michailovic

406 HDi 80kW

8 posts in this topic

Zdravim vsetkych,

vcera vecer sa mi vyskytol problem s mojou 406tkou. Motor bezal na volnobehu a zrazu zdochol, potom uz sa neozvalo palivove cerpadlo v nadrzi. Podla toho, co sa mi podarilo zistit do neho nejde napajanie. Bohuzial momentalne neviem ci je zle cerpadlo, co asi nebude, kedze bez napatia asi nepojde nic, ale mam skor dojem, ze sa jedna o rele, ktore spina privod napatia na toto cerpadlo. Mozete mi niekto poradit, kde by som ho nasiel? Jedine co o nom viem, je, ze pravdepodobne je jeho ovladanie zavisle na vysokotlakom regulatore (meneny 29.3.2007) a inertnom spinaci, ktory taktiez neviem kde by mohol byt.

Dakujem za pomoc. V pripade, ze sa nieco podobne riesilo, tak poprosim o link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Použij Hledání vlevo nahoře a zadej NEJDE NASTARTOVAT a máš tam plno odkazů

[upravil dne 17/1/08 sarkomi]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele jen jedna věc, měříš to hned po otočení klíčku nebo otočíš klíčkem ajdeš do zadu teprv měřit. Jen pro zichr. Čerpadlo jede jen pár sekund po otočení klíčku pak čeká na otáčky motoru ECU a ta ho opět přes výcefunkční relé sepne po nastartování. Čili měřit hned při otočení klíčku, pokud tam ne chvilku na těch dvouch naměříš napětí, zkus gumovou paličkou nebo nečím poklepat nádrž, Leovi to pomohlo a rozjel ještě čerpadlo několikrát než ho vyměnil.

Jinak v sekci 406tek jsem dával inzerát že pojedu cca za 14dní pro čerpadla do Polska. Je to od výrobce MTM cena samotného čerpadla cca 1550,-Kč s celým košem cca 1800,-Kč. Pokud je to Bosch, pokud je to Siemens je to krapítek levnější. A pojedu tam nejspíš 8.února.

Jinak link na tu diskuzi kde se bralo čerpadlo v nádrži je tady: http://www.peugeot-club.cz/forum/viewthread.php?tid=33132

[upravil dne 17.1.2008 Xantik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojistku jsi zkontroloval?

Kdyby tam skutečně nebylo napětí hned po sepnutí zapalování, tak relé by mělo být za pravým předním světlem v plastové krabici společně s BSI (je to pouze teorie, nakonec jsem se k jeho hledání nedostal :myslim).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napatie som meral hned pri otacani kluca, toto sa mi nakoniec podarilo odstranit po ocisteni kontaktov rele, ale problem bol este aj v cerpadle, ktore malo vydrety komutator, tak sa mu nejako nechcelo ist. Kedze ceny cerpadiel sa pohybuju dost vysoko 5300-7400 priamo od Bosch a 8800 od Peugeot, tak sme tam nakoniec osadili podobne cerpadlo z ineho auta (po drobnych upravach a pouziti kladiva), ktore slape, takze sa zasa vozim.

Chcem vam vsetkym, ktori boli ochotni pomoct velmi podakovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: michailovic

Napatie som meral hned pri otacani kluca, toto sa mi nakoniec podarilo odstranit po ocisteni kontaktov rele, ale problem bol este aj v cerpadle, ktore malo vydrety komutator, tak sa mu nejako nechcelo ist. Kedze ceny cerpadiel sa pohybuju dost vysoko 5300-7400 priamo od Bosch a 8800 od Peugeot, tak sme tam nakoniec osadili podobne cerpadlo z ineho auta (po drobnych upravach a pouziti kladiva), ktore slape, takze sa zasa vozim.

Chcem vam vsetkym, ktori boli ochotni pomoct velmi podakovat.

Nevím jaké máš čerpadlo, ale originál BOSCH i SIEMENS i s košem se dá sehnat pod 4000,- (a bez kladiva) :papa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.