Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Stresni okno


alternativ

Recommended Posts

Zdravim Vas vsechny!

Uvazuji ted o koupi 206 1.4 HDi - 3-dverak, rok vyroby 2002, najeto nejakych 30 000km (Belgie). Je to po lehke bouracce na zadek s vymenou tretich (patych) dveri a narazniku.

Vybava: je to v elektrice, bez klimy, s velkym stresnim oknem.

Cena komplet po oprave i s prihlasenim zhruba 115000Kc.

Myslite, ze je to dobra cena za takove vozitko?

A druha otazka: nebyvaji nejake problemy s tim stresnim oknem, jako zatekani, popr. rusive zvuky za jizdy zpusobene proudenim vzduchu?

Dekuji!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj jestli ot je dorbá koupě nechám na někom jiném kdo to určtiě ohodnotí. Co se týká střešního okna není žádný problém dokonce ani při otevřeném okně a jízde 90km/h nefouká na zadní pasažery :) Nevím jak ostatní ale já okno hodně používám, samozřejmě při extrémnich teplotách si zapnu klimu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Střešního okna (panoramatic) bych se nebál. Je to vyřešeno velice pěkně.

V létě používám často - do rychlosti cca 90km/h je v kabině i vcelku klid.

Trochu nedořešený je otevírání - přepínač je u stropního světla a pro úplné otevření okna se musí celou dobu držet. Už sem špekuloval jak to udělat, aby se na delší sepnutí otevřelo celé.

Jinak ke koupi tohoto konkrétního modelu.

Pokud ti to nabízí bazar, nebo dovozce, tak počítej s tím, že skutečný kilometry jsou uplně někde jinde.

Připadá mi nerálný, aby dýzl z roku 2002 měl najeto jen 30.000 (to si lidi kupujou, když hodně najezdí - navíc 1.4hdi má výhodu opravdu jen v nízké spotřebě).

Navíc je to bouračka - takže bacha, bacha. Jestli chceš 206tku, tak si dej načas a hledej po soukromých inzerátech a kousky se serviskou, ne po bazarech nebo dovozcích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak rikam,dovozce je tatikuv bratranec a je vyborny automechanik, takze nejake mrchy nevozi. Ale stejne na to asi kaslu, protoze jsem chtel neco do 100 000 a s timto se tam nevejdu.

Uvidime, budu koukat jeste dal a kdyz nic nebude, pudu mozna i do 306. Ma ji bracha a je nadmiru spokojeny (taky bourany dovoz).

Na tom HDi me lakala hlavne ta spotreba a navic nejsem nejaky zavodnik (teda aspon ne porad):)

S tou strechou, slo by tam dat pridrzne rele. Nejlepe vymenit prepinac za podobny, jako je na stahovani oken, ze na prvni polohu polohu se otevre jen kolik zmacknes a na druhou by prave seplo a drzelo to rele. Drzelo az do rozepnuti koncoveho spinace, ktery by rozepnul privod do rele.

Ale to je jen moje takova pred obedem hladova myslenka :)

EDIT: jeste bych se zeptal, jaky server by jste doporucili pro hledani auticek? sauto? Dik

[upravil dne 23.1.2008 alternativ]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak o tom, ze to je "rodinny dovoz" sem se nikde nedocetl - no tak to jo (stejne ale r.v. 2002 a najeto 30.000? Nechapu).

Sauto je dobry na udelani si prehledu o cenach.

Inzeraty bych spis lovil v anonci, nebo hyperinzerci - proste tam, kam si davaj inzeraty soukrome osoby - 206tek u nas jezdi Hooooodne. Nebo potom sledovat dovozy ze zahranici - mobile.de, atd. Pokud mas v rodine dovozce, tak nevim co resis, rekni mu co chces a pockej az se neco objevi. On by ti mel i poradit jaky auto poridit.

Jinak preju dobrou volbu - a mala rada. Nedavej si tak prisnej strop. To auto nestoji 10.000 a nekupujes si to na jednu sezonu. Radsi si priplat a kup neco poradnejsiho a novejsiho - ono se to pak vrati i v nakladech na provoz.

