Sign in to follow this  
Followers 0
Guest pejo

Výmena motora

25 posts in this topic

Zdravým pánové,potreboval by som vašu pomoc.

Mám P405 1,8TD a moj motor je KO. Bohužiaľ nemôžem zohnať druhý taký motor tak ma napadlo dať tam 1,9D(týchto motorov je dost na trhu).A chcel by som vedieť či sa to dá zameniť alebo je tam nejaký technický problém.Vďaka za každú radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedávno se tu někdo na to ptal. Pokud se Ti to podaří fyzicky, rozhodně to nedáš do papírů. To prý prostě nejde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

naco zapisovat do papierov.....sak policajti nekontroluju cislo motora iba VIN a na test originality to davat nebude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud dáš místo 1,8TD atmosféráka 1,9D, tak ho tam dej rovnou i s převodovkou - 1,9D to s TD převodovkou neutáhne a do sebemenšího kopce řadíš. Dál budeš měnit kompletní výfuk - D má menší průměr. Pokud bys neměnil převodovku a nechal tam tu TD, stejně musíš dát D spojku. Jinak rozměrově je to stejné, ty motory jsou v pohodě záměnné.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Psal jsem o legálním postupu. Policajti na to asi nepřijdou. Ale pokud na to přijdou kupříkladu na STK nebo při evidenční prohlídce (nevím zda ji máte i na slovači), budeš mít v tu ránu po ježdění, potažmo po prodeji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo jasne len za normalnych okolnosti nikto nic nezisti.....a na STK sa da tiez vsetko vybavit. neviem co to je evidencna prehliadka....:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

a proč tam nedáš rovnou 1,9td? já to tak měl u mojí bejvalky 405. přenejtovali se štítky ze starého motoru a nikde žádnej problém ani na technický a že na kladně na štítky koukaj.

s 1,9d bych taky problém neviděl když tam dáš štítky ze starého. pak jen řekneš že odešlo turbo tak si to předělal. s tím sem se taky setkal když jsem dával 1,9td do tátovýho tak jsme sehnali tenhle motor. a jelikož mu odešla turbína tak dal původní majitel sání a svody z Déčka

Share this post


Link to post
Share on other sites

a typ je vyražen na čem? na štítku. a motor je téměř k nerozeznání

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Capy

a typ je vyražen na čem? na štítku. a motor je téměř k nerozeznání

na bloku motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vvitty

Původně zaslal: Capy

a typ je vyražen na čem? na štítku. a motor je téměř k nerozeznání

na bloku motoru.

Typ je i těhle starých motorů pouze na typovém štítku, který je přinýtován. Ražen do bloku je až tak od r. 97, odhadem. Jinak kdo ty motory opravdu zná by to mohl zjistit podle předlitého znaku na bloku, ale to zná opravdu jen málokdo, a ještě k tomu to není žádný typový údaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Peto 670-evidenční kontrola se musí provést po koupi vozu a obsahuje kontrolu dokladů a identifikačních znaků vozidla (WIN,typ a č.motoru) a s tímto se teprve provádí přihlášení na DI.

To ostatní-nedávno jsem byl na evidenční s P405 GRD-papírově 1,8 turbo (motor A8A nebo XUD7TE),ve skutečnosti 1,9D typ neznám,vše OK.Pův.majitel udělal výmaz čísla,a štítek s typem jednoduše přehodil s motoru na motor. Je zajímavé,že ani ve velkém techničáku není napsáno,že je to přeplňovaný motor..Jinak prý to nepoznají ani podle emisí atmosféra a turbo mají shodné,prý se jen liší s katem a bez.

Vznětové motory od PSA,z toho co jsem o nich zjistil,se liší hlavně vrtáním,jinak jsou totožné (zvenčí).

To Pejo-na BXCLUBU com někdo prodává BX-ko motor 1,8TD (A8A)-event. i díly,motor by byl za 5000kč

Share this post


Link to post
Share on other sites

dakujem za rady,hlavne s tou adresou na bxclub.Este sa chcem spytat,mam ponuknuty motor 1,8Dz 205 v super stave a chcem sa spytat ci to utiahne to auto a problemi pri montazi,bude pasovat aj chladic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

velke vykony uz necakam,budem mat prirastok do rodiny a tak hlavne potrebujem rozbehnut auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mužu se zeptat co maš špatneho na tom tvojem motoru?Kdyby si ho chtěl rozprodat....:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja by jsem se taky priklanel k 1.9TD -pokud to pujde bezproblemove prehodit. Motor by nemel ani problem s prevodovkou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to zase ale dej i s převodovkou. Na převodovce z 205 stačí přehodit jednu páku a přidat jeden držák táhla, jinak jsou taky stejné.

1,9TD je sice hrozně hezké, nicméně stojí obvykle ranec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Tak to zase ale dej i s převodovkou. Na převodovce z 205 stačí přehodit jednu páku a přidat jeden držák táhla, jinak jsou taky stejné.

1,9TD je sice hrozně hezké, nicméně stojí obvykle ranec.

Kdyz jsem videl 2.0 HDI za 15 000,- tak kolik muzou chtit za 1.9TD?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.