Volfino

Engine imobilizer fault

6 posts in this topic

Zdravím ve spolek!

Dneska mě autí vyděsilo touhle hláškou - ENGINE IMOBILIZER FAULT.

Stalo se to následovně : dopoledne jsem bez problémů vyjel, jen asi 2 kiláky ( v zásadě kvůli přeparkování do hlídaného), bez problémů. Pak jsem ale ještě musel s autem strčit a když jsem dal klíček do první polohy na žhavení a čerpadlo tak to na mě píplo na palubce svítil klíček a na displeji výše uvedená hláška (jinak kromě toho všechny kontrolky a činnost čerpadla myslim normální). Klíček jsem vyndal zkusil to znova a vše proběhlo standardně. Když mi to svítilo tak jsem motorem ani nezkoušel otočit když tomu nerozumim moc radši neexperimentuju,ale jít by to ani nemělo....no nic

Vím tady s fóra že s elektrikou moc prča neni.

Tak se chci zeptat co s tim, moc nerad bych aby mě to vypeklo daleko od domova. Když to straší může se lehce stát že mi ani opakovaná snaha jednou nepomůže.

Takže co to může být? Čtečka chipu někde u nebo v zapalovací skříňce?Pomohlo by to zkusit demontovat prohlídnout,dotahnout, zkontrolovat kontakty?Nebo to je k prdu?

Za všechny názory k tomuhle budu moc rád. Díkes

P.S.Nedavno když jsem nechal auto nastartované aby se zahřálo a šel škrábat okna tak při opakovaném nasedání se mi povedlo do klíčku v zapolavání slušně kopnout kolenem....tehdy se nic nedělo....

Zdar a sílu!:papa

Peugeot 406 2,2HDI 2003 restyl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teda,koukam jak puk. Žádný názor, nic. Je to tak blbej dotaz, řešilo se to tu já to nenašel a už se nikomu nechtělo mě s tim poslat někam a nebo nikoho nic nenapadá?

:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

mne sa stalo to iste..asi 3 krat..tiez ked som dal kluc do zapalovania vyhodilo engine imobiliser fault a neslo nastartovat. Potom na druhy raz uz to islo normalne. Zatial som to neriesil, moze byt že zle načítalo kód z kľúča a dúfam že sa mi to nesta niekde mimo domova, resp. mimo servisu:D

Peugeot 406 Coupe 4/2003 2,2 HDi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo to já taky doufám.

Dostal jsem zprávu od člověka s podobnou zkušeností. Ze začátku pomohlo prý zahřát klíček v dlani když je kosa, pak už ne. Bylo mu v servisu řečeno že může jít o slabší baterii, které při mrazech klesne napětí a ŘJ se to nelíbí a může házet i tyto chyby. Je na pokles napětí baterie hodně citlivá.

Další věc může bejt chybička v klíči, nebo spíš v anténce která je v kroužku na zapalování...to řekli zase mě když jsem se na to v servisu ptal....každopádně že prej se to občas stane....

Zatím mě s tím auto nezlobí, doufám že to tak zůstane. Když ne juknu jestli jsem neukop anténu, a proměřim případně vyměnim baterku. Další varianty radši ani nedomýšlím....

Zdar a sílu:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stalo se mi to jednou ve velkém mrazu. Tady jsem o tom psal a v jednom z mnou uvedených odkazů je i možné řešení (ale nevím zda je to řešení pro mne):

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čau..měl jsem podobný problem.... zkuste tohle...

Zdar borci, už jsem to vyřešil. Kdo máte novej model s MUX, tak na spínačce je nasazená anténa imobilizéru (transpondér) a vedou z ní dva modrý drátky a končí konektorem v takové černé krabičce pod volantem, kam vede i tempomat, páčka rádia a všechno ostatní. Vytáhl jsem cívku, změřil ji (123,8 ohmů) a trochu napružil kontakty v konektoru. Dal jsem to zpět a vše šlape v pohodě. Asi jen blbej kontakt v konektoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.