Sign in to follow this  
Followers 0
bla

Přestavba 205 na Mi16

30 posts in this topic

Chcete-li poradit, jak z vaší 205ky udělat ostré auto a nevíte si rady?

Jsem tu pro vás.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezdím s tímto vozem skoro čtyři roky amatérské závody do vrchu a docela nás naše 205ka potrápila:myslim. Problémy s mazáním,:P kompresí,:o čipy, chlazením:mad: atd. jsme si vyžrali do dna. Nasekali jsme spoustu chyb, kterých se můžete vyvarovat. Mohu vám poradit, jak nejsnadněji sehnat plasty t16, makrolon, různé díly na zvýšení výkonu a úprav k vytěžení maxima z minima.

Mé heslo je „ZA MÁLO PENĚZ, HODNĚ MUZIKY.“

:roker

post-0-14109598663696_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bla

Jezdím s tímto vozem skoro čtyři roky amatérské závody do vrchu a docela nás naše 205ka potrápila:myslim. Problémy s mazáním,:P kompresí,:o čipy, chlazením:mad: atd. jsme si vyžrali do dna.

A nejen ty,ale i v profi sportu se občas někdo trápí půl sezóny.J.Štětina by ti mohl vyprávět a to měl postavenej motor od motoráře.Sorry za:xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites
„ZA MÁLO PENĚZ, HODNĚ MUZIKY.“

Tak to mas ako ja .. ja to mam tak ze za malo penazi vela konikou... som kupil mi16 405 za 15 000 sk a pomali ju chcem dostat tiez na amaterske zavody

Share this post


Link to post
Share on other sites

To maNkovic:

Závodit je určitě dobrý nápad ale máš špatnou zbraň. Záruka úspěchu je hmotnost a tu má 405ka řádnou. Než ji uvedeš na startu do pohybu, tak soupeři budou v první zatáčce a už k té zatáčce přijedeš ty, tak zapůsobí setrvačnost a ty budeš muset brzdit podstatně dříve. Pak tu máme odstředivou sílu a ta tě v zatáčce pěkně vynese. Motor máš dobrý a dá se vyladit ale dal bych ho do jiné kastle. Říká se, že 100 kilo je na minutě ostré jízdy přes sekundu. A to je docela dost.

[upravil dne 22.1.2008 bla]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Původně zaslal: bla

Jezdím s tímto vozem skoro čtyři roky amatérské závody do vrchu a docela nás naše 205ka potrápila:myslim. Problémy s mazáním,:P kompresí,:o čipy, chlazením:mad: atd. jsme si vyžrali do dna.

A nejen ty,ale i v profi sportu se občas někdo trápí půl sezóny.J.Štětina by ti mohl vyprávět a to měl postavenej motor od motoráře.Sorry za:xvul

A o tom by mělo být tato forum.

[upravil dne 22.1.2008 bla]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohledně toho mazání:trápilo vás odlévání oleje nebo nedostatečnej tlak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Ohledně toho mazání:trápilo vás odlévání oleje nebo nedostatečnej tlak?

Odlívání. Je to trochu konstrukční chyba vany. Po hromadě přepážek a olejolamů jsme se rozhodli pro suchou vanu. Zrovna na ní pracujeme. Další závod máme za měsíc, tak snad dost času.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otázka trochu jíná: je problém sehnat sponzory a zaplatí se alespoň část vložených prostředků?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Otázka trochu jíná: je problém sehnat sponzory a zaplatí se alespoň část vložených prostředků?

Je to spíš o výpomoci. Zázemí a tak. Na naší úrovni se sahá spíš do vlastní kapsy. Jsme hold amatéři. Samozřejmě čím víc peněz do techniky, tím jsi na tom lépe. Varianta 205 je, pro nás, náročná, ale konkurence investuje několikanásobek a přesto držíme dech.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bla

Původně zaslal: Fusion

Otázka trochu jíná: je problém sehnat sponzory a zaplatí se alespoň část vložených prostředků?

Je to spíš o výpomoci. Zázemí a tak. Na naší úrovni se sahá spíš do vlastní kapsy. Jsme hold amatéři. Samozřejmě čím víc peněz do techniky, tím jsi na tom lépe. Varianta 205 je, pro nás, náročná, ale konkurence investuje několikanásobek a přesto držíme dech.

