suno

5x112 na 406 coupe

82 posts in this topic

viem ze v zahranici vela ludi dava na 406coupe 18" oztec 5x112.. videl som tu niekde take podlozky na tuto roztec s jednou priechodnou dierou.. viete mi ich niekto predat/vyrobit resp poradit iny sposob ako dostat 5x112 na coupecko..

dik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: suno

viem ze v zahranici vela ludi dava na 406coupe 18" oztec 5x112.. videl som tu niekde take podlozky na tuto roztec s jednou priechodnou dierou.. viete mi ich niekto predat/vyrobit resp poradit iny sposob ako dostat 5x112 na coupecko..

dik

když se chceš zabít, je to dobrá možnost... na auto které jezdí 250 žádné podložky na změnu rozteče nepatří...

Už se to tady řešilo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedině zapomoci podložek na změnu rozteče, ale nejlepší je "vy...t se na to" kup kola 4*108 a nedělej blbosti. Podložky maximálně na změnu ETčka, ale na změnu rozteče NEVER!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja som chcel zmenit na 5 x 114,3 pretoze mam doma 19 palcove diky s gumami.tiez som to riesil v nejakom vlakne a nakoniec som od toho upustil,pretoze jednak tie distancne podlozky nebudu asi az tak bezpecne a potom ta cena za par 7000 sk je masaker.to si mozes kupit ine elektrony

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: suno

viem ze v zahranici vela ludi dava na 406coupe 18" oztec 5x112.. videl som tu niekde take podlozky na tuto roztec s jednou priechodnou dierou.. viete mi ich niekto predat/vyrobit resp poradit iny sposob ako dostat 5x112 na coupecko..

dik

Ja ti to mozno budem vediet urobit, len to musim rozratat, koli tej jednej priechodnej diere, ktora alternativa 5 dier tam bude pasovat... Sused ich ma na pazote tiez, lenze on ma origo za 10 litrov 10 cm vzadu... Ked to narisujem dam ti vediet ak budes este chcet... aspon by sa mi znizili naklady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inac S klasa 4liter ma 250 koni a vazi 2 tony a tiez tam ma zmenu roztece uz druhu sezonu, takze reci o zabiti a ine pochybnosti su len krcmove reci... ked aj na coupe zohnas kola, tak tam musis tak ci tak dat vacsinou podlozky koli brembam a ET, takze je to jedno ake..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pato406coupe

Inac S klasa 4liter ma 250 koni a vazi 2 tony a tiez tam ma zmenu roztece uz druhu sezonu, takze reci o zabiti a ine pochybnosti su len krcmove reci... ked aj na coupe zohnas kola, tak tam musis tak ci tak dat vacsinou podlozky koli brembam a ET, takze je to jedno ake..

s tím až tak nesouhlasím... přes podložky jdou šrouby skrz!!! kdežto podložky na změnu rozteče jsou přišroubovány k nápravě a na to se pak připevňují kola... a to je podle mně vcelku velký rozdíl... proč to pak není homologované ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

Původně zaslal: Pato406coupe

Inac S klasa 4liter ma 250 koni a vazi 2 tony a tiez tam ma zmenu roztece uz druhu sezonu, takze reci o zabiti a ine pochybnosti su len krcmove reci... ked aj na coupe zohnas kola, tak tam musis tak ci tak dat vacsinou podlozky koli brembam a ET, takze je to jedno ake..

s tím až tak nesouhlasím... přes podložky jdou šrouby skrz!!! kdežto podložky na změnu rozteče jsou přišroubovány k nápravě a na to se pak připevňují kola... a to je podle mně vcelku velký rozdíl... proč to pak není homologované ???

