ivankaad

Peugeot 106 - história, popis, najčastejšie závady ...

10 posts in this topic

Ahojte,

prikladam zaujimave www stranky o Peugeote 106, mozno vam to pomoze.

Nie vsetky stranky musia byt funkcne...

Dakujem za vyhladanie tychto stranok osobe, ktora ma ochotu vzdy pomoct nielen s pokazenou 106kou :)

Peugeot 106 - časté závady, přednosti/nedostatky

http://www.kurzy.cz/tuv-testy-spolehlivosti-automobilu/peugeot-106/

Nejčastější závady:

- klapání a vrzání

- praskající klínový řemen

- poškozený lak

- stírače se zadrhávají

- závady palivového čerpadla (u zážehových motorů)

- problémy s řídícím modulem motoru

Přednosti:

- pohodlné pérování

- solidní jízdní vlastnosti

- dobré dílenské zpracování

- živé zážehové motory

- nízká spotřeba

- variabilní prostor pro zavazadla

- uspokojivé brzdy

Nedostatky:

- stísněný prostor

- malý zavazadlový prostor

- nevalné čalounění sedadel

- vnitřní hluk

- bez posilovače obtížné řízení

Historie vozu 106

http://auto.idnes.cz/mikroraketa-na-ctyrech-kolech-peugeot-106-s16-f2d-/auto_ojetiny.asp?c=A070302_181403_autosalon_fdv

Ostatné články

http://magazin.auto.cz/ojete/peugeot-106-1991-2003-lvicek.html

http://www.autoresurs.cz/autocasopis-clanek-182.html

http://www.autohit.cz/clanek/518/peugeot_106_xn_10_1997.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

co je myšleno timhle praskající klínový řemen? páč 106ka mě láká a možná bych si ji rad jednou i poridil, tak mě to celkem zajímá , kuju

Share this post


Link to post
Share on other sites

No stím posilovačem bych to nevyděl tak strašně pakliže jsou dobrě nahuštěné gumy tak se zatáčí lehce. A ten praskající řemen to bude asi u benzínu?.Páč u nafty noproblém. Auto na práci jak dělané

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako když tam někdo nechá klíňák 10let tak je jasný, že praskne :roll

Jinak bych souhlasil akorát s tím klepáním a vrzáním - je to prostě míň odhlučněný, než třeba 406 :myslim

Ostatní mínusy se neprojevují :super Klep klep na železobeton :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je pravda, že je menej odhlučnené, čo vadí najmä pri dlhších vzdialenostiach a výššej rýchlosti. No mne napríklad stále niečo "cvrliká" na prednej náprave. Dakedy to aj búchalo, na to pomohla výmena čapov... :super

A tiež som asi jedna z mála, ktorá vychytila poruchu riadiaceho modulu, resp. išlo o duplex relé, ktoré spína palivové čerpadlo a riadiacu jednotku. To bola najnepríjemnejšia porucha na mojej 106tke. Diagnostika to samozrejme neodhalila, museli sa potrápiť iní... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No s tim odhlucnenim to zas tak neprehanejte.Ja bych rek ze to tak hrozne neni,a kdyz tem motor trochu slysim tak sem jenom rad,a kdyz ho trochu vytocim tak je to paradicka slyset:superTak to odhlucneni mi vubec nevadi.

[upravil dne 10.1.2008 mino]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rodičů 106ka je super apíško s malou spotřebou. Maj teda litra. I mě se s tím jezdí velmi dobře.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.