Jasný, někde člověk začít musí. Tak držím palce ať to vychází :super

Projekt je to výbornej a obdivuju už to, že ste se do toho pustili a fakt jezdíte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bla

Původně zaslal: subin

Ohledně toho mazání:trápilo vás odlévání oleje nebo nedostatečnej tlak?

Odlívání. Je to trochu konstrukční chyba vany. Po hromadě přepážek a olejolamů jsme se rozhodli pro suchou vanu. Zrovna na ní pracujeme. Další závod máme za měsíc, tak snad dost času.

To jako že čerpadlo v zatáčce nasaje vzduch?Zatím jsem to nepozoroval,toje to při závodech tak vážný?Na polském 205clubu se to taky řešilo,ale moc jsem jim nerozuměl.Co jezdíš za závody?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jiři II.

Původně zaslal: bla

Původně zaslal: subin

Ohledně toho mazání:trápilo vás odlévání oleje nebo nedostatečnej tlak?

Odlívání. Je to trochu konstrukční chyba vany. Po hromadě přepážek a olejolamů jsme se rozhodli pro suchou vanu. Zrovna na ní pracujeme. Další závod máme za měsíc, tak snad dost času.

To jako že čerpadlo v zatáčce nasaje vzduch?Zatím jsem to nepozoroval,toje to při závodech tak vážný?Na polském 205clubu se to taky řešilo,ale moc jsem jim nerozuměl.Co jezdíš za závody?

Car Winter Cup, Orlický sprint , KW-tberg a co se zrovna namane.

U toho čerpadla je problém absence jakékoliv přepážky. 90% poruch na motoru Mi16 je klika.

Řízneš zatáčku, odlije se olej na stranu, čerpadlo natáhne na prázdno a je vymalováno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo taky sme se s tím trápily,nakonec to vyřešila suchá vana,ale muselo přijít i nové zubové čerpadlo které šlo mimo motor.U toho nám zase dvakrát praskla osička,nakonec sme nechali ve strojírnách vyrobit kvalitnější a čerpadlo fungovalo jak má.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyz se tak motas kolem uprav 205tek, tak by me zajimalo, jestli je na 1.9 8v je lepsi dat svody 4-2-1 na kroutak nebo 4-1 na vykon. A jeste bych rad znal nejakou firmu, ktera takove nejake svody prodava za rozumne penize prodava, nejlepe nejakou, ktera dela kopie svodu renomovanych firem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diky, ale o techto uz vim.... Jsou to 4-1 a ty se jeste jaks taks daji sehnat, 4-2-1 ty nejdou sehnat temer vubec, teda aspon ja jsem nenasel. Nejlepsi by byla, nejaka firma, ktere dela kopii superprintu na 205ku....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bla

To maNkovic:

Závodit je určitě dobrý nápad ale máš špatnou zbraň. Záruka úspěchu je hmotnost a tu má 405ka řádnou. Než ji uvedeš na startu do pohybu, tak soupeři budou v první zatáčce a už k té zatáčce přijedeš ty, tak zapůsobí setrvačnost a ty budeš muset brzdit podstatně dříve. Pak tu máme odstředivou sílu a ta tě v zatáčce pěkně vynese. Motor máš dobrý a dá se vyladit ale dal bych ho do jiné kastle. Říká se, že 100 kilo je na minutě ostré jízdy přes sekundu. A to je docela dost.

[upravil dne 22.1.2008 bla]

a kolko ti vazi teraz tato 205-ka ?? kamarat mi vravel ze mam kupit kasnu z 106 a dat tam motor ale neviem ci by sa to tam vopchalo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Jo taky sme se s tím trápily,nakonec to vyřešila suchá vana,ale muselo přijít i nové zubové čerpadlo které šlo mimo motor.U toho nám zase dvakrát praskla osička,nakonec sme nechali ve strojírnách vyrobit kvalitnější a čerpadlo fungovalo jak má.

Přemýšlíme, že tam dáme palivové čerpadlo na el. Jestli by vydrželo tu teplotu, tak by to mohlo fungovat. Kam jsi dani nádobu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.