Sign in to follow this  
Followers 0
Guest servisman

Poznali by jste???

28 posts in this topic

Tyto károserie byly vyrobeny u Pourtoura podle návrhů Georgese Paulina působícího ve volném čase jako zubní laborant,který pracoval u Peugeota.Tyto modely byly zkonstruovány ve 104 exemlpářích

Share this post


Link to post
Share on other sites

data

čtyřválec 1,99 70 hp při 4200ot

zadní náhon

rozvor 2,88

délka 4,5 m

šířka 1,64m

hmotnost 1050kg

max 140km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

Tyto károserie byly vyrobeny u Pourtoura podle návrhů Georgese Paulina působícího ve volném čase jako zubní laborant,který pracoval u Peugeota.Tyto modely byly zkonstruovány ve 104 exemlpářích

hmmm, velice zajímavé! :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: f3Rd@

huuusty, tak peugeot mel preci jen prvni CC

Měl a pak s tim přišel Mercedes SLK (myslim že to osnačení tak je, takovej krátkej, víte co myslim) jako s horkou novinkou:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hafity

Původně zaslal: sarkomi

jeden z nás

Tak TOHLE mě bere....

je to PEUGEOT je tak o co jde

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako pravy vojnovy valečnik aj s tou farbou ale moje poznetky nesahaju až tak daleko aby som ho spoznal ale je dobre vediet viac aj o "tzv." našich predkoch :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

neni tam v tech. datech jak dlouho se otevirala ta střecha? popř. zavirala?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

neni tam v tech. datech jak dlouho se otevirala ta střecha? popř. zavirala?

není zda-li na netu to jsem nezkoumal

Share this post


Link to post
Share on other sites

No řek bych že v tý době asi elektr.ovládání nebylo takže jak rychle to člověk zvládl aspoň myslím,jinak auto je úžasný

[upravil dne 17/1/08 subin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro změnu jsem našel toto co bylo napsáno převodovka třírychlostní nebo elektromagnetickým Cotalem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

No řek bych že v tý době asi elektr.ovládání nebylo takže jak rychle to člověk zvládl aspoň myslím,jinak auto je úžasný

[upravil dne 17/1/08 subin]

Bylo to, myslím, elektrický, ale čas asi nikde nezjistíme...

Btw. ve 30. a 40.letech měly US auta už rádio, klimatizaci, automatickou převodovku, el.ovládání oken... v 50.letech to bylo servořízení, vstřikování, el.nastav.sedaček, centrální zamykání, atd.

A když jsme u těch francouzů, tak např.ta Simca 1308, co mám v podpisu, je z roku 1979 a má motor 1,6 90 koní, 5ti kvalt, servo, 4x el.okna, centrál, šíbr, orig.rádio s pamětí na 6 stanic, Al.kola, otáčkoměr, stěrač vzadu, atd. Kolik aut mělo takovou výbavu ještě před 10ti lety?

[upravil dne 17.1.08 MichalTalbot]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.