pavel626 Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 jaké by měly být tlaky v "dobrém motoru" 1.8 D P205? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 vsechny stejne;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel626 Odesláno 18. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2008 díky za trefnou odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 18. leden 2008 Sdílet Odesláno 18. leden 2008 V chytrej knížce je napsaný (týká se vznětového motoru 1,8 a 1,9) : - kompresní tlak u horkého motoru, při protáčení starterem : normální 250-300 kPa /25-30 bar/ což je 25-30atm minimální 180 kPa /1,8 bar - zde se zřejmě asi někdo sekl - mělo by bejt 18 bar/ což je cca 18 atm maximální přípustný rozdíl mezi 2ma válci 50 kPa /0,5 bar/ což je půl atm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 18. leden 2008 Sdílet Odesláno 18. leden 2008 Z praxe - nad 25 je dobré, pod 25 už budou problémy v mrazech, v 20 je ještě motor schopen běhat ale na zimní provoz zapomeňte. Rozdíl 3 mezi válci žádné znatelné problémy nedělá. Hodnoty v barech Pokud by někdo chtěl koupit tovární kompresiometr na diesely, rád jej odprodám, už jej nepotřebuju www.univer.cz, typ KP63, nový s DPH je asi za 3600, prodám za 2500 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.