Sign in to follow this  
Followers 0
Vydrýsek

XU10J2 vs XU10J4

4 posts in this topic

Zdar a sílu... mám čistě teoretickej dotaz.... Pokud se nepletu, tak motor co mám já je stejnej typ s NM Mi16... oboji XU10J2 resp. XU10J4... čím se ty motory, kromě tý druhý vačky a dalších 8 ventilů liší? Stejný bloky? Stejný písty? Dá se z 8v přehozením hlavy udělat 16v ? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dost bych pochybovat o tom, že stačí přehodit "jen" hlavu. Mám takový divný tušení, že 8v motor nemá a naopak 16v určitě má hydroštely na ventilech:myslim Když se mrkneš SEM a proklikáš se po podsložce (u 405 since 1993) "engine" nebo "engine equipment" na objednací čísla bloků a pístů, tak to zjistíš velice snadno.;) Nebo pokud máš registraci na serviceboxu, tak tam to bude jednodušší už jen díky češtině:super

EDIT: Tak je to v kapitole "engine" a blok pro XU10J2 má objednací číslo 0130 M6 a blok XU10J4 má objednací číslo 0130 M2, což značí, že jen hlavu vyměnit je nesmysl.

Navíc mě teď napadlo, že bys ji stejně neměl ani jak uchytit na blok pro 8v motor...

[upravil dne 6/1/2008 Dundee]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, podle objednacích čísel se to liší... otázka jak v reálu... ale asi jo, jinak už by to někdo určitě udělal... Je to kravina... jen mi to napadlo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vydrýsek

Je to kravina... jen mi to napadlo...

Taky se mi podobný věci stávají, viz. třeba ZDE nebo taky TADY:D:D:D

[upravil dne 6/1/2008 Dundee]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.