urdemala Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 viděli jste už tohle? http://webtv.idnes.cz/?relation=07122711564480 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miku Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Něco moc pěkného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 :potlesk:potlesk docela mazec bych řekl asi jim dám moje auti at mi to taky tak předelaj.......moc hezké.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 No, někomu se to možná může líbit - ale pro mě 603ka zústane 603kou jen v té původní a nádherné podobě. Stejně jako Volha je jedině Carevna (M21), ta hranatá 24 a další následovnice už nejsou ono (24ku bych bral pouze s motorem Peugeot Indenor, ale to už je nesehnatelné) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest zetor Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Škoda že tatra skončila s osobákama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 minulost s buducnostou mi nejdu do kopy v tomto pripade. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 krasna stavba :potlesk:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Původně zaslal: Medvěd No, někomu se to možná může líbit - ale pro mě 603ka zústane 603kou jen v té původní a nádherné podobě. Stejně jako Volha je jedině Carevna (M21), ta hranatá 24 a další následovnice už nejsou ono (24ku bych bral pouze s motorem Peugeot Indenor, ale to už je nesehnatelné) Souhlasím s předsedou, líbí se mi, jak je to zpracované, i ten nápad, ale zároveň mi to jako veteránistovi nedá, protože restaurovat takový skvost, jakým 603 bez pochyb je, by se měl do původní podoby a ne do podoby přetechnizovaného paskvilu. I když je to hezké, je to podle mne znesvěcení toho originálu a těch aut je tak málo na to, aby s ním ještě k tomu zahraniční firmy, dělaly tohle. Ale to je jen můj názor, mám rád veterány takové, jaké jsou v originále a ne překopané nebo "vytuněné". Tak mne za to nekamenujte:aut:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Tady k tomu byla diskuze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Ja videl jen fotky, ale to video ukazuje mnohem vic.. Proste parada! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Původně zaslal: f3Rd@ Ja videl jen fotky, ale to video ukazuje mnohem vic.. Proste parada! Jo paráda to je, je to pěkný, jen opravdu bych to taky trošku viděl v moderním novém autě. Ještě je plus že zachovali puvodní vnější vzhled, jen ta maska je strašná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Klika, že v 60. letech ještě moc tunerů nebylo, co ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Myslím si, že i kdyby tuzeři v té době existovali, tak by na tohle auto nedosáhli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 no, vzhledem k tomu, jaký byl problém v 60. letech sehnat třeba mlhovky (žluté) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Me osobne se to moc libi, mam rad spojeni minulosti s budoucnosti - decentne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Medvědě: myslím že v tomto případě bych si slovo tuzingodpustil. Je to velice dobře promyšlený jak designově tak prakticky a (podle mě) to je fakt nádherný). Vím o dvou hezčích: Holden EFIJY a Cadzilla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Původně zaslal: vix no, vzhledem k tomu, jaký byl problém v 60. letech sehnat třeba mlhovky (žluté) Jedny mám doma ve skříni, když jsem kupoval žigulíka z pozůstalosti, starý pán je asi po roce používání z auta sundal kvůli strachu aby je někdo nešlohnul a v nárazníku byli místo toho plastové červené záslepky.. Klika že auto nejezdilo v hnusným počasí a v zimě.. Ale dal jsem tam nako nec německý někde z 80.let, tenkrát to byl strašnej tuning, dát si přídavný dálky, tak jsem si to dal jako dobový doplněk a nikdo k tomu neměl moc výhrady. Jen na bílé lemy, které jsem si doplnil podle vzoru Fiatu 124, na ty byl jeden negativní ohlas na Sychrově na jednom srazu, kdy se ten člověk tak rozčiloval nad papírem, který jsem měl za oknem kde stálo, že na autě jsou původní věci a doplňky. No, lemy jsem tam dal po vytisknutí toho lejstra a pak sem na to zapomněl, ale ten chlápek mi to div neserval z auta..přitom je to dobový doplněk a ne tuning..nehledě na to že se s tím nesmí jet víc jak 120km/h a VAZ jede plnej tachec...aneb jak výrobce kecá s maximálkou.. Svou 1200 jsem jednou protáhl na 165 (výrobce udává 142) a s kamarádovou 1600 jsem jel asi 185, stoupalo to pořád vejš, ale už sem se fakt bál..(dálnice a nikde nikdo, jinak ani náhodou, ale ty auta jedou ukrutně..no na to kolik žerou..) Jinak k úvaze, kamarád se pustil do restaurování Lady 1600 z roku 1981 (byla o něm řeč o pár řádků výše). Zatím ho auto přišlo na cca 150 000Kč- výbrus motoru, komplet všechno na podvozku nové i u motoru, plechařina (jen díly) a chromy, světla, blikače, ..... Nyní je auto u klempíře, který dostal za práci 60 000,- a další financ bude následovat. Prakticky se staví auto okolo střechy a kardanu, půlka věcí se dodělává (klempíř je vyrábí) a zbývá předek- od předního okna se vše uřízne (to už na tý hnilotě nebude moc práce) a bude se stavět nové a stejně tak od zadního okna. Lak tak cca 50 000,- Mám i asi miliardu fotek, tak o tom asi založím téma, že by se mohl najít nadšenec, který zrestauruje třeba nějakou příšernou 504? Jinak vůz je rodinné auto od roku 1988, takže člen rodiny..o koupi jiného a restaurování lepšího kusu nemohla být ani řeč.. Možná trochu ale taky k veteránům že.. [upravil dne 7/1/08 jarajarda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 ja chci restatovat bawo. Nejdrive lhece a voje a pak nekde zkusit sehnat starsi zralocinu ú treba sedmu E12 nebo E10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Poldík Odesláno 8. leden 2008 Sdílet Odesláno 8. leden 2008 No hnus vůbec se mi nelíbí takhle kazit veterána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
purkmistr Odesláno 8. leden 2008 Sdílet Odesláno 8. leden 2008 ten vnitřek se hodí spíš do maybachu a ne do tatry! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.