Sign in to follow this  
Followers 0
Rebik

Tak ze 407 jdu do p.či! -))

33 posts in this topic

Tak jsem po prodeji hledal dodávku jako obchodní auto + rozvoz ekopaliv - dřevěných briket.

Vyřadil jsem Peugeoty Experty a Fiat Scuda jako malá auta (dobrá nosnost, ale paleta neprojde dveřmi) a dále VW Trasportery a MB Vita pro jejich cenu a neschopnost uvést 1t (v základu pouze cca 850kg). Zvýšení nosnosti si musíš objednat do výroby – 3 měsíce + to auto pak s klima a elektrickým paketem vyjde přes 700tKč. Vozy typu Jumper či Sprinter jsou už zbytečné krabice.

V postatě mi zbyla dvě auta:

1) Renault Trafic http://www.cars.cz/xchanger/custom/renaultvysocina_humpolec/cd2.jsp?cid=1170138755462110519&uid=11588470361055 např., kdy nosnost není zázračná (1020kg), ale má dobrou výbavu a především cenu, v tohle světle ojetiny, i když značkou lepší, nemají význam. Cenu beru tu 480tKč, ta nižší je jenom trik pro leasing, stejně bych šel asi do nákupu za hotové, mít auto 5 let vázané, se mi nechce…. Negativum Traficu je, že je na trhu dlouho a kabina je taková starší + motor o menším obsahu.

2) Ford Tranit ve stejné výbavě, ale větší nosnosti (1160kg) stojí cca 600tkč, je moderní, testy vypadají dobře, má tradici a měl by být kvalitnější a vychytanější, i když tohle je úplně nová generace – přední náhon, nové motory 2.2 TDCI 81kw. http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=132&server=1&article=10378

V podstatě šlo o to, zda připlatit cca 100tKč za Transita, jestli by to stálo za značku a snad kvalitu.

Jenže reálně Transity nejsou v požadované výbavě a výkonu na skladě - dodání březen, takže vítězí kosočtverec:

Renault Trafic Combi Van 2.0 dCi 115k Confort Cool

Výbava:

-ABS + EBV a asistenční systém brzd

-Airbag řidiče a spolujezdce

-Imobilizér

-Boční posuvné dveře v pravo + otevíratelné okno

-Zadní dveře prosklené ( otevírání 180 )

-Nastavitelné sedadlo řidiče

-Loketní opěrka

-Nastavitelný volant

-Palubní počítač

-Centrální zamykání

-El. ovládáné předních skel + zrcátek

-Manuální klimatizace

-Rádio CD

-Barva Modrá

Docela našláplé za cca 500tKč bez DPH ne, porovnáno s osobáky?

Share this post


Link to post
Share on other sites

S M 200 bys byl větší frajer !

:D

ale rencka schvaluji , Fordi jsou proti temto vybavam fakt předražení a i v servisech nic moc (bavim se o užitkáčich)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych klidně znovu šel do Mascotta (nepříliš známá věcú) http://www.tipcar.cz/renault/renault-mascott150.65-2.8dci-maxi-cz-4354584.html

akorát my jsme měli 140ps a nosnost 2,8 tuny takže skupina C + kolečko, což by asi nevyhovovalo že?

Jo tady je podobnej http://www.tipcar.cz/renault/renault-mascott-l3h3-2.8dti-cz-3280020.html

[upravil dne 7/1/2008 Fusion]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, tak rencek vyhrál? Snad tedy dobrá volba, budu držet palce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrovna dnes sme do firmy brali tiež fungel Trafica v rovnakej motorizácii, akurát je to bus 9 miest. V úvahu pripadal ešte Nissan Primastar, čo je vlastne to isté, akurát o 100t drahšie... Starý Transit ide do pr*ele; mal som dosť, keď som s ním na takmer rovnej ceste otočil hodiny pri 40 km/h a prázdnom aute (zadný náhon). Nikdy viac... :bojim

Veľa šťastných km! :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Já bych klidně znovu šel do Mascotta (nepříliš známá věcú) http://www.tipcar.cz/renault/renault-mascott150.65-2.8dci-maxi-cz-4354584.html

akorát my jsme měli 140ps a nosnost 2,8 tuny takže skupina C + kolečko, což by asi nevyhovovalo že?

