Sign in to follow this  
Followers 0
saibot

205T16

49 posts in this topic

zdravim,

otazocka na funkcnost vyrezu na kapote 205T16 - je ucelom odvadzanie tepleho vzduchu z motoroveho priestoru?

bude mat vyznam takato uprava pri 205GTI?

post-0-1410959852036_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, co vím, tak 205 T16 měla motor vzadu, takže pro odvod teplého vzduchu to asi nebude...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:super - to som si myslel :D:D:D

ale vpredu mal chladic.. zial lepsiu fotku som nenasiel.. neviem ci to bol olejovy, alebo na vodu.. a teda ako fungovala ta cirkulacia vzduchu. ked funkciou bolo odvazdat teplo z toho chladica, pomoze to v mojom pripade.

post-0-14109598570206_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pata

spis bych to videl na odvod tepleho vzduchu z intercooleru? :myslim

Nevím nevím jestli by tahali ten vzduch takovou dálku kvůli ochlazení :myslim:myslim

Mě to jako laikovi připadá hrozně dlouhý vedení stlačenýho vzduchu:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to náporové chlazení vody, vzadu by se to blbě chladilo při velké zátěži...

maskou a spoilerem proudí vzduch přez chladič ven kapotou, je to udělaný proto aby se to lépe chladilo a vzduch se tam nějak zbytečně nemotal ... a vypadá to i hezky , proto si to dělám na svým Peugeotku :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: HUGO BOSS

je to náporové chlazení vody, vzadu by se to blbě chladilo při velké zátěži...

maskou a spoilerem proudí vzduch přez chladič ven kapotou, je to udělaný proto aby se to lépe chladilo a vzduch se tam nějak zbytečně nemotal ... a vypadá to i hezky , proto si to dělám na svým Peugeotku :D

:D

diky Huggo

som si myslel ze to bude mat tento ucel. otazne je este ci pri GTi-cku bude mat tento sposob vacsi efekt ako napr. naporovy(na vzduchovy filter) - jasne ze su to uplne rozdielne upravy/efekt. prave u teba som to vydel prvy krat, tak sa teraz rozhodujem.. :D:myslim:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jojo jak píše Hugo, je to kvůli odvodu teplého vzduchu od chladiče, měli to třeba i starý závodní škodovky. Dokonce jsem o tom četl, že to zároveň sloužilo i jako takový přítlačný spoiler, aby se lehký předek prouděním vzduchu pod autem nenadlehčoval za jízdy :)

post-0-14109598571822_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: saibot

:super - to som si myslel :D:D:D

ale vpredu mal chladic.. zial lepsiu fotku som nenasiel.. neviem ci to bol olejovy, alebo na vodu.. a teda ako fungovala ta cirkulacia vzduchu. ked funkciou bolo odvazdat teplo z toho chladica, pomoze to v mojom pripade.

Nevím co do účelu, ale i kdyby to tam nemělo smysl vůbec žádnej, tak se mi to líbí a mít rallye, tak bych se pokusil něco podobnýho vytvořit, ovšem je otázka, jak hluboko by to mohlo jít, když T16 tam má místa, když je potor za zadní nápravou:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jarajarda

Původně zaslal: saibot

:super - to som si myslel :D:D:D

ale vpredu mal chladic.. zial lepsiu fotku som nenasiel.. neviem ci to bol olejovy, alebo na vodu.. a teda ako fungovala ta cirkulacia vzduchu. ked funkciou bolo odvazdat teplo z toho chladica, pomoze to v mojom pripade.

Nevím co do účelu, ale i kdyby to tam nemělo smysl vůbec žádnej, tak se mi to líbí a mít rallye, tak bych se pokusil něco podobnýho vytvořit, ovšem je otázka, jak hluboko by to mohlo jít, když T16 tam má místa, když je potor za zadní nápravou:)

100% na vodu,olejový se umisťuje k motoru,aby se olej.vedení co nejméně táhlo a vzduch.musí mít co nejkratší vedení kvůli dírě ve výkonu kterou má každý turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

závodní auta nemají topení - takže tohle je nejefektivnější rozmrazování předního okna :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

závodní auta nemají topení - takže tohle je nejefektivnější rozmrazování předního okna :D

A je to vyřešený! :D:D:D:D Seš chytrá hlava VIXi:)))))) :D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže už chápeš, proč měli piloti T16 v zimě na rukách palčáky ! :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

a taky je tam ta díra proto, aby šel vzduch z poza chladiče pryč z auta.

protože T16 má ve předu kufr a kdyby tam ta díra nebyla, tak by ten kufr působil jako brzdný padák

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno, ona "ajrodynamika" WRCček je stejná, ne-li obtížnější, jak u formulí F1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

Takže už chápeš, proč měli piloti T16 v zimě na rukách palčáky ! :mrk

To řešil i Majsner, mnohoprstost... "Kuře počítejte se mnou, 10, 9, 8, ..................." :D:D to je přece jasný :aut A nikdo nic nepozná:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo a když mi budete chtít třeba udělat radost, narozeniny mám v říjnu a T 16 by nebyla marná.....no máte ještě čas no...:D:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jarajarda

Jo a když mi budete chtít třeba udělat radost, narozeniny mám v říjnu a T 16 by nebyla marná.....no máte ještě čas no...:D:D:D:D:D:D

No joo,ale kdo by Ti pak do toho kupoval benzín:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.