Sign in to follow this  
Followers 0
Viper86

206GTI úprava motoru

28 posts in this topic

Mám 206 GTI a už mě omrzel jeho výkon, porad'te jak motor upravit ,aby to nemělo velký vliv na životnost a aby to bylo sakra znát na výkonu.Koukal jsem také na youtube.com na videa s 206 GTI turbo a to je fakt masakr.Při prohlížení ostatních motorů ,které dává nebo dával Peugeot nebo Citroen(Xsara VTS) jsem zjistil ,že se dával nějaký dvoulitr s turbem ,který měl 108kW a kr. moment asi 240N.m a po čipu dokonce 142kW a kr.moment 307N.m.Není to ten samý motor jak je v 206 GTI ale s turbem?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli mohu poradit,tak bych nejdříve sehnal motor MI16 z P405,má to kolem 150-ti koníků a háže to s 205kou dost dobře.Nebo další možnost je sehnat motor T16.Je to přeplňovaný dvoulitr 16V a ten už tich koní má víc.Ale je to hodně o penězích,ta MI16-tka výjde levněji a pro lehké auto jako je P205 je plně dostačující.Ale hlavně k tomu doporučuji dát větší a lepší brzdy a aslespoň sportovní podvozek.Kamarád to teď dával a prý nesmí do zatáčky sundat nohu z plynu,má to tak velkou kompresy že ho předbíhá zadek:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: 309GT

Jestli mohu poradit,tak bych nejdříve sehnal motor MI16 z P405,má to kolem 150-ti koníků a háže to s 205kou dost dobře.Nebo další možnost je sehnat motor T16.Je to přeplňovaný dvoulitr 16V a ten už tich koní má víc.Ale je to hodně o penězích,ta MI16-tka výjde levněji a pro lehké auto jako je P205 je plně dostačující.Ale hlavně k tomu doporučuji dát větší a lepší brzdy a aslespoň sportovní podvozek.Kamarád to teď dával a prý nesmí do zatáčky sundat nohu z plynu,má to tak velkou kompresy že ho předbíhá zadek:D

Mam ten dojem, že je tu řeč o 206ce a ne 205ce... :myslim:D:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám ale 206Gti a ne 205............motor z Mi16 by nic neřešil, já mám totiž 137koní a krout'ák 196N.m (405Mi16 má myslím 150 koní a krou'ták je asi 175N.m) , ale výkon už mě zkrátka omrzel.....chce prostě zvíšit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak si kup RCcko.. kdyz tohle budes prekopavat nedej boze davat turbo tak te to vyjde lacinejs..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mal som taku 206.Daj ju chipnut,vymen sanie za otvorene s sport.filtrom a otvor vyfuk.Pojde to urcite lepsie a ani ta to nebude stat vela...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No co jsem slyšel tak takový rozdíl mezi 206GTi a RC není i když má o nějakých 43koní víc, kroutící moment je podobný, četl jsem to na několika stránkách.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkus se s někým domluvit ať tě sveze v RCečku a pak uvidíš,a výjde to fakt levněji než to celé překopávat

Share this post


Link to post
Share on other sites

RC je trochu někde jinde než GTi.Není to jen výkon,ale podvozek je taky truchu někde jinde.Fakt je to moc zábavný auto:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

nehlede na to ze kdyz to prekopes tak budes mit furt jen prekopany a malo prodejny GTi..:aut

vyfuk, sani + chip a vic bych na to nesahal..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já tedy nevím ale myslím si že 206 RC vychází z 206 GTI a mají snad i totožný podvozek akorát že jsou postaveny na rozdílně velkých kolech.O motoru Rc jsem také četl ,že je to vlastně upravený z GTi ,ale přesně už nevím jaké úpravy tam byli ,ale pamatuju si že tam byla odlehčená klikovka atd.Takže teoreticky vyměnit díly v motoru tak bych měl ten samý výkon jak RC, ale já bych nejradči bral turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Viper86

Já tedy nevím ale myslím si že 206 RC vychází z 206 GTI a mají snad i totožný podvozek akorát že jsou postaveny na rozdílně velkých kolech.O motoru Rc jsem také četl ,že je to vlastně upravený z GTi ,ale přesně už nevím jaké úpravy tam byli ,ale pamatuju si že tam byla odlehčená klikovka atd.Takže teoreticky vyměnit díly v motoru tak bych měl ten samý výkon jak RC, ale já bych nejradči bral turbo.

Ono se o tom hezky vykládá ale kde takovou odlehčenou vačku v dobrým stavu seženeš? Pak to bude nejpíš ostřejší vačka, jiná ŘJ, jiný vstřiky.

Když si zpočítáš jenom na dílech co by to stálo tak tě fakt laciněji vyjde jiný auto.

A o turbu ani neuvažuj pokud nemáš zbytečných 100tis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus tu 206ku odlehcit, je to totiz tezka mrdka a par kilo dolu dela svoje....

A cip bych vubec nekupoval, jsou to vyhozene penize. Za neumerne penize ti pridaji malo koni......

[upravil dne 15.1.08 franus]

Share this post


Link to post
Share on other sites

RC má hlavně úplně jinou hlavu-VVTi.V tom je ten největší rozdíl.Podvozek má tužší a zadní nápravu z SW.Ale fakt nejlepší zvýšení výkonu u 206 je snížit váhu.To je každejch pár kilo znát.

Share this post


Link to post
Share on other sites

RC má komplet jinej podvozek jako jediná má torzní tyče 20 a 22 mm, má pevnější ramena, tvrdší pružiny atd. podvozek se s GTi nedá srovnávat, GTi = XS, RC = nový auto, motor je taky 2.0 ale má variabilní časování ventilů (VVT-i) a hlavně 180k a rozdíl 44k na tunu vážícím autě je skara znát, tam je znát i 10k.

Dej ostřejší sací vačku, otevřenej vífuk, náporový sání, svíčky, nech zbrousit hlavu, a dej čip, máš tam tak 150-170 koní. Hlavně předělej podvozek aby ses neomotal v první zatáčce o strom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.