ale su aj take co su homologovane.v nejakom vlakne som to popisoval ale neviem to najst.homologovane v nemecku vyrobene za par 7000sk (su to samozrejme distancne podlozky a nie len na rozsirenie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tam sa s tym nema co stat... je to ocel prisrobovana o naboj a potom koleso o ocel... ked to dotiahnes je to v podstate to iste ako aj bez toho.... Inac 7000 SK setky 4 aj so srobami?? Homologizacia mi je na 2 veci...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pato406coupe

tam sa s tym nema co stat... je to ocel prisrobovana o naboj a potom koleso o ocel... ked to dotiahnes je to v podstate to iste ako aj bez toho.... Inac 7000 SK setky 4 aj so srobami?? Homologizacia mi je na 2 veci...

pisal som ze na par 7000 sk, tzn. na auto - 14 000sk bez skrutiek.ale to nie su z ocele.take si nechaj pre seba.znicis si loziska atd pretoze su tazke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasne ze si ich necham pre seba.... ja ti ich nenukam... A este aj jazdne vlasnosti sa zhorsia si zabudol pripomenut, lebo sa zvacsi vaha neodpruzenych casti, ktore urcite v beznej premavke vodic pociti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pato406coupe

Jasne ze si ich necham pre seba.... ja ti ich nenukam... A este aj jazdne vlasnosti sa zhorsia si zabudol pripomenut, lebo sa zvacsi vaha neodpruzenych casti, ktore urcite v beznej premavke vodic pociti

na jednom aute som kedysi mal ocelove.dal som si ich vyrobit zadarmo.bolo to davno.tie podlozky boli tazke jak svina a mozem ti povedat ze loziska isli velmi rychlo do srotu.

takze osobna skusenost.asi preto sa robia duralove a z inych zliatin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty ložiska neodešly kvůli váze,ale změnil si síly působící na ložisko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Ty ložiska neodešly kvůli váze,ale změnil si síly působící na ložisko.

to nam je jasne.

pre vsetkych - len si to proste treba prepocitat.duralove stoja na auto co tu daval odkaz cakom okolo 5000 kc a ocelove?ale kolko stoji jedno lozisko na coupe ze?

v konecnom dosledku na tych ocelovych asi tazko niekto usetri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja som ich mal tiez a kamos ich ma uz na tretom aute... ja som na nich najazdil 30tisic a nic sa nedialo a ktomu tam bol na gumach profil 45 takze aj preto dostaval podvozok nakladacky... Jasne ze to nejako tu zivotnost lozisiek znizi, ale duralove za 14 tisic bez srobov je dobra pecka.. je to vaha, ale nie je to zas az take tragicke a uz vobec nie nebezpecne...nejake to kilo vazi ta podlozka.... Ja by som ich vlastne ani na auto nedaval, radsej kupit origo roztec... lenze aj ked ju zozenies, tak musis podkladat ET 12 je len zazrakom na predaj a o cene uz ani nehovorim... Kazdy nech si tam prcha co chce

Share this post


Link to post
Share on other sites

akoze chlapci take somariny ze sa zabijes a pod si nechajte pre niekoho ineho..mal som auto kde som mal podlozky sroubovane o naboj a kolo o podlozku, boli z duralu a jazdil som na tom par rokov a nic sa nestalo...o tomto sa nejdeme ani bavit, proste potrebujem kupit resp vyrobit DURALOVE podlozky

zelezne nechcem, jednoznacne dural!!

pato: skus mi to pleas zistit...vyrobit to pojde urcite lebo ak si pozres zahranicne stranky tak plno coupeciek beha vonku na 5x112 diskoch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasne ze to pojde... ked budem mat cas tak to pozrem koncom tyzdna sa s tym pobavim....a rozratam to a narisujem.... ale kde zohnat nejaky lahky material...dural trebars... to ja neviem... ty ano??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja som si daval robit podlozky tipkovi do PD a ten mal material, ale viem ze s duralovou gulatinou je problem...

tam velmi nemas co rozkreslovat, kruznica 108 a 112 mas 4mm rozdiel co cini 2mm na kazdu stranu, cize ta spolocna diera by mala byt vacsia o tie cca 2mm a myslim ze by to bolo OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.