Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

spotreba 306Hdi,66kW


deddo306Break

Recommended Posts

Mám sedana s touto motorizací a v létě na plnou nádrž cca 60 litrů prúměrně 1250 km ted v zimě asi o 150km mín.Já jsem velmi spokojen i když dost najezdí žena a ta je obzvlášt opatrná při sešlapování plynovýho pedálu.Já to ovšem dokážu dohnat.Jezdíme zhruba púl na půl.Ono to HDI dokáže jet jak za těch 5 tak i za 7.Je pravda že mi tu spotřebu nikdo nechce věřit ale nemám důvod si výmýšlet tak věř nebo nevěř je to tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím zásadně na shell diesel extra a naučil jsem se mu k tomu dávat ještě aditivum Super diesel aditiv od vifu.Pravda je že otáčkoměr vyleze nad 2500 jen velmi zřídka při nutné akceleraci při předjíždění a v prudkých kopcích kdy je nutno víc roztáhnout při řazení na vyšší rychlost.Za normálního stavu auto při 2000 ot. jede 100 a to mi při kvalitě našich silnic stačí.Taky nejezdím tratě do 10km kdy se to nestíhá ohřát v kolonách ve městě se ocitám max 2krát do měsíce no a dálnici to auto ještě nepoznalo co ho vlastním já.Celkově si myslím celkem běžný provoz a že ho nijak zvlášt nešetřím.Mám rád jízdu plynulou ale svižnou.Město do 60 mimo kolem 100

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to jsou zde jiní odborníci.Má zkušenost je taková že Když tankuju na shelu tak ta spotřeba je rázem asi o púl litru menší pak bych skontroloval minimálně vzduchový filtr. On ten kombík bude asi o něco těžší což je taky znát.Jinak je to řízený elektronikou tak mě napadá pouze diagnostika která by mohla něco ukázat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zalezi jak jezdis a kde,5-7 je normal,ted v zime i vic. Men pravidelne filtry a kontroluj tlak v pneu. Tankovat jen na Shell je zbytecny vyhazovani penez:bojim, ja beru jen na tank-ono(28,90) a aditiv VIF:super a pri poslednim tankovani vyslo 6,3l/100,takze s schell bych musel jezdit za min nez kokta.:D Klidne to vytocim na 3500ot a jezdim 110-130,vic se neda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som jazdieval v lete na 6 litrov, takže teraz v zime 7 až 7,5 litra neni až tak moc. Myslím že je to reálna cifra. A aditíva by som nepridával, už len z dovodu, že to neni potrebné a za tie peniaze máš litre nafty. A rečičkám o 4,5 litroch netreba veriť, pretože to dokážeš len za skoro ideálnych podmienok...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 306, 66 kW ale TD, sám používám stejnej styl jízdy jako "invalida" - i když vzdálenosti jsou delší do práce cca 20 km.

Spotřeba cca 5,8 - 6,6.

Vím, že bych měl pod tu 6ku, ale jezděj s tím i dcery a někdy moje ženská a když někdy jedu jako spolujezdec a slyším motor, řazení a vidím otáčkoměr /škoda mluvit/. :(

Jo přidávám tam VIFinu - teďka zimní.

[upravil dne 14.1.2008 myryn]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem čo može sposobovat taku spotrebu ako mam ja,ale mam pocit,že to može robit aj termostat.Kamoš ma tiež 306 Break ale Td a jemu ukazuje teplotu v pohode 80-85stupnov.Mne sa to vysplha ledva na 70 a niekedy niečo kusok nad.Myslim,že motor potrebuje tu prevadzkovu teplotu aby to včetko fungovalo spravne.Možno su to bludy,ale čo ak.Ešte k tym aditivam.Dostat to aditivum od VIFU aj na Slovensku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám sice BREAK TD 66kW ale spotřeba je stále pod 6l (cca 5,8-5,9) a celý rok skoro stejnou (klima v létě něco přidá) , VIF zimní používám taky (určitě to motoru neuškodí ) . Teplota je okolo 75st.C( dle ukazatele) a drží , měl jsem tu už dotaz a výsledek byl že to dělá origo termostat(ten je dobrý) + možná chyba měřění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Moje průmerná spotřeba je cca 6,2.Jezdím dlouhé i krátké tratě a občas to proženu pořádně po dálnici-150-160.Naftu beru převážně na Shell občas u Jet.Mám auto v kombajnu a občas jezdím i dost naložený a spotřeba je +- stejná!!!Aditivum zatím nedávám.Občas jen něco na čištění palivové soustavy!:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

zdarek. Ja jazdievam do prace 100 km z toho 50% je dialnica. Priemerna dlhodobo je 5-5,2l a chodievam priemerne do 115km/h a prazdne auto. Najmensia co sa mi podarila na tej trase je 4,8l. Kamos ma priemernu 5,5-6l a jazdi cca 7km do prace. Vyzsiu ako 6,5l sa mi este nepodarilo spravit. Samozrejme vsetko na 2.0 hdi :) Ja davam aditivum Castrol a tankujem Schell disel obycajny. A je dost mozne ze tu malu spotrebu som mal na Disel Power ten drahsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...