Sign in to follow this  
Followers 0
Ota

504 break

17 posts in this topic

Ta zmalovaná 504 by stála za to už jen kvůli těm kolům... :D

Jaký byli ceny a jakou sis nakonec vybral? :D

Tomu funebráku dává velké plus ta černá SPZ se stříbrnými znaky... ;)

Ty pěkný kola dávali i na první 505ky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ty breaky v první řadě jsem se zatím neptal, koupil jsem si jen pokličku kola, tak jsem zatím nechtěl dělat rozruch :D

ale láká mě ta 505 V6, která není nahnilá ani na těch místech, co už je ta moje...akorát mě trochu odrazují ty najeté km 331tis. ale na PRV by to nemělo mít nějak zásadní vliv a předpokládám, že pokud s tím někdo už tyhle km najel, tak se o motor staral a bouda byla ještě kvalitní a nemusí být úplně rozvrzaná, co ty na to Marceli?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ota

Na ty breaky v první řadě jsem se zatím neptal, koupil jsem si jen pokličku kola, tak jsem zatím nechtěl dělat rozruch :D

ale láká mě ta 505 V6, která není nahnilá ani na těch místech, co už je ta moje...akorát mě trochu odrazují ty najeté km 331tis. ale na PRV by to nemělo mít nějak zásadní vliv a předpokládám, že pokud s tím někdo už tyhle km najel, tak se o motor staral a bouda byla ještě kvalitní a nemusí být úplně rozvrzaná, co ty na to Marceli?

Vzpomeň si na svojí V6, která začla korodovat po té co se s ní začalo jezdit...

Jasně že jde o to, jak se o to kdo staral (ale asi těžko dělal pravidelně dutiny), ale vidím to postupně na čepy atd. - hlavně mrknout na zadní nápravu, na ty silentbloky, protože ty je ještě možná nemáš utrhlý, tahle je už utrhlý bude určitě mít a určitě je nikdo neměnil...

Totéž mrkněte k převodce řízení, jestli bude mastná, tak brzo začne téct...

A jak se loupe ten lak, tak to nejde zastavit, na té tvé se taky loupe, ale snad míň...

Rozvrzaná nebude, ale bude mít něco za sebou, takže počítej ze začátku s nějakým servisem.

Ale na 99% ten motor nepoběží tak kultivovaně jako v tvojí V6.

Uvidíš, třeba tě překvapí (aneb jak se to nedávno někde snad tady psalo - že auto s třikrát více najetými km může být v lepším stavu než auto jen se sto tisíci km... :D ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ota

Díky za názor, dám vědět po ohledání ;)

No a este sa skus pozret na diferak, ci nie je okolo mokre, lebo urcite sa ti nechcu menit tesnenia stale jak pako. Lubo z BA s tym mal problemy a dost dlho sme spolu zhanali tie spravne gufera, az nakoniec sme zohnali tu u nas v Trnave o ulicu dalej odomna. Zatial drzia. Predtym tam mal lubo neake nemecke, ktore vydrzali 30 tis. km a ked mi rozpraval co je s tym roboty....

Este by bolo mozno dobre dat zo spodu prevodovky a motora dole taky kusok plechu-taky mesiacik, je to tam chytene 10 klucom a potom uvidis zotrvak aj so spojkou, tam dokonale zistis podla bordelu nacom je ten motor. Dobre je aj popozerat cely blok, ci niekde nieco netece, hlavne teda nechat motor bezat aspon pol hodinya jazdou poriadne rozpunpovat olej.

no este neviem ci ma V6 servo, tak pokukat ci tece.

Vela veci zistis aj vtedy ked sa na tom povozis, aspon teda tu polodinku nechat bezat motorek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ota

Díky za názor, dám vědět po ohledání ;)

Nemáš zač.

Ale jako vždy řeknu to co říká můj soused a asi jsi to už slyšel:

Hlavní je dobrá karoserie, ten zbytek se dá opravit a uschopnit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je poslední model 504 kupé...foto z Retromobile v Paříži 2006?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ota

To je poslední model 504 kupé...foto z Retromobile v Paříži 2006?

A to vzadu - rozřízli lva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: Ota

To je poslední model 504 kupé...foto z Retromobile v Paříži 2006?

A to vzadu - rozřízli lva?

404ka v podélném řezu :D

204 kabriolet, vedle 504ky berline...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ota

204 kabriolet, vedle 504ky berline...

Budu tě muset Oto opravit, tohle je 304 kabriolet... :papa

A nejlepší nakonec - 204 kombi a 304 kombi mají pravděpodobně stejné zadní lampy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: peco

Původně zaslal: adraj

ty voe kdo vi aku mali spotrebu?? :D:D

Aut nebo paliva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: peco

Původně zaslal: adraj

ty voe kdo vi aku mali spotrebu?? :D:D

Aut nebo paliva?

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.