Jo tady je podobnej http://www.tipcar.cz/renault/renault-mascott-l3h3-2.8dti-cz-3280020.html

[upravil dne 7/1/2008 Fusion]

Neboj náklaďák Iveco Daily 6,5t, nosnost s hydraulickým čelem 3300kg také ve výrobě 150PS.....

Mascot je přesně ta nevhodná mezi kategorie okolo 5t, my vozíme buď 1t nebo 3-4t.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravda, proto jsme nakonec koupili Atleona. Mascott toho uvezl dost co do váhy ale pak toho začlo být víc, musel se koupit přívěs = cca 10 palet dohromady ale 3t v autě + 4t přívěs jsme jeli Vary-Brno celou cestu 60 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to je on, akorát modrý a částečně lakovaný nárazník:super

[upravil dne 8/1/2008 Rebik]

post-0-14109598112021_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobne by se mi libil vic transit, ale tezko rict jestli je lepsi, svez se v obou a uvidis kde se budes lip citit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: f3Rd@

Osobne by se mi libil vic transit, ale tezko rict jestli je lepsi, svez se v obou a uvidis kde se budes lip citit...

transit neeeeeee, to auto ma stale nejaku chorobu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spefikace jsem nekde od tebe cetl , daily mame a uz nechceme , hold neni to na jezdeni po kratkych trasach .

Me spise zajima celkova cena za tu plosinu (jen ze zvedavosti ) , jinak Renault se chova na ceste velice dobre , najezdil jsme stimhle typem cca 5t Km a byl jsme velice prekvapen (sice pred 4 lety ) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm to mě zajímá, proč to není krátké trasy? Já to koupil kvůli maximální nosnosti v kategorii 6t, neboť větší auto je v Praze a okolí pro zákazy nepoužitelné. Budeme na trasách do cca 100km rozvážet palety se dřevěnými briketami. A taky Iveco jako jediné umí 1t plošinu, vyjde (nástavba, 4m valník + hydraulická plošina) na cca 220tKč, můžu ti poslat podrobnosti na mail.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak jestli muzu zkusenost s Boxerem, myslim ze to byl 1.9D.

Mno, docela velky, nalozilo se tam dost, akorat do kopce to nalozeny nejak nejelo. Na dvojku a tak tak, ze jsme kopec vyjeli.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: f3Rd@

Jinak jestli muzu zkusenost s Boxerem, myslim ze to byl 1.9D.

Mno, docela velky, nalozilo se tam dost, akorat do kopce to nalozeny nejak nejelo. Na dvojku a tak tak, ze jsme kopec vyjeli.. :(

On Boxer se stejným motorem jako byl v 205/309/405 snad ani jet nemůže - kámoš ho koupil do firmy (v akci, dokonce maxik) a jeho zaměstnanec/řidič ho miloval tak, že během roku několikrát dělali hlavu.

Když Boxer, jedině 2,8 HDI - to aspoň pěkně jede (do těch nových Boxerů dělají i 3,0 HDI, což musí jet jako ďas)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rebik

Hm to mě zajímá, proč to není krátké trasy? Já to koupil kvůli maximální nosnosti v kategorii 6t, neboť větší auto je v Praze a okolí pro zákazy nepoužitelné. Budeme na trasách do cca 100km rozvážet palety se dřevěnými briketami. A taky Iveco jako jediné umí 1t plošinu, vyjde (nástavba, 4m valník + hydraulická plošina) na cca 220tKč, můžu ti poslat podrobnosti na mail.

Taky mě zajímá, proč není DAILY na krátké trasy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazi se na motoru co muze od vstriku po turbo , je to ta slavna 2,8 (u boxeru HDi) pry tomu nesvetsi caste starty a blabla.

Proste po dvou letech a 90t Km vymeneno na motoru dily za 80t , a to same maji u Ticheho jako odtahovku a stejne problemy .

Mozna ty nove uz jsou lepsi a vychytali ty chyby .

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo, ale já mám už 3.0HPI, menší jsou teď jenom 2.3HPI, nová generace CR, takže budu věřit-))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.