Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

XU10J2 vs XU10J4


Vydrýsek

Recommended Posts

Zdar a sílu... mám čistě teoretickej dotaz.... Pokud se nepletu, tak motor co mám já je stejnej typ s NM Mi16... oboji XU10J2 resp. XU10J4... čím se ty motory, kromě tý druhý vačky a dalších 8 ventilů liší? Stejný bloky? Stejný písty? Dá se z 8v přehozením hlavy udělat 16v ? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dost bych pochybovat o tom, že stačí přehodit "jen" hlavu. Mám takový divný tušení, že 8v motor nemá a naopak 16v určitě má hydroštely na ventilech:myslim Když se mrkneš SEM a proklikáš se po podsložce (u 405 since 1993) "engine" nebo "engine equipment" na objednací čísla bloků a pístů, tak to zjistíš velice snadno.;) Nebo pokud máš registraci na serviceboxu, tak tam to bude jednodušší už jen díky češtině:super

EDIT: Tak je to v kapitole "engine" a blok pro XU10J2 má objednací číslo 0130 M6 a blok XU10J4 má objednací číslo 0130 M2, což značí, že jen hlavu vyměnit je nesmysl.

Navíc mě teď napadlo, že bys ji stejně neměl ani jak uchytit na blok pro 8v motor...

[upravil dne 6/1/2008 Dundee]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...