Sign in to follow this  
Followers 0
urdemala

603

20 posts in this topic

:potlesk:potlesk:potlesk docela mazec bych řekl asi jim dám moje auti at mi to taky tak předelaj.......moc hezké....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, někomu se to možná může líbit - ale pro mě 603ka zústane 603kou jen v té původní a nádherné podobě.

Stejně jako Volha je jedině Carevna (M21), ta hranatá 24 a další následovnice už nejsou ono (24ku bych bral pouze s motorem Peugeot Indenor, ale to už je nesehnatelné)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

No, někomu se to možná může líbit - ale pro mě 603ka zústane 603kou jen v té původní a nádherné podobě.

Stejně jako Volha je jedině Carevna (M21), ta hranatá 24 a další následovnice už nejsou ono (24ku bych bral pouze s motorem Peugeot Indenor, ale to už je nesehnatelné)

Souhlasím s předsedou, líbí se mi, jak je to zpracované, i ten nápad, ale zároveň mi to jako veteránistovi nedá, protože restaurovat takový skvost, jakým 603 bez pochyb je, by se měl do původní podoby a ne do podoby přetechnizovaného paskvilu. I když je to hezké, je to podle mne znesvěcení toho originálu a těch aut je tak málo na to, aby s ním ještě k tomu zahraniční firmy, dělaly tohle. Ale to je jen můj názor, mám rád veterány takové, jaké jsou v originále a ne překopané nebo "vytuněné". Tak mne za to nekamenujte:aut:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja videl jen fotky, ale to video ukazuje mnohem vic..

Proste parada!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: f3Rd@

Ja videl jen fotky, ale to video ukazuje mnohem vic..

Proste parada!

Jo paráda to je, je to pěkný, jen opravdu bych to taky trošku viděl v moderním novém autě. Ještě je plus že zachovali puvodní vnější vzhled, jen ta maska je strašná

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím si, že i kdyby tuzeři v té době existovali, tak by na tohle auto nedosáhli

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, vzhledem k tomu, jaký byl problém v 60. letech sehnat třeba mlhovky :) (žluté)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medvědě: myslím že v tomto případě bych si slovo tuzingodpustil. Je to velice dobře promyšlený jak designově tak prakticky a (podle mě) to je fakt nádherný).

Vím o dvou hezčích:

Holden EFIJY

HoldenEfijy_03.jpgHoldenEfijy_21.jpg

HoldenEfijy_10.jpgHoldenEfijy_39.jpg

a Cadzilla

cadzilla.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

no, vzhledem k tomu, jaký byl problém v 60. letech sehnat třeba mlhovky :) (žluté)

Jedny mám doma ve skříni, když jsem kupoval žigulíka z pozůstalosti, starý pán je asi po roce používání z auta sundal kvůli strachu aby je někdo nešlohnul a v nárazníku byli místo toho plastové červené záslepky.. Klika že auto nejezdilo v hnusným počasí a v zimě.. Ale dal jsem tam nako nec německý někde z 80.let, tenkrát to byl strašnej tuning, dát si přídavný dálky, tak jsem si to dal jako dobový doplněk a nikdo k tomu neměl moc výhrady. Jen na bílé lemy, které jsem si doplnil podle vzoru Fiatu 124, na ty byl jeden negativní ohlas na Sychrově na jednom srazu, kdy se ten člověk tak rozčiloval nad papírem, který jsem měl za oknem kde stálo, že na autě jsou původní věci a doplňky. No, lemy jsem tam dal po vytisknutí toho lejstra a pak sem na to zapomněl, ale ten chlápek mi to div neserval z auta..přitom je to dobový doplněk a ne tuning..nehledě na to že se s tím nesmí jet víc jak 120km/h a VAZ jede plnej tachec...aneb jak výrobce kecá s maximálkou.. Svou 1200 jsem jednou protáhl na 165 (výrobce udává 142) a s kamarádovou 1600 jsem jel asi 185, stoupalo to pořád vejš, ale už sem se fakt bál..(dálnice a nikde nikdo, jinak ani náhodou, ale ty auta jedou ukrutně..no na to kolik žerou..)

Jinak k úvaze, kamarád se pustil do restaurování Lady 1600 z roku 1981 (byla o něm řeč o pár řádků výše). Zatím ho auto přišlo na cca 150 000Kč- výbrus motoru, komplet všechno na podvozku nové i u motoru, plechařina (jen díly) a chromy, světla, blikače, ..... Nyní je auto u klempíře, který dostal za práci 60 000,- a další financ bude následovat. Prakticky se staví auto okolo střechy a kardanu, půlka věcí se dodělává (klempíř je vyrábí) a zbývá předek- od předního okna se vše uřízne (to už na tý hnilotě nebude moc práce) a bude se stavět nové a stejně tak od zadního okna. Lak tak cca 50 000,- Mám i asi miliardu fotek, tak o tom asi založím téma, že by se mohl najít nadšenec, který zrestauruje třeba nějakou příšernou 504?:)

Jinak vůz je rodinné auto od roku 1988, takže člen rodiny..o koupi jiného a restaurování lepšího kusu nemohla být ani řeč..

Možná trochu :xvul ale taky k veteránům že..

[upravil dne 7/1/08 jarajarda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja chci restatovat bawo. Nejdrive lhece a voje a pak nekde zkusit sehnat starsi zralocinu ú treba sedmu E12 nebo E10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.