mute

Posilovač

28 posts in this topic

Zdravim,chtěl bych se zeptat, kamarád mi jednou řekl ze mi jde ztuha posilovač řízení a řekl mi ať si prej necham vyčistit nejaký sítka v posilovači ze to půjde z lehka tak by mě zajímalo co je na tom pravdy díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to nevím taky by mě to zajímalo, protože se mi zda taky slabší funkčnost mého posilovače .... přijde mi dle scenica co máme doma o 50% slabší

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne tiez nejde volant najlahsie, ale asi je to tak od vyroby... mam doma 2 rovnake 306 HDi (jedna XS) a na obidvoch ide volant rovnako ztuha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahojte,aj mne sa zda že mi to ide dost ťažko,otec ma mercedez A a ma to uplne lahučke ovladanie,ked sadnem späť do mojho mam pocit že mi nefunguje.Tiež by ma zaujimalo či to tak ma byt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i já se připojím, v porovnání s focusem jde taky otáčet volantem docela ztuha. Ale zase když to srovnám s favoritem tak prostě komfort. :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tombr

i já se připojím, v porovnání s focusem jde taky otáčet volantem docela ztuha. Ale zase když to srovnám s favoritem tak prostě komfort. :D.

Stejnej problém - když mi v servisu opravovali "Pažouta" do kterýho mi ňákej hňup nacouval a zapůjčili mi náhradní vozidlo byl jsem překvapen jak lehce jde u zapůjčenýho vozidla volant.

Tož nevím jestli je to tak u všech 306tek ???

Když jsem ale wehikl půjčil známýmu /ten měl dřív taky 306ku/ tak mi neříkal, že by řízení šlo ztuha (a je profimechoš).

Vyčkejme názoru profíků. :super

[upravil dne 10.1.2008 myryn]

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mě jde posilovač ztuha, narozdíl od otcova Partnera. Ale myslím, že je to starší technologií posilovačů u 306tek. Kamarád mi říkal, že 306 mají nějaký řemen či co, kdežto novější auta mají kapalinový.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jefe33

I mě jde posilovač ztuha, narozdíl od otcova Partnera. Ale myslím, že je to starší technologií posilovačů u 306tek. Kamarád mi říkal, že 306 mají nějaký řemen či co, kdežto novější auta mají kapalinový.

Nemáš na mysli kapalinomechanické nebo elektrohydraulické anebo čistě elektronické posilovače?Řemenem je poháněn jen první typ posilovače

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Původně zaslal: Jefe33

I mě jde posilovač ztuha, narozdíl od otcova Partnera. Ale myslím, že je to starší technologií posilovačů u 306tek. Kamarád mi říkal, že 306 mají nějaký řemen či co, kdežto novější auta mají kapalinový.

Nemáš na mysli kapalinomechanické nebo elektrohydraulické anebo čistě elektronické posilovače?Řemenem je poháněn jen první typ posilovače

Tož já mám asi ten první typ posilovače páč je poháněnej řemenem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: myryn

Původně zaslal: subin

Původně zaslal: Jefe33

I mě jde posilovač ztuha, narozdíl od otcova Partnera. Ale myslím, že je to starší technologií posilovačů u 306tek. Kamarád mi říkal, že 306 mají nějaký řemen či co, kdežto novější auta mají kapalinový.

Nemáš na mysli kapalinomechanické nebo elektrohydraulické anebo čistě elektronické posilovače?Řemenem je poháněn jen první typ posilovače

Tož já mám asi ten první typ posilovače páč je poháněnej řemenem.

Jo a buď rád,je to menší zlo.Vem si elektrohydraulické čerpadlo Škoda fábie,stojí20000kč a výmněna čeká každou třetí

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže u těch "muzejních" kusů jde to řizení normálně ztuha ??

Pokud jo, tak jsi mě uklidnil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: myryn

Takže u těch "muzejních" kusů jde to řizení normálně ztuha ??

Pokud jo, tak jsi mě uklidnil.

Těžko radit od počítače,ale pokud nejde vyloženě ztuha,kapaliny je dostatek a nejsou poškozené manžety řízení tak by neměl být důvod hledat problém.Zkus si zatočit volantem na místě bez motoru a poznáš co je to ztuha:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Původně zaslal: myryn

Takže u těch "muzejních" kusů jde to řizení normálně ztuha ??

Pokud jo, tak jsi mě uklidnil.

Těžko radit od počítače,ale pokud nejde vyloženě ztuha,kapaliny je dostatek a nejsou poškozené manžety řízení tak by neměl být důvod hledat problém.Zkus si zatočit volantem na místě bez motoru a poznáš co je to ztuha:D

No to řízení jde každopádně volněji než u mýho předchozího wehiklu - favouše. Ale zase hůř než u wehiklu, který mi byl zapůjčen ze servisu - kde jsem fakt mohl ovládat volant "malíčkem". :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

A šlo o stejné typy vozidel se stejnou motorizací?

Naprosto ne, opravovali mi "Pažouta" a zapůjčili "Škodovku" už ale přesně nevím jakej typ a řadu. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prostě pokud máš Peugeota staršího tak je to na... a nic s tím neuděláš :-D já jsem rád alespoň za nějaký účinek,neboť mlada by se 17" neotočila vůbec s tím motorem 2,0XSi

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, je rozdíl v pasivnim posilovači a aktivnim posilovači, protože posilovač řízení obecně (pasivní) není o tom, jestli musíš použít na otočení volantu obě ruce nebo jen jeden prst ruky. Posilovač je o tom, aby jsi nemusel na úplnej rejd použít tolik otáček volantem, takže nevim, co od toho čekáte. Aktivní posilovač, to je už něco jinýho, tam to snižuje nejen počet otáček volantu do plnýho rejdu, ale i tuhost otáčení volantu, takže můžete točit i jen jednim prstem. Co jsem jezdil s Oktávkou nebo Volvem, tak tam je to jasný-->aktivní posilovač, ale do 306ek se, pokud vim, dával jen ten pasivní... Tak asi takhle bych vám to vysvětlil... ;)

[upravil dne 11/1/08 Stifler]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já si myslím, že posilovač má posilovat a ne zmenšovat počet otáček. Počet otáček je nejspíš dan počtem zubu hřebenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale ono to trochu souvisí. bez posilovače je víc otáček aby to šlo ještě utočit.

co sem jezdil s pasatem b3 tak to posilovalo až moc parkování krása ale při jízdě už to bylo občas až nepříjemný.ba při rychlé jízdě to je až nebezpečný štrejchneš malíčkem a letíš do pangejtu.

proto se dneska dělají aktivní při malé jízdě posilují hodně při velké rychlosti už skoro neposilují

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.