Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vysoké otáčky


Spec

Recommended Posts

Zdravim, jsem s peugeotem nováček a měl bych pár dotazů.

Koupil jsem od známýho 605 2L sri. Asi po 10-ti dnech jsem to vytáh na dálnici a jel s tim z Prahy k Frýdku-Mýstku (trošku dálka, přiznávám). Celou dobu jsem nejel nijak pomalu, ale dával jsem si pozor, aby otáčky nebyly v červenym - takže byly mezi 5-6tis. (občas možná i hodně blízko počátku červené části otáčkoměru - 6tis.).

Cesta tam byla v pohodě. Požitek z jísty, liboval jsem si, že jsem tam pohodlně a za chvilku dojel.

Ale cestou zpátky asi 100 od Prahy se ozvala rána a z motoru vyjela litym blokem ven ojnice, vyrazila olejovej filtr a ten ještě rozbil chladič.:( Takže dost blbý.

Auto už mám opravený, oprava stála dost (jen motor 15000kč). A teď jezdim pomaličku, něžně, opatrně.:D

Otázka, ale zní... je to možný? Aby takovýhle auto nevydrželo jet delší dobu rychle s otáčkama ani ne v červenym????? Nebo to byla vada motoru? Nějaká skrytá... Docela se teď bojim na to na dálnici šlápnout, aby se mi nestalo to samé, i když vim, že by to proboha měl ten motor vydržet a měl by to vydržet i když bych jel v červenym, ne? Sice by se ničil, ale přece jen tak nemůže rupnout....

Máte někdo vysvětlení nebo podobnou zkušenost se 605?

Doufám, že vás moje slohovka neodradí od čtení a díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Dress

Kolik si proboha jel pořád? Asi moc velký tlak oleje. Nevím z jakýho roku ho máš ale já už mám skoro dědečka takže se ho snažím šetřit a více jak 140 ho nehoním, za to se odvděčí solidní spotřebou.

Peugeot 605 V6 3,0 rv.91

Kolik jsem jel nevim, neb mám zatim rozbitej náhon na tachometr.:(

Ale řikáš teda, že to nesmim moc točit?

Teď už to samozřejmě šetřim, ale přijde mi divný, že když jsem nebyl s otáčkoměrem v červenym, že to nevydržel.

Jinak mám r.v.1991 605 2L SRI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to asi nebyl. Mel jsem ho teprve 10 dni..takze spis urcite nebyl.

Takže myslíš, že to mohlo bejt tim?

Ted tam mam motor jinej, tak snad to bude ok (akorat nevim kolik ma ten \"novej\" motor najeto)

Jo a měl bych dalsi dotazy. Tusite nekdo kde je v 605 klakson? Nikde ho nemuzu najit (nefunguje mi a mam podezreni, ze tam ani neni :o ).

A posledni dotaz pro dnesek: jaky tlaky maj kola na prednich a zadnich napravach?

Mam Peugeota fakt chvilku, tak budu vdecnej za vsechny rady a predem se omlouvam, za nektere blbe dotazy...;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klakson uvidis, kdyz oddelas masku a kouknes dolu a doprava. A pokud vim, delali dva typy. Jeden byl elektrickej a druhej se skladal ze dvou casti: el. kompresorku a sirenky (tak to mam ja). Kompresorek je dole mezi vetrakama (bez oddelani narazniku se k nemu nedostanes) a sirenka priblizne pod levym svetlem (kdyz stojis pred autem tak je to vpravo). Pokud mas jenom ten elektrickej, tak ten je na miste ty sirenky pod svetlem. Tu sirenku jsem se pokousel oddelat a nesla vyndat ani, kdyz jsem mel oddelane svetlo, ale nemel jsem sundanou tu listu, takze kdyz se sunda ta lista, tak to mozna vyndas. Me to taky nefunguje. Kompresorek se toci, ale asi nedava vzduch protoze, sirenka nic. Jenom, kdyz dlouho drzim klakson, tak se ze sirenky zacne neco ozyvat. Musim se taky dostat k tomu kompresoru. Asi to necham na jaro...:P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro Petr 605: Petře, malér nemusí být nutně v zdroji tlakového vzduchu. Když jsem hrabal na chladiče, tak jsem měl zhozený kompresorek i houkačku. Krapet jsem si s houkačkou pohrál a přestala houkat úplně. Po testování jsem zjistil, že houkání-nehoukání mají na svědomí přetažené membrány. profouk jsem je obráceně a funkce se zlepšila. Vlastní kompresorek je slyšet, pokud máš druhého, který mačká klakson a Ty jsi hlavou u nárazníku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To VP605: Vitku, ja ten kompresorek slysim, az v kabine i pri zavrenych dverich:D:D:D Cili zavada je mozna i v nem. Ale kdyz rikas, ze v sirence muzou byt nejake unavene membrany, tak to ja ji vyndam a rozdelam. Stejne budu znova rozdelavat leve svetlo, protoze jsem ho kompletoval temer venku a ve vlhku a ted se mi zevnitr rosi:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Spec: Pro zacatek staci maska, dal uz uvidis. Ale pokud mas ten se sirenkou, tak k tomu kompresorku skutecne neni jina cesta, nez oddelat plastovej naraznik. Ani drat z toho nevytahnes. Proste se tam jinak nedostanes...

To Danek: Jak rikas, kdyz se to roztroubi, tak je to slusnej parnik. V lete se mi to na chvili povedlo rozhybat a to byl hukot.:D:D

[Editován dne 5/12/03 Petr605]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tak jsem to rozdělal a opravdu jsem tam klaksony - DVA - našel. Na každé straně jeden. Podařilo se mi z toho vyndat drátky a změřit, že tam po zmáčknutí tlačítka napětí je...takže chyba bude v klaksonech..asi v obou najednou. :o

Tak ještě jednou díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...