Guest pejo Odesláno 16. leden 2008 Sdílet Odesláno 16. leden 2008 Zdravým pánové,potreboval by som vašu pomoc. Mám P405 1,8TD a moj motor je KO. Bohužiaľ nemôžem zohnať druhý taký motor tak ma napadlo dať tam 1,9D(týchto motorov je dost na trhu).A chcel by som vedieť či sa to dá zameniť alebo je tam nejaký technický problém.Vďaka za každú radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 16. leden 2008 Sdílet Odesláno 16. leden 2008 Nedávno se tu někdo na to ptal. Pokud se Ti to podaří fyzicky, rozhodně to nedáš do papírů. To prý prostě nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 16. leden 2008 Sdílet Odesláno 16. leden 2008 naco zapisovat do papierov.....sak policajti nekontroluju cislo motora iba VIN a na test originality to davat nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 16. leden 2008 Sdílet Odesláno 16. leden 2008 Pokud dáš místo 1,8TD atmosféráka 1,9D, tak ho tam dej rovnou i s převodovkou - 1,9D to s TD převodovkou neutáhne a do sebemenšího kopce řadíš. Dál budeš měnit kompletní výfuk - D má menší průměr. Pokud bys neměnil převodovku a nechal tam tu TD, stejně musíš dát D spojku. Jinak rozměrově je to stejné, ty motory jsou v pohodě záměnné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 16. leden 2008 Sdílet Odesláno 16. leden 2008 Psal jsem o legálním postupu. Policajti na to asi nepřijdou. Ale pokud na to přijdou kupříkladu na STK nebo při evidenční prohlídce (nevím zda ji máte i na slovači), budeš mít v tu ránu po ježdění, potažmo po prodeji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 16. leden 2008 Sdílet Odesláno 16. leden 2008 jo jasne len za normalnych okolnosti nikto nic nezisti.....a na STK sa da tiez vsetko vybavit. neviem co to je evidencna prehliadka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest pejo Odesláno 16. leden 2008 Sdílet Odesláno 16. leden 2008 a co tak tam dat 1,8GRD? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capy Odesláno 16. leden 2008 Sdílet Odesláno 16. leden 2008 a proč tam nedáš rovnou 1,9td? já to tak měl u mojí bejvalky 405. přenejtovali se štítky ze starého motoru a nikde žádnej problém ani na technický a že na kladně na štítky koukaj. s 1,9d bych taky problém neviděl když tam dáš štítky ze starého. pak jen řekneš že odešlo turbo tak si to předělal. s tím sem se taky setkal když jsem dával 1,9td do tátovýho tak jsme sehnali tenhle motor. a jelikož mu odešla turbína tak dal původní majitel sání a svody z Déčka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 16. leden 2008 Sdílet Odesláno 16. leden 2008 Capy: dneska uz se hraje na typy, na stitku muzes mit klidne jmeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capy Odesláno 16. leden 2008 Sdílet Odesláno 16. leden 2008 a typ je vyražen na čem? na štítku. a motor je téměř k nerozeznání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 16. leden 2008 Sdílet Odesláno 16. leden 2008 Původně zaslal: Capy a typ je vyražen na čem? na štítku. a motor je téměř k nerozeznání na bloku motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 16. leden 2008 Sdílet Odesláno 16. leden 2008 Původně zaslal: Vvitty Původně zaslal: Capy a typ je vyražen na čem? na štítku. a motor je téměř k nerozeznání na bloku motoru. Typ je i těhle starých motorů pouze na typovém štítku, který je přinýtován. Ražen do bloku je až tak od r. 97, odhadem. Jinak kdo ty motory opravdu zná by to mohl zjistit podle předlitého znaku na bloku, ale to zná opravdu jen málokdo, a ještě k tomu to není žádný typový údaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 16. leden 2008 Sdílet Odesláno 16. leden 2008 To Peto 670-evidenční kontrola se musí provést po koupi vozu a obsahuje kontrolu dokladů a identifikačních znaků vozidla (WIN,typ a č.motoru) a s tímto se teprve provádí přihlášení na DI. To ostatní-nedávno jsem byl na evidenční s P405 GRD-papírově 1,8 turbo (motor A8A nebo XUD7TE),ve skutečnosti 1,9D typ neznám,vše OK.Pův.majitel udělal výmaz čísla,a štítek s typem jednoduše přehodil s motoru na motor. Je zajímavé,že ani ve velkém techničáku není napsáno,že je to přeplňovaný motor..Jinak prý to nepoznají ani podle emisí atmosféra a turbo mají shodné,prý se jen liší s katem a bez. Vznětové motory od PSA,z toho co jsem o nich zjistil,se liší hlavně vrtáním,jinak jsou totožné (zvenčí). To Pejo-na BXCLUBU com někdo prodává BX-ko motor 1,8TD (A8A)-event. i díly,motor by byl za 5000kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest pejo Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 dakujem za rady,hlavne s tou adresou na bxclub.Este sa chcem spytat,mam ponuknuty motor 1,8Dz 205 v super stave a chcem sa spytat ci to utiahne to auto a problemi pri montazi,bude pasovat aj chladic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 1.8D je zase o kus slabší, o to to bude větší utrpení. Montážně je to totéž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest pejo Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 velke vykony uz necakam,budem mat prirastok do rodiny a tak hlavne potrebujem rozbehnut auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 Mužu se zeptat co maš špatneho na tom tvojem motoru?Kdyby si ho chtěl rozprodat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 Ja by jsem se taky priklanel k 1.9TD -pokud to pujde bezproblemove prehodit. Motor by nemel ani problem s prevodovkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 Tak to zase ale dej i s převodovkou. Na převodovce z 205 stačí přehodit jednu páku a přidat jeden držák táhla, jinak jsou taky stejné. 1,9TD je sice hrozně hezké, nicméně stojí obvykle ranec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 Původně zaslal: oddie Tak to zase ale dej i s převodovkou. Na převodovce z 205 stačí přehodit jednu páku a přidat jeden držák táhla, jinak jsou taky stejné. 1,9TD je sice hrozně hezké, nicméně stojí obvykle ranec. Kdyz jsem videl 2.0 HDI za 15 000,- tak kolik muzou chtit za 1.9TD? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.