Vydrýsek Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Zdar a sílu... mám čistě teoretickej dotaz.... Pokud se nepletu, tak motor co mám já je stejnej typ s NM Mi16... oboji XU10J2 resp. XU10J4... čím se ty motory, kromě tý druhý vačky a dalších 8 ventilů liší? Stejný bloky? Stejný písty? Dá se z 8v přehozením hlavy udělat 16v ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Dost bych pochybovat o tom, že stačí přehodit "jen" hlavu. Mám takový divný tušení, že 8v motor nemá a naopak 16v určitě má hydroštely na ventilech:myslim Když se mrkneš SEM a proklikáš se po podsložce (u 405 since 1993) "engine" nebo "engine equipment" na objednací čísla bloků a pístů, tak to zjistíš velice snadno. Nebo pokud máš registraci na serviceboxu, tak tam to bude jednodušší už jen díky češtině EDIT: Tak je to v kapitole "engine" a blok pro XU10J2 má objednací číslo 0130 M6 a blok XU10J4 má objednací číslo 0130 M2, což značí, že jen hlavu vyměnit je nesmysl. Navíc mě teď napadlo, že bys ji stejně neměl ani jak uchytit na blok pro 8v motor... [upravil dne 6/1/2008 Dundee] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 6. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2008 No, podle objednacích čísel se to liší... otázka jak v reálu... ale asi jo, jinak už by to někdo určitě udělal... Je to kravina... jen mi to napadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Původně zaslal: Vydrýsek Je to kravina... jen mi to napadlo... Taky se mi podobný věci stávají, viz. třeba ZDE nebo taky TADY:D:D [upravil dne 6/1/2008 Dundee] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.