Guest servisman Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Má někdo nějakou zkušenost s vyndávání startéru u P 406 ??Je tam nějaká záludnost?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Původně zaslal: sarkomi Má někdo nějakou zkušenost s vyndávání startéru u P 406 ??Je tam nějaká záludnost?? neměla by bejt, každopadně airbox dolu a pujde to lepe pegas15 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 No tak s tím jsem si užil. Jde to, ale přístup je fakt na nic - sání stačí odšrubovat a povysunout nahoru, aby jsi to nemusel celé odmašlovat. Ale opatrně nadzdvihnout, těsnění pod ním se rádo trhá. Dopředu si odšroubuj kostru, drát k ní je dost krátký a v jednom místě je ještě přichycený k bloku, nezapomeň vycvaknout. Teď mě ale napadá, že já jsem to sání celé nesundával také k vůli namontovaným LPG vstřikům, když ho sundáš, budeš mít lepší přístup, ale není to nutnost. (mě startér špatně opravili a když už to sundáváš po třetí, nabíráš rychlost profi opravářů). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 ja to delal, zaludnost tam zadna neni, jak uz je psano nahore, sundat airbox, sani jsem nesundaval, jen mozna tu cast s klapkou a krokovym moturkem, drzi na trech imbusech, ale to jsem delal castecne kvuli tomu ze jsem ji chtel vycistit. Priprav si kvalitni orechy, myslim ze jsou tam imbus 8cky srouby, ktery drzi ten starter, jsou dost utazeny a musel jsem to povolovat trhackou a az teprve potom golou. samotnej starter se da rozebrat snadno, uhliky jsem koupil asi za 350Kc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 nejake foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 f Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 f Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 f Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 stary a novy uhliky, stare uhliky se postupne prestaly dotykat komutatoru a starter se vubec netocil [upravil dne 11/1/08 Ferry] [upravil dne 17/9/08 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 je taky dobry vycistit drazky mezi jednotlivyma kontaktama komutatoru, byvaj zaneseny [upravil dne 17/9/08 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 Děkuji za názornou ukázku ,já koukal na net a moje uhlíky vyjdou dle peugeot asi 1500Kč.Ono záleží co máš za startér.Můj je Valeo D6RA661 [upravil dne 11/1/08 sarkomi] více v tématu zde co a jak,ne jen OK406 ale i moje uhlíky [upravil dne 11/1/11 20:33 honza406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 Původně zaslal: Ferry je taky dobry vycistit drazky mezi jednotlivyma kontaktama kolektoru, byvaj zaneseny Jo jo dělal jsem to "upraveným" listem pilky na kov. Bylo to sice u "favouša" ale snad bz to mělo bejt skoro stejý. [upravil dne 11.1.2008 myryn] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 Původně zaslal: Ferry je taky dobry vycistit drazky mezi jednotlivyma kontaktama kolektoru, byvaj zaneseny Tož tyhle "mezery" jsou pěkně zanešený - šlapalo to vůbec aspoň na dojezd ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 Původně zaslal: myryn Původně zaslal: Ferry je taky dobry vycistit drazky mezi jednotlivyma kontaktama kolektoru, byvaj zaneseny Tož tyhle "mezery" jsou pěkně zanešený - šlapalo to vůbec aspoň na dojezd ??? nene, kleknul uplne, trikrat jsem to sice jeste nastartoval s poklepanim starteru klicem na kola, ale jinak ani tuk a predtim tak tri mesice to tocilo hoodne spatne, vypadalo to jak kdyz kleka baterka, sotva to otocilo motorem Jinak k tem uhlikum, zkus zajet do Elitu nebo Benexu, tam budou urcite levnejsi, ja byl pro ne v Elitu, vzal jsem si ty stary s sebou pro porovnani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 ty jo ja uz si nepamatuju jaky oznaceni mam, navic ten stitek byl u mne dost necitelnej, takze jsme to prave vybirali podle srovnani primo na pulte prodejny, vim ze byly dva typy Ale kdyz mas ten stitek citelnej tak to by nemel byt problem, reknes cislo, mrknou do katalogu a neni co resit [upravil dne 11/1/08 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bara Odesláno 21. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2010 To je blbý,že je tu řeč jen o benzínech,protože naftové bývají silnější,jsou mohutnější a nebo výkonější,často s převodem.Blbý je to,že se zjistí co tam je až po demontáži a nelze to koupit dopředu.Vym. bych i pouzdra i když tu o nich není ani slovo,nevím proč.Ale budu dělat hdi tak pak to napíšu,jak je to u ropy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bara Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Takže silnější průměrově nebyl,jenom s převodem uvnitř.Jinak v podstatě ten samý Valeo jak je tu vyfocený od honza 406 .Jenomže,ten rotor je sice klasický a sbírá to uvnitř z průměru,ale uchycení uhlíků no,tupí frantíci.Vymýšlejí co vymyšleno dávno jest a navíc lépe.U normálních startérů je uhlík přitláčen stočenou plochou ocelovou pružinou a konec káblíku přišroubován.Ale u těchto Valeo tupounů néééé.Mají to záhadně přilisované a to tak,že 2 přímo na výstupu vinutí statoru,který musí při výměně nepochopitelně celý ven abys tam mohl dát nové a 2 na plechovém výlisku v kterém jsou následně uhlíky zasunuty v držácích.Das is idioten.Kluzná pouzdra tam nejsou,místo toho jsou jehličková ložiska.Čily v podstatě,rozborka v poho,sborka pakárna jak ty uhlíky dostat dovnitř.Je to na pružinách tak asi průměru 8mm a na konci je plastová krytka s háčky,které mají zapadnout do drážky v držáku uhlíku.Ale vyskakují a je to opravdu radost až na kost honit je po dílně než tam dáš všechny 4 a zasuneš stator.DEm.od motoru je stejná jak u benzínu.Oddělat filtrbox,dát si bokem palivový filtr.Odšroubovat 3 šrouby co jej drží a šup s ním ven.Samozř.tam vadí milión káblíkú elektriky a jiných volovin,ale v podstatě jde celkem v poho ven.Bývá to jinde i horší.No a pokud někdo nesežene origo uhlíky tak pasují ze žigulíka,jen se musí trošku obrousit,z boku 16mm na 14 a z výšky na 13,8mm.Originál rozměry uhlíků jsou 14x7x13,8 mm.To je vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Dělal jsem to nedávno, sundal jsem jen airbox. Byla to práce pro gynekologa, ale dá se to. Garáž sice nemám vytápěnou a dělal jsem to v mraze, ale venku na větru bych to dělat nechtěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 asi budu za chytrolína--co je gynekologického na dem. starteru 406ky??, jen ta práce v mraze--to taky není na gyndě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 No ten přístup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.