Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Sundani steracu?


Devils-night

Recommended Posts

No nevím já jsem u svý 306 sundaval zadní stěrač - kvůli motorku /princip by snad měl být stejnej/ - povolíš matku, sundáš matku, někdy jde ramínko z hřídele těžko (spíš nejde vůbec) použil jsem velkej šroubovák a tím ramínko opatrně vypáčil.

Snad je to 406 podobný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v nouzi se daj pouzit jako provizorni stahovak i kleste sikovky, rozevres si je na potrebnou velikost, jednu celist das pod raminko (je dobre necim podlozit aby se neomackalo), druhou celist opres o sroub ( tam je dobre na sroubu nechat na par zavitech nasroubovanou matku, aby sis neznicil zavit) a pak zmacknout, vetsinou to povoli, to striknuti nejakeho prostredku na zarezle srouby a nechat chvili pusobit je taky dobre

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Používání nějakého stahováčku znamená opření něčeho o něco a možné poškození z důvodu příčení. Protože ramínko na hřídelce je na "tisícihranu" a kónusu, stačí povolit matici, vyklopit ramínko, aby se eliminoval tlak pružiny, který ramínko opře o sklo a příčí uchycení na hřídelce a pak jen do ramínka "brnkat", nebo ho uchopit do ruky a příčně vyklat, až se uvolní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman
Původně zaslal: Kdo

Používání nějakého stahováčku znamená opření něčeho o něco a možné poškození z důvodu příčení. Protože ramínko na hřídelce je na "tisícihranu" a kónusu, stačí povolit matici, vyklopit ramínko, aby se eliminoval tlak pružiny, který ramínko opře o sklo a příčí uchycení na hřídelce a pak jen do ramínka "brnkat", nebo ho uchopit do ruky a příčně vyklat, až se uvolní.

mohu říci že jsem je sundával přední a pěnil jsem protože to nešlo ani stahovákem co mám sadu 3 velikosti.Pak to povolilo ,pak jsem to promazal i ten tisícihran takže pak už to šlo i rukou

nehledě že přední nejdou uplně odklopit

[upravil dne 17/1/08 sarkomi]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

Používání nějakého stahováčku znamená opření něčeho o něco a možné poškození z důvodu příčení. Protože ramínko na hřídelce je na "tisícihranu" a kónusu, stačí povolit matici, vyklopit ramínko, aby se eliminoval tlak pružiny, který ramínko opře o sklo a příčí uchycení na hřídelce a pak jen do ramínka "brnkat", nebo ho uchopit do ruky a příčně vyklat, až se uvolní.

Jo jo jo . Někdy brnkáš, vykláš, příčně vykláš , nevybrnkáš a dokonce příčně ani podélně nevykvedláš. Záleží na tom jak je to ramínko na hřídeli "zatvrdlý".

Možná to tvoje šlo OK.

Já jsem se s tím svým u svýho wehiklu dost ale spíš k*revsky potrápil.

Jednu chvíli jsem si říkal, že ten zadní stěrač urvu - stejnak ho na h*vno potřebuju - a v tom ta mrcha povolila . Asi měl strach že ho fakt urvu. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Udělej to,jak Ti radím nahoře.,přece nepotřebuješ sundat stěrač--je zadřené to raménko stěrače na čepu--je to pěkně vidět na foto od SARKOMI. Nastříkej KONKOR nebo WD a kývej raménkem--vím,nejde odklopit uplně--ten sprej vyplaví rez a bordel co tam je--za 10 min.jsem to měl hotové.A neuškodí,když stříkneš i na druhou stranu--u spolujezdce.Jenom v práci nechápeme,proč se zadře vždycky řidičův stěrač.:papa:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...