No, spinac odklapeni strechy sem mel rozebranej a jentak necim bych to nenahrazoval - uz jen podle toho, ze tam vedou dost silny vodice, tak tama potece vetsi proud. Navic sem slusnej spinac, kterej bych si dal treba k radici pace nenasel - a az tak me to nepálí, takže to vymyšlený bylo - nic složitýho (stačí proudově vhodný kolíbkový přepínač se třema stabilníma polohama), ale byl sem shnilej to realizovat

[upravil dne 23.1.08 tanagy]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, je to rodina a uz od nej ma auto jak spousta lidi z rodiny (rodice taky C Xsaru), tak i znami a vsude spokojenost.

Mne bohuzel dosti limituje ten financni strop, protoze na to mam prachy ze stavebka,ale zase nechci, aby sli do haje vsechny. Hlavne nekdy pozdeji bych stejne chtel jit do neceho vetsiho ,nez je 206.

Ted spise kouknu na ty 306, ale tech solidnich uz je po mene i v zahranici, vsechno je vyvezene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne doviezli 206 z Talianska,tiež lahko buranu zo zadu(konecna cena po oprave a prihlásení 195ooosk,64000km) a za necelé dva roky(18oookm) som do nej vrazil (myslím do oprav) 12Sk.- za žiarovku do prístrojovky:D takže maximalna spokojnosť s kúpou:)

[upravil dne 23/1/08 MrVain]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MrVain - tak to si gratuluj, měl si počertech štěstí

Z Itálie sem se v bazaru díval na dvě auta a obě měla přetočený kilometry tak na polovinu a byly v šíleným stavu. Interier jak po prasatech (prodřená hlavice řadičky, vyšoupaný potahy, prošoupaný pedály, poškrábaný plasty, urvaná loketní opěrka,....). No síla. Taliáni budou pěkný prasata, ne?

Jinak benzínový motor moc problémů nemá. Já najezdim za rok přes 15.000 km a nadrámec běžné údržby sem dělal jen repas zadní nápravy. Takže po více jak dvou letech provozu a po cca 40.000 km sem neměl problém.

alternativ : 206tka klame tělem. Pro řidiče je tam místa dost. Měřím skoro 190cm a udělám si tam pohodlí. Trochu horší je nasedání a vysedání - ale to je daný výškou (nížkou) auta. Co je u 206tky nejhorší je "tvrdý" řazení - na to si člověk chvilu musí zvykat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to vypada moc hezky, je videt, jaky majitel to mel pred tim.

JJ, to jsou jasne znaky stari vozidla ty prosoupane potahy a spol.,ale o to u tooh znameho strach nemam:cool: Jen se pri posledni ceste nenaslo nic vhodneho pro me. Vsechno uz je vesmes nad rok 2000 a tudiz i za jiny penizek. Ale cekam, hlavne se neukvapit, abych si pak nemusel rvat z hlavy vlasy. (To bylo taky let, nez mi narostly do soucasne delky:roll)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co koukám z fotek, tak motor je pěkně umytej a palubka přešlá sil. olejem, ale je třeba si všímat i jinejch znaků, opotřebení volantu, pedálů, řadičky. To je základ. Pak i věcí co se nedají zas tak snadno vyměnit. Někdy "lehká povrchová koroze" odpovídající stáří vypovídá o tom že vůz nebyl záměrně omlazen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MrVain

Jestli ti to všechno šlape jak má, tak buď rád klepej do stolu, třeba si narazil na dobrý kousek ;)

Dovoz je vždy trochu loterie. O českých bazarech se ani nezmiňuju, protože to je zloděj vedle podvodníka (i když jsou i výjimky - velezloději a zmetci).

Ono je to taky o tom jak to auto vypadá hned po dovozu. Známej, co mi dovezl 206tku mi ji ani nechtěl ukázat - prý to není umytý a je na tom jakejsi pyl, atd (auto bylo fakt dobře zasraný)..... Ale to je jenom slupka, důležitý věci jsou vidět až na "druhej pohled" (slícování plechů, oděrky na laku odpovídající stáří, tloušťka laku, interiér (originální hlavice řadící páky, víčko zapalovače cigaret, potahy, nášlapy, pedály)...na motoru se toho taky dá poznat dost).

Jak mě auto předávali, tak to všechno bylo vyleštěný - voňavý, motor umytej, atd,atd..... jak je auto moc vymydlený tak to zavání "schováváním" nějakého problému. Trocha silikonu nic nevyřeší

Ale jak sem psal nazačátku - hlavně že jsme spokojení a že nám to jezdí a dělá radost, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...