Sign in to follow this  
Followers 0
zoby

doklady 205 diesel

15 posts in this topic

jak se pohybují ceny dokladů na 205 1,8 xrd 3 dvéřák??????????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čím dál tím hůř... nebo tím líp, záleží na tom, jestli chceš prodat, či koupit.

Tak 15tis Kč, o moc víc ne, možná i míň...

Share this post


Link to post
Share on other sites

přemýšlel jsem, za jakou cenu bych prodal auto po částech...

no asi to nebudu hrotit...

pozjiš?uju na kolik by vyšlo překroužkování motoru, případně výměna za TD...

ale když já jsem dostal dobrou nabídku na BMW 324 TD E30 :(:(:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodej auta po částech je na dlouho, a je k tomu potřeba mít prostory. Pokud to máš OK a vcelku, je lepší prodat to celé.

Překroužkování motoru nemá cenu dělat, pokud se to odflákne za levno, jsou to vyhozené peníze, a pořádně udělané je to drahé.

Motor 1,8TD jsem už tady nabízel.

Zač je ta 324TD? Upozorňuju, že tenhle motor je zatraceně choulostivej, a dá se velice snadno odeslat do věčných loviš?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Oddie: Ten motor z 324TD je takovej ten ořezanej z vyšší verze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 oddie:

poslal jsem ti mail.

Kdyžtak mi tam napiš co víš a co si myslíš o těch motorech BMW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co nenji tajny z toho mejlu, muzete uverejnit ZDE, prosim ?

Taky me zajimaji veci ohledne dieselovych motoru a motoru BMW.

diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hics: co znamená ořezanej???

Je to normální 2,4TD, mechanickej, výkon nevim. Dával se hlavně do 524 (E28), tu měl kolega, tahal s tím na vleku auta.

Dobrej motor, kam se hrabou pažouty, ale taky dost choulostivej - často praskají hlavy. Stačí mu dát zastudena kouř, a je vymalováno... Má nějak neš?astně tu hlavu řešenou - snad okolo ventilových sedel a vodítek, či co. Já se do těhle motorů nikdy nehrabal, akorát jsem to viděl u toho kolegy... Při koupi doporučuju dávat hodně dobrý pozor, jestli nefouká do vody - tzn. zkušební jízdu tak 50km, a pak si šáhnout na hadice - nesmí být \"kamenné\".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ořezanej myslím tím, že se do nevým jakýho typu Báw dávali TD, který vznikly \"pouhým\" oddělením dvou posledních válců ( je to motor do \"V\" ) motoru vyšší výkonostní řady. Tohle prej byli celkem pasti a srali se až na půdu... Jinak takovýhle odrovnání TD v E36 sem zažil z blízka. Jedn kokot z něj udělal totálku za jednu zimu a bylo to přesně o tom o čem mluví Oddie. Studenej start a hned plney plyn a vrrrr... nicméně tohle dlouho nepřežije žádnej motor... Možná ve V3Sce :D:D:D

[Editován dne 8/12/03 Hics]

Share this post


Link to post
Share on other sites

výkon by ty 324 TD měli mík kolem 115 k.

mám dojem, že v E36 325 TDS je to jiný motor než v E30 324 TD,ale asi jak v kterých. ale možná melu kraviny :o:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hics: to tedy nevím, co máš na mysli, ale jak 2,4TD v 324/524, tak 2,5TDS jsou řadovky... Ten 2,5TDS má intercooler, jak Tomyka správně podotkl, 2,4TD jej nemá.

2,4TD je mechanickej, ty poslední modely jsou snad i trochu s elektronikou (taky jiné turbo, a taky se vís serou než ty čistě mechanické), 2,5TDS je s el. (tenhle motor se dával i Opelu Omega B, ale s menším výkonem než u báwa)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pamatujete, ze tu kdysi bylo zakazano slovo BMW ???????

Davam vam vystrahu s podminkou !!! :D

[Editován dne 9/12/2003 voštík]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.