Sign in to follow this  
Followers 0
lukash

"Zkrat" za jizdy?

19 posts in this topic

Ahoj,

ted sem si jel pokojne z prace, a behem jizdy se mi stalo neco co jsem jeste nezazil ( a ze jsem toho s Peugeotem zazil uz hodne :D ). Znicehonic vse zhaslo, pristrojivka, radio, vnejsi osvetleni - proste tma. Bylo to behem jizdy, se zarazenou rychlosti a setrvacnou jizdou ( lehce z kopecka ). Behem vteriny nebo dvou opet vse nabehlo a jelo se dal. Bohuzel jsem nezaregistroval jestli zhasl i motor, ani nevim jestli prestaly fungovat posilovace pac to bylo opravdu behem vteriny v normalu.

Setkal ste se s tim nekdo? ma smysl to davat na diagnostiku - bude tam neco zaznamenane?

Diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cau, presne tohle se mi stalo jednou taky - vsechno zhaslo, rucicky otackomeru a rychlomeru klesly na nulu a za vterinu zase normalne vsechno fungovalo. Dost me to rozhodilo, ale od ty doby (nekdy v lete to tusim bylo) se to neopakovalo..

Pricinu fakt neznam, na diagnostiku jsem to nedaval..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tož se mě stalo to stejné. Jedu, dojíždím k semaforu, motor chcípl, kontrolky svítily, pípalo na mě upozornění na servis LPG, takže problém bude v elektrice. Po nastartování bylo vše v pořádku.

O týden později (včera) se závada opakovala naprosto stejně.

Zavření oken na dálku funguje, takže v připojení baterie by problém být neměl. Máte někdo nějaké nápady.

Odpoledne provedu kontrolu kontaktů na baterii, skříňce a ukostření.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud ti dobijí altík, tak ti auto ani po odpojení baterie nechcípne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je pravda:super, to mě nenapadlo.

Takže problém bude zřejmě ve spínačce, je to tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Projdi to ukostření nejprve.. a pak by se hledalo dál :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne sa stalo presne toto iste :D

Len to bolo viac AKTA X, nakoľko pred tým, ako to všetko na 1-2 sekundy zhaslo, najskor radio stratilo signal, bolo počuť iba šum (ako ked nie je naladena stanica), potom to zhaslo, a ked sa to znova vsetko nahodilo, tak radio prešlo zo šumu znova na naladenu stanicu :D

Ale to sa mi stalo davno na fiate. Neriešil som to, a už sa to nikdy nezopakovalo. Ale bol som z toho pekne v prdeli, stalo sa to v noci, na neosvetlenej ceste medzi obcami :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes sa mi stalo presne to iste!!! Cakal som na krizovatke, hudbu som mal pustenu a aj vnutorny fukar na plne obratky sliapal, zatocil som volantom dolava a zrazu ticho. Vsetko zhaslo a prestalo ist... Ostal som taky vyhukany ze ani neviem ci zhasol motor a hned naskocil alebo nie.. Podla mna ho aj vyplo

Trvalo to jednu sekundu, vyplo to a hned aj zaplo a dufam ze aj posledny krat :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jste neviděli film Blízká setkání třetího druhu??? Neděláte doma po večerech třeba Sněžku s bramborové kaše? :D

Ne, teď snad vážněji:

Když váš tak poslouchám, mohlo by jít o elektromagnetické rušení? Nejsem odporník, ale teď se o tom dost mluvilo - intenzívní sluneční aktivita, oslabená ozono- a magnetosféra... Asi by se to projevilo i jinde a víc, ale třeba právě vaše káry mohou mít nějaký skrytý problémek (nejspíš tedy v elektrice), který by mohl zvyšovat citlivost na takové vlivy :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proto jsou obaly od jednotek kovové... tím dochází k odrušení a hlavně dle EU a směrnice nevím kolik musí mít všechny zařízení v autě elektromagnetickou kompatibilitu, tzv EMC. To je u všech elektrozařízení prodávaných a výráběných v EU.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Elektromagnetick%C3%A1_kompatibilita

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, takže to EMC stínění asi někde není úplně dokonalé :D

Aby taky bylo, když to přišlo z EU :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemohla by to být kostra? Mně se kdysi na Feldě stalo něco podobného, najednou všechno zhaslo, běžel akorát motor a ventilace. Bylo to už skoro potmě, naštěstí ještě na Ostravské v Brně, která je osvětlená. Stát se to o kilometr dva dál, tak už jedu po dálnici... Po vypnutí motoru už bylo auto mrtvé úplně. Byla to uhnilá kostra na startéru a taky poslední kapka - druhý den ráno jsem objednal 308:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

VSetko je mozne, a ked este si spomeniem ze ani nemam spodny kryt motora tak by som sa tomu ani necudoval :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

O víkendu jsem neměl čas, udělat kontrolu ukostření. Auto budu mít asi až v pátek(manželka cestuje), tak na to potom kouknu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě se tohle stalo někdy na začátku léta. Jel jsem po rovině cca 80 km/h a asi na jednu sekundu jako kdybych vytáhnul klíček ze zapalování, prostě auto chcíplo a vše se vyplo za sekundu zase všechno v pohodě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stává se mi to docela běžně, někdy měsíc nic a potom to udělá třeba 3x za den. Zhasne přístrojovka, chcípne motor a do vteřiny se zase rozjede. Na diagnostice žádný záznam a BSI nová. Nezáleží na stylu jízdy ani na teplotě.

Nepříjemné je to při rychlém předjíždění, ale už jsem si zvykl...všichni máme nějaké chyby :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.