Rudouš

406 automat!!!

14 posts in this topic

Zdavicko vsem pežotakum a pežotackam. ... mam nabidku na lehce kleplou 406 break jedna se o motor 2.0 hdi akurat je v automatu .. . a to mne docela trapi...najeto ma 132 000km Je z roku 05/2002. Jake mate skusenosti s automatem, o kolik vic to baští jake sou vase postrehy. Kolik to ma stupnu? 4? dynamika rozjezdy na snehu predjiždeni . . . nebo kdyz se neco vysere tak kolik stoji servisa tak proste piste co vas napada . . . ja mam skusenosti jenom z manualem. Díky za vase postrehy :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

osobně zkušenost s automatem nemám, ale co znám lidi co ho mají nebo měli nebo jen řídili, tak maximální spokojenost. Neslyšel jsem ještě nikoho, kdo měl automat "v ruce" na něj nadávat. Snad jen do té doby, dokud se nevysype. Pak jsou údajně opravy v řádech desítek tisíc a ani funkční převodovka z vrakoviště prý není laciná záležitost. Takže můj názor je: do nového auta možná ano, ale do staršího raději ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souhlas s Ladmanem - pokud funguje, je to O.K. - ale když se něco rozsype, tak to stojí spoustu chcechtáčků

Share this post


Link to post
Share on other sites

já mám 504 automat, už má 30 let a stále v pohodě funguje

pak 505 V6 taky automat, ta má 20 let a převodovka chodí taky super

o 406ku v automatu jsem se zajímal ale nakonec nesehnal:( (nesháněl asi moc intenzivně)

bude mít 4 stupně a při té kilometráži bych se toho rozhodně nebál, dynamika aspoň ve spojení s benzínovými motory je dostačující a u V6ky výborná spolu s funkcí kick-down při plném sešlápnutí pedálu plynu za jízdy se i dobře předjíždí, potřeba je běžná údržba - olej, filtr... jezdím kolem 12 litrů, ale jsou to stará auta, mají něco za sebou, těžko srovnávat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

celkové repase aut.převodovek se pohybují kolem 30ti tisíc,Takže při koupi sledovat průběh řazení a nebylo by od věci si domluvit prohlídku v servisu.jinak s automatem od peugeotu skušenost nemám,ale audi,volvo,bmw a subaru v pohodě pohodlný svezení a o něco málo větší spotřeba.Budoucí auto bude taky automat:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

cau,spotreby se neboj,cim novejsi automat,tim se blizi se spotrebou manualum,mam 2.016 99kw,dalky 7.5 a mesto neprekrocim 10l,driv jsem mel r19 a tam to bylo zhruba o 1.5 litr vyssi.prevodovka musi radit plynule bez cukani jezdim s automatama skoro 6 let kazdy den a automatika je v poho,nemusis se bat nedostacujici akcelerace apod.,kdyz chci nekoho predjet,tak ho proste predjedu.Automat je 4kvalt a dokaze na ctyrku jet 50 i 200,coz se mi velmi libi:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm to je zajimave ... KOlik tocis kdyz jedes 150? Mne prijdou ty 4 kvalty nejak malo... chapu zety kvalty nejsou poskladany jako v manualu ale preci ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rudík

Hmm to je zajimave ... KOlik tocis kdyz jedes 150? Mne prijdou ty 4 kvalty nejak malo... chapu zety kvalty nejsou poskladany jako v manualu ale preci ...

pri 150km toci necele 4tis

kdybny jsi byl nekde od pardubic,tak bych ti to na vyzkouseni pujcil,abys videl, co dokaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud je to 4HP20 s tiptronikem jako se dava do HDI v C5, tak bez na forum citroeny.cz ... ma to tam vetsina lidi. Ve zkratce spotreba tak cca o litr vyssi. Dynamika je mensi nez u manualu, protoze automat ma ztraty na vykonu (asi neco kolem 10% diky hydrodynamickemu menici). Pokud das plny kotel z rozjezdu tak musi radit bez cukani plynule. Kazdopadne do mesta je to k nezaplaceni, a ani na okrsky to neni od veci. Spolehlivost zrovna tohoto automatu je vcelku dobra, nevsiml jsem si na nejake hromadne zavady. Staci menit pravidelne po cca 40ti olej a melo by to vydrzet opravdu dlouho - zalezi jak se k autu budes chovat. Hydrodynamicky menic trpi pri tahani velmi tezkych bremen kdy pracuje ve velkem prokluzu, caste jizde na plny plyn po dalnici atp. Ja to mam ve 2.2hdi, neni to zadny rychlik, vsak auto ma 1.6tuny, na rozjezd je to proste tezka krava.

K automatu jsem prisel jako slepy k houslim, proste jsem videl auto v dobrem stavu tak jsem to vzal bez ohledu na typ prevodovky(ostatni vybava byla jakou jsem chtel) a s klidnym svedomim moohu rict, ze pristi dalsi auto pokud to jen trochu bude mozne bude zase automat...je to proste k nezaplaceni. Pokud teda nejsi typ cloveka, co bude zatvrzele mlit vetu "to je pro dedky, kteri neumeji radit atp", kterou jsem taky tvrdil a ted se biju do hlavy ze sem musel byt asi pekny ko... Jednim slovem parada - nejvic na krizovatkach. Slapnes na plyn a jedes...nemusis stat na spojce, kvedlat vareckou atp. Ten 1-1.5litru navic se hold snese za cenu toho nadherneho pohodli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pri 150km toci necele 4tis

kdybny jsi byl nekde od pardubic,tak bych ti to na vyzkouseni pujcil,abys videl, co dokaze

DIKY ZA NABIDKU JAKO BY SE STALO:super. Ja si to uz odskousel . . .je to pecka, fakt sikovna vec hlavne v ty Praze ...ale zustavam u fofr klacka (co bych s tou druhou rukou delal):mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj. asi si tu 406 koupil. ja mam 2,0 hdi break v automatu presne stejnej rok. je to fakt parada. kryzovatky jen D noha z brzdy a jedes :D mnel jsem 406 r.v. 99 hdi 80kw v manualu a kdyz to tak zrovnam zrychlenim je to v poho. navic predchozi byla sedan takze tu rezervu breaku musim dat. a hlavne ted je zvuk motoru mnohem kulturnejsi oproti sedanu. spotreba kolem 10 l. asi hodne proti sedanu (kolem 7) ale vidim to na tezsi auto a na chladne pocasi. kdyz se to ohreje tak to trva a ja jezdim hlavne kratky vzdalenosti. joooo at uz je leto a slunicko :D:cool: takze kdyz si to jeste nekoupil tak smelo do toho a kdyz jo tak preju mnoho stastnich km :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

trosku to tady ozivim, jakej je rozdil ve spotrebe HDI manual vs automat? a jak se chova automat na dalnici?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ja mam zkusenost s 2.0 16v 100kw v C5 a neni to spatne po koupi se prevodovka total zozsypala ze to nejelo vubec repase stala 60tis kc jelikoz se to rozsypalo az v citroen servisu tak to bylo za darmo ale ty spotrebe co tu udavaji never na dalku cca 600km ve trech lidech a jel jsem do 130km/h to jelo za 12.7 po meste do patnacti ani nahodou a na vykon to ma hodne velkej vliv je to 2.0 ma 136 koni a s moji starouckou 406 ktera ma o 26 koni min a o 200kg vic si z nej delam srandu a to tam mam kola r17 225 a on tam ma 195 jede se tim pohodlne to jo ale bal bych se toho ale jak rikam ja nejsem tak bohatej abych si mohl kupovat drahe veci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.