haklp Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Dobrý den. Jsem nový majitel 406 1.8 16V 03 a zdá se mi že při tahu pomalu padají otáčky při řazení. Asi tak 1 s. zpoždění. dá se to odstranit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalKozel Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Dobrý, mám P206, 1.4 a je to u mě stejné. Otáčky klesají pomalu, resp. nespadnou hned po vyřazení. Zřejmě aby při řazení nebyl takový rozdíl otáček, kdyby šly až z volnoběhu - třeba se mýlím, nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milhaus Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 také se přidám,snad mě haklp neukamenuje:papa.ale u mne to vypadá tak,že když vyřadím,tak otáčky jsou na 2000,pak pomalu padají na cca 1500 a pak nekdy zůstanou:( a někdy jdou na 900-1000.docela mě to štve,víc to papá....při řazení to ani tak nevadí,ale jak je tam neutrál.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Původně zaslal: milhaus také se přidám,snad mě haklp neukamenuje:papa.ale u mne to vypadá tak,že když vyřadím,tak otáčky jsou na 2000,pak pomalu padají na cca 1500 a pak nekdy zůstanou:( a někdy jdou na 900-1000.docela mě to štve,víc to papá....při řazení to ani tak nevadí,ale jak je tam neutrál.... Zkontroluj, jestli mas dostatecne povolene lanko plynu, pak krokovy motorek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Chovají se tak ŘJ motorů XU7J4 a XU10J4. Lepší prohoření paliva, emise atd. Pokud samo není jiná závada ale u těchto motorů je tento jev výrazný. [upravil dne 6.1.2008 Milhaus65] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haklp Odesláno 7. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Všem moc díky, podívám pročistím a dám vědět.:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
newton21 Odesláno 8. leden 2008 Sdílet Odesláno 8. leden 2008 Skus vycistit skrtiacu klapku alebo ci nemas pridrhnute plynove lanko... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamen22 Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Suhlasim ja mam XU10J4R a tiez to robi-teda po pusteni plynu na neutrali otacky klesaju na volnobeh pomalsie v priebehu asi 1,5s. To ze aj mne obcas otacky neklesnu hned na tych 850 ale najprv na cca1200 a az po dalsich cca 5sekundach na 850, to by som si tipol na zodrate drahy potenciometru, pretoze lanko nemam v klude napnute, bovden naolejovany, krokac vymeneny a skrt. klapka vycistena. Ale mozno to ozaj nie je zavada robi to totiz len pri zohriatom motore a hlavne po razantnej jazde. Původně zaslal: Milhaus65 Chovají se tak ŘJ motorů XU7J4 a XU10J4. Lepší prohoření paliva, emise atd. Pokud samo není jiná závada ale u těchto motorů je tento jev výrazný. [upravil dne 6.1.2008 Milhaus65] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamen22 Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Ak by mal pridrhnute plynove lanko nerobilo by mu to aj pri pridavani plynu? Trahane pridavanie? Mozno sa zabudol zmienit Původně zaslal: newton21 Skus vycistit skrtiacu klapku alebo ci nemas pridrhnute plynove lanko... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.