Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

DEMONTÁŽ STARTÉRU 406


Guest servisman

Recommended Posts

No tak s tím jsem si užil. Jde to, ale přístup je fakt na nic - sání stačí odšrubovat a povysunout nahoru, aby jsi to nemusel celé odmašlovat. Ale opatrně nadzdvihnout, těsnění pod ním se rádo trhá. Dopředu si odšroubuj kostru, drát k ní je dost krátký a v jednom místě je ještě přichycený k bloku, nezapomeň vycvaknout.

Teď mě ale napadá, že já jsem to sání celé nesundával také k vůli namontovaným LPG vstřikům, když ho sundáš, budeš mít lepší přístup, ale není to nutnost.

(mě startér špatně opravili a když už to sundáváš po třetí, nabíráš rychlost profi opravářů).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja to delal, zaludnost tam zadna neni, jak uz je psano nahore, sundat airbox, sani jsem nesundaval, jen mozna tu cast s klapkou a krokovym moturkem, drzi na trech imbusech, ale to jsem delal castecne kvuli tomu ze jsem ji chtel vycistit. Priprav si kvalitni orechy, myslim ze jsou tam imbus 8cky srouby, ktery drzi ten starter, jsou dost utazeny a musel jsem to povolovat trhackou a az teprve potom golou. samotnej starter se da rozebrat snadno, uhliky jsem koupil asi za 350Kc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

Děkuji za názornou ukázku ,já koukal na net a moje uhlíky vyjdou dle peugeot asi 1500Kč.Ono záleží co máš za startér.Můj je Valeo D6RA661

[upravil dne 11/1/08 sarkomi]

post-0-14109598487941_thumb.jpg

více v tématu zde co a jak,ne jen OK406 ale i moje uhlíky

[upravil dne 11/1/11 20:33 honza406]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

je taky dobry vycistit drazky mezi jednotlivyma kontaktama kolektoru, byvaj zaneseny

Jo jo dělal jsem to "upraveným" listem pilky na kov.

Bylo to sice u "favouša" ale snad bz to mělo bejt skoro stejý.:myslim

[upravil dne 11.1.2008 myryn]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: myryn

Původně zaslal: Ferry

je taky dobry vycistit drazky mezi jednotlivyma kontaktama kolektoru, byvaj zaneseny

Tož tyhle "mezery" jsou pěkně zanešený - šlapalo to vůbec aspoň na dojezd ???

nene, kleknul uplne, trikrat jsem to sice jeste nastartoval s poklepanim starteru klicem na kola, ale jinak ani tuk a predtim tak tri mesice to tocilo hoodne spatne, vypadalo to jak kdyz kleka baterka, sotva to otocilo motorem

Jinak k tem uhlikum, zkus zajet do Elitu nebo Benexu, tam budou urcite levnejsi, ja byl pro ne v Elitu, vzal jsem si ty stary s sebou pro porovnani

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty jo ja uz si nepamatuju jaky oznaceni mam, navic ten stitek byl u mne dost necitelnej, takze jsme to prave vybirali podle srovnani primo na pulte prodejny, vim ze byly dva typy

Ale kdyz mas ten stitek citelnej tak to by nemel byt problem, reknes cislo, mrknou do katalogu a neni co resit

[upravil dne 11/1/08 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

To je blbý,že je tu řeč jen o benzínech,protože naftové bývají silnější,jsou mohutnější a nebo výkonější,často s převodem.Blbý je to,že se zjistí co tam je až po demontáži a nelze to koupit dopředu.Vym. bych i pouzdra i když tu o nich není ani slovo,nevím proč.Ale budu dělat hdi tak pak to napíšu,jak je to u ropy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Takže silnější průměrově nebyl,jenom s převodem uvnitř.Jinak v podstatě ten samý Valeo jak je tu vyfocený od honza 406 .Jenomže,ten rotor je sice klasický a sbírá to uvnitř z průměru,ale uchycení uhlíků no,tupí frantíci.Vymýšlejí co vymyšleno dávno jest a navíc lépe.U normálních startérů je uhlík přitláčen stočenou plochou ocelovou pružinou a konec káblíku přišroubován.Ale u těchto Valeo tupounů néééé.Mají to záhadně přilisované a to tak,že 2 přímo na výstupu vinutí statoru,který musí při výměně nepochopitelně celý ven abys tam mohl dát nové a 2 na plechovém výlisku v kterém jsou následně uhlíky zasunuty v držácích.Das is idioten.Kluzná pouzdra tam nejsou,místo toho jsou jehličková ložiska.Čily v podstatě,rozborka v poho,sborka pakárna jak ty uhlíky dostat dovnitř.Je to na pružinách tak asi průměru 8mm a na konci je plastová krytka s háčky,které mají zapadnout do drážky v držáku uhlíku.Ale vyskakují a je to opravdu radost až na kost honit je po dílně než tam dáš všechny 4 a zasuneš stator.DEm.od motoru je stejná jak u benzínu.Oddělat filtrbox,dát si bokem palivový filtr.Odšroubovat 3 šrouby co jej drží a šup s ním ven.Samozř.tam vadí milión káblíkú elektriky a jiných volovin,ale v podstatě jde celkem v poho ven.Bývá to jinde i horší.No a pokud někdo nesežene origo uhlíky tak pasují ze žigulíka,jen se musí trošku obrousit,z boku 16mm na 14 a z výšky na 13,8mm.Originál rozměry uhlíků jsou 14x7x13,8 mm.To je vše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...