newton21

Problem s motorm 2.0 HDi 90 PS "nestartuje- ide nepravidelne"

9 posts in this topic

Dobry den. Mam problem s motorom RHY 2.0 HDi 90 PS. Nejde nastartovat a verte ze som skusal uz vseto... na zaciatku bolo menene hlavne cerpadlo- zlomil sa jeden elemnt (po repase stareho auto islo cca 200km a potom zacalo robit problemy...) najskor sa to zacalo prejavovat tak ze pocas jazdy akoby "seklo" naftu a motor prestal bezat... nasledne sa nato rozosvietila kontrolka diagnostiky... po opetovnom nastartovani auto zase bezalo v pohode ale co cert nechcel chyba sa zacala prejavovat castejsie az nakoniec to bolo take zle ze auto pri zabere v kopci alebo pod zataou stale zhasinalo... myslel som ze to bude regulator tlaku tak som stary vyfukal vzduchom a nepomohlo to... kupil som teda novy ale problemy neprestali... dalej sa vymenilo podavacie cerpadlo v nadrzi (lebo som myslel ze nedokaze vytvorit a udrzat doastatocny tlak v systeme) a auto stale nejde ako ma.... vstrekovace som mal odpojene a na prepadove hadicky som napojil priehladne a pozoroval som ze z nich vyteka "pocas startovania" rovnake mnozstvo nafty t.z. ze "zalepena" zaseknuta ihla na triske byt nemoze lebo vsetok tlak z rampy by utetal prepadom. Pokial sa auto startuje cez startovaci prej tak auto aj chyti ale na volnobehu strasne kolise a po dlhsom volnobehu nakoiec same zhasne... ZIADAM VSETKYCH ktory by mi vedeli aspon trosku pomoct nech napisu co to moze byt. DAKUJEM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry den. tak taky isty problem mam aj ja. uz mam aj spicky v tryskach pomenene ale nepomohlo. u mechanika je to uz mesiac ale asi si s tym nevie dat rady. ak na nieco pridete dajte mi vediet prosim. dakujem :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten isty problem som mal aj ja....Mne to tocilo, ale nechcelo to nastartovat....6 tyzdnov to bolo v servise v PB a nic....pretiahol som to do Final CD ZA a na druhy den mi volali, ze mam nieco pototo v riadiacej jednotke...nejaky ulomeny pin na tlak paliva alebo nieco take...Jednotku nevimienali, ale opravili a uz 2 roky (ťuk ťuk) to fachci dobre:potlesk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nooo tak cely problem bol v tom ze bolo treba rozobrat, vycistit a poskladat hlavne vstrekovacie cerpadlo a uz to ide... jasne ze problem moze byt aj v ob.tlaku aj v hlavnom podavacom cerpadle, aj v zalepenych vstrekovacoch aj v elektike... nejhorsie je ze ked to date niekomu opravit tak niekedy staci malo a mechanik vam narozprava ze menil pol motora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

to:newton21 co ti přesně měnili na čerpadle ??? jaký element ???? a taky hlavně proč ho měnili ??? napiš mi do soukromé zprávy,nějak to pořešímě,pokud je to pumpou,tak se to dá nějak vyřešit,a taky hlavně potřebuju vědět co je to za čerpadlo !! Bude tam číslo na štítku - něco takového - 0445 010 075 ale ty poslední 3 čísla budou u tebe jiné,tohle je jen příklad,napiš co s tím dělali a nějak to pořešíme,vypadá to na sací ventilky v čerpadle,podle toho co píšeš,nedávají tlak jak mají a tím pádem to jde celé špatně,a taky se zeptej v tom servisu,jestli mají k té pumpě dali protokol o seřízení,měly by to ho dát k tomu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

noooo. takže je to hotove. problem taktiež vysok. čerpadlo aj ked už bolo vymenené::;):super

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja uz mam takisto vys. cerpadlo v oprave lebo mal som pozicane druhe a nan motor isiel v poriadku. len bohvie kolko bude stat oprava :o no hlavne aby uz auto islo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.