aaischa Odesláno 24. leden 2008 Sdílet Odesláno 24. leden 2008 Ahojte, zajímalo by mě kde může bejt vůle nebo nějaký pnutí či co v řízení, protože když jedu tak volant netáhne na žádnou stranu jak ho nechám tak je, když auto stojí tak o každej cm co hnu volantem okamžitě reagujou kola, vůle v kolech neni žádná, mezi těhlicí a ramenem taky ne, ale když jedu a auto někde "poskočí" tak věčinou řízení trošku ujede do strany je to náhodný nedá se říct že na nějakou stranu, takže to musim dorovnat volantem, když jedu rovně tak mam volant o cca 5cm dostrany abych jel rovně páč když to odjelo tak sem to musel vzít trošku na druhou stranu, pak to zas poskočí tim směrem kam je volant natočenej tak to musim vzít zas proti tomu směru nadruhou... může bejt nějak vyběhaný to "hřebenový řízení" jak je mezi tyčí od volantu a je ten "převod" na zatáčení nebo jak se to menuje, je to něco jakoby tam bylo nějaký pnutí kerý tam vzniká a tim při tom poskočení to doskočí někam dál, za klidu vůle žádná.. dělá to při všech rychlostech... děje se to i bez projetí nějaký díry, někdy prostě "najednou" dík [upravil dne 24.1.2008 aaischa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. leden 2008 Sdílet Odesláno 24. leden 2008 A s něčím takovým jezdíš? Tohle je záležitost evidentně celého podvozku, nejen řízení. To chce celkovou kontrolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 24. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. leden 2008 Původně zaslal: oddie A s něčím takovým jezdíš? Tohle je záležitost evidentně celého podvozku, nejen řízení. To chce celkovou kontrolu. no jezdim no až budo gumy od tebe, držák na světlo a udělám pár věciček tak na začátek února už mam dohodnutou návštěvu jednoho servisu kde se juknou na brzdy kerý nejsou taky nic extra ale zas žádná katastrofa a na tohle, a rovnou to vemou na stk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renm Odesláno 24. leden 2008 Sdílet Odesláno 24. leden 2008 radši se toho auta zbav a kup si druhé, tohle se zdá být po smrti s těma tvýma závadama...Vyjde tě to levněji..A ještě otázka jestli to vůbec přihlásíš když máš nějakou neschválenou přestavbu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 24. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. leden 2008 Původně zaslal: renm radši se toho auta zbav a kup si druhé, tohle se zdá být po smrti s těma tvýma závadama...Vyjde tě to levněji..A ještě otázka jestli to vůbec přihlásíš když máš nějakou neschválenou přestavbu... jenže jestli druhý tak bych chtěl rovnou 106 1.5D nebo citroen saxo což je prakticky to samý... se uvidí právě neschvalena prestavba snad ani ne, tak kdyz se jukne na to rizeni a bude tam snad jenom něco volnýho vymění tak to nebude finančně nijak hrozný, pak užjen brzdy a všecko je ok, přihlásit to můžeš klidně s výsledkem stk... to platí taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. leden 2008 Sdílet Odesláno 25. leden 2008 Teda já nemám nic proti starším autům. Ve většině případů se mi i víc líbí, než nová. Musí být ale zcela v pořádku. Když se kouknu na aaischovo fotky v podpisu a pak popis všech problémů a závad, tak takhle ne.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 25. leden 2008 Sdílet Odesláno 25. leden 2008 je to fanda,to celkem chápu.Jinak vůle může být mezi hřebenem a pastorkem,na čepech u kola,na spojovací tyči,uložení tlumiče umí taky potrápit,ložisko kola,těch možností je dost.Možná by nebylo od věci dát auto do servisu zkontrolovat a podle výsledků kontroly si doma opravit co je potřeba a v možnostech samodomo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. leden 2008 Sdílet Odesláno 25. leden 2008 Podle mě to nedělá řízení, ale totálně vyžvejkaný silentbloky ramen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 25. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2008 Původně zaslal: oddie Podle mě to nedělá řízení, ale totálně vyžvejkaný silentbloky ramen. podívám se, jinak musim říct že se dostavilo zlepšení po sundání předních kol, nasazení, uteažení křížem a eště dvakrát dostahovat po ujetí nějakýho kusu cesty... zvuky se už skoro nezývaj na to musim projet fakt pořádnou ďuznu a tohlecto to už tolik taky nedělá divný teda... na ty silentbloky se podivám hned odpoledne až přijdu z práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 25. leden 2008 Sdílet Odesláno 25. leden 2008 aaischa: Zkus nadzvednout jedno kolo a zahejbat s ní, třeba najdeš tu vůli. Tak jak to popisuješ bych to viděl na táhla řízení a nebo křížek v řízení Ale jinak to může být fakt hodně věcí: -vyběhaný futro v řízení na pravé straně -spodní čepy -silentbloky v ramenou -horní uložení tlumičů ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 25. leden 2008 Sdílet Odesláno 25. leden 2008 Jen typ: kouknul bych se na uložení stabilizátoru. Hliníkový domek se silonovou vložkou (podle motorizace různé průměry stybilizátorů i barva silonových vložek). Já měl zkušenost i když byl předek těsný bez vůlí tak se náprava vychylovala právě v tomto místě čímž odvozuju že se měnila geometrie předku. Jak to poznat jen když sundáš kolo ti nepovím, já povolil domek, vytáhnul ten plastový bazmek a to už bylo jasný že je naprosto v háji. Není to ani drahý, nevím jestli si dobře vzpomínám tak kolem 200 kč? Ovšem za předpokladu že nemáš GTI kastli, tam předek trochu jinačí, jestli se nepletu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 25. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2008 kastle je normoš, sou tam obyčejný ramena, tak na to juknu, případně poprosim kolegu automechanika za nějakou úplatu jestli by na to mrknul, páč v domácích podmínkách to moc nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 25. leden 2008 Sdílet Odesláno 25. leden 2008 Původně zaslal: Ladis Ovšem za předpokladu že nemáš GTI kastli, tam předek trochu jinačí, jestli se nepletu. kastle gti nebo negti na to nemá vliv, protožer obyč náprava jde dát na gti kastli a gti náprava na obyč kastli. jinak mě něco podobného dělala vymačkaná těhlice v místě upevnění čepu ramene - prostě čep měl možnost se trochu hýbat. nejčastěji to dělalo na dálničních přivaděčích při určitém zatočení kol se ten čep pohnul a já to musel dorovnat volantem - noc moc přijemného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.