Sign in to follow this  
Followers 0
Sabriel

Divné otáčky

10 posts in this topic

Zdravím potřeboval bych s něčím poradit a budu Vám vděčný za každou dobrou radu, problém je takový... Občas (jednou z cca 15 nastartování) se mi stává po nastartování drží motor otáčky nízko že se klepe celé auto jen tak tak aby nezdechlo, rozsvítí se dole vlevo pod ukazatelem paliva červená kontrolka se znakem motoru ( předpokládám porucha motoru) a po rozjetí na jedničku se auto normal rozjede při přeřazení na dvojku jako bych nemačkal plyn, prostě otáčky začnou padat a pedal plynu jakoby nereagoval musím chvíli podržet nohu na plynu a po chvíli jako by to něco profouklo či co kontrolka zhasne a auto jede normálně, za jízdy se to nestavá pouze po nastartování... Předem děkuji za rady. :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem projel snad všechny příspěvky na forech ohledně tohoto problému, dozvěděl jsem se že nás je spousty s podobným i dokonce skoro stejným problémem jen jsem se nedočetl, že by někdo dospěl ke kloudnému řešení problému.... :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm ja bych spíše typoval váhu vzduchu a její připojení na řj...pač tohle problem jsem take mel na Mi16tce,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak s otáčkama mám v Mi16 přesně opačnej problém. Po nastarotvání 1300-1500 a kolísaj. Ale s tim plynem to je úplně stejný. prostě jakoby tam byla "díra" odspodu to chvilku táhne pak jako by to úplně přestalo reagovat na plyn (můžu ho prošlapávat a ono nic) a pak se to najednou čapne. Už jsem vyměnil celou škrticí klapku, váhu vzduchu, potenciometr škrticí klapky, volnoběžnej ventil a furt to samý. Už jsem z toho na prášky. Jediný co mi už zbejvá je snímač klepání, kterej se mi vždy objeví v chybách ŘJ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem si to opět ráno ( opět pozdní příchod do práce :-) ) si trosku stim pohrával, ani jsem se nerozjížděl když se opět rozvítila kontrolka motoru, jen jsem prohulil pořádně otáčky tak na 2 vteřiny, a bylo po problému... Ne že by to bylo ůplně špatny když mi stačí pouze tohle ale je to dosti frustrující a mám ztoho vždycky depku hlavně když mám jet delší štreku, že se to bude zhoršovat a nakonec jednou neodjedu... :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky přemýšlím o tom že stím má spoustu lidí problém po nastartování, krokový motorek nevím, po tzv. profouknutí auto už drží furt otáčky v klidu a nezdechá, mám takový pocit jak jsem četl, že nepomohlo vyměnit těch hlavních pár dílů co by to mohly způsobovat, poták, váha, atd, jestli to není prkotina která nikoho nenapadla, třeba zabordelený nějaky hadičky, nebo vstřiky atd na které se bez výměny nepřinde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

abych nekecal ja mam naftaka takze o benzinech vim prd ale dělalo mi to to samy a později mi to při jízdě na neutral chciplo moje zavada byla draha cca 500kc jednoduse se mi to zavzdusnovalo tak jsem vymenil hadicky a super jo a taky jsem musel vymenit takovej balonek je to takova pumpička ktera taha naftu z nadrže do čerpadla:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevim jestli je to k tématu, ale podobné věci mi to dělalo taky. Nejprve jsem to zkoušel tady, ale kloudná odpověď žádná, proto jsem vyrazil do servisu a tam řekl váhy vzduchu nebo kontakty...

hned jsem koupil kontaktol (nebo nějak tak) všechno co šlo rozpojit jsem rozpojil, vystříkal a spojil ==>> a výsledek "No paráda o té doby nic stále startuje stále jede." :potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.