost...staci to zavarit....riesil som take veci na viacerych autach a no problemmmm

A čím si to svařoval, myslím tu litinovou část.

Mám to prasklý asi 5cm před tou lambda sondou.

[upravil dne 28.1.2008 PoOle]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PoOle

Původně zaslal: marisw

naco kupovat novy...to je hlupost...staci to zavarit....riesil som take veci na viacerych autach a no problemmmm

A čím si to svařoval, myslím tu litinovou část.

Mám to prasklý asi 5cm před tou lambda sondou.

[upravil dne 28.1.2008 PoOle]

pod argonom.....s liatinovymi tyckami - pridavny material...

oznacenie masiny neviem ale ak chces tak zistim....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dá sa to zavariť aj elektródou. Ak nemáš predohrev tak použi "nikelitku" elektródu, alebo po malých častiach to zavar nerezovou elektródou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takto, v servise som sa pýtal na takúto možnosť, robili to na troch autách, zakaždým to prasklo na novo. Ja mám možnosť to zavariť v práci, viacerými možnosťami no moc tomu neverím. Liatina je liatina. :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: wursttool

Takto, v servise som sa pýtal na takúto možnosť, robili to na troch autách, zakaždým to prasklo na novo. Ja mám možnosť to zavariť v práci, viacerými možnosťami no moc tomu neverím. Liatina je liatina. :roker

preto ti hovorim ze to treba prevarit argonom a pridavny material liatina....... a dalsia vec je ta ze treba to aj vediet..... a neexistuje aby to prasklo...to mi mozes verit...na to dam krk:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: wursttool

Zváral si to už na dákom peugeote, či to bolo inakšie auto.

na 206, 405, - a vzdy to bolo bez problemov...daj si to zavarit niekomu co ma na to poriadny stroj....a co to vie.....

napr mi tu mame v praci stroje za sta tisice ale ked neni dobry zvarac tak nezavari poriadne ani prirubu k potrubiu z materialu 11 373 :D a to ma zvaracske skusky.....

toto su take fajnovsie veci,tak to treba vediet......

treba to zavarit a potom pomaly žíhať.- zbaviť vnutornych napatí....a mozno aj pred zvaranim nahriat....... ale na to su technologicke postupy....zvaraju sa horsie a nachylnejsie veci z liatiny a tie su vystavene vyssim teplotam ako tvoj vyfukovy zvod

[upravil dne 31/1/08 marisw]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím pánové, nevěděl byste někdo, kde bych mohl sehnat přední díl výfuku (hned za motorem) na P 406 2,1 TD, 96 r.v. Klidně i bez katalyzátoru, pokud se vyráběl. Mám kat v pořádku, ale potřebuju těch půl metru vohnoutovejch trubek před a za katem.

Díky moc za radu.

Petr

[upravil dne 31/1/08 Pietro]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.