haklp

pomalu padající otáčky

10 posts in this topic

Dobrý den.

Jsem nový majitel 406 1.8 16V 03 a zdá se mi že při tahu pomalu padají otáčky při řazení. Asi tak 1 s. zpoždění. dá se to odstranit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý,

mám P206, 1.4 a je to u mě stejné.

Otáčky klesají pomalu, resp. nespadnou hned po vyřazení. Zřejmě aby při řazení nebyl takový rozdíl otáček, kdyby šly až z volnoběhu - třeba se mýlím, nevím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

také se přidám,snad mě haklp neukamenuje:papa.ale u mne to vypadá tak,že když vyřadím,tak otáčky jsou na 2000,pak pomalu padají na cca 1500 a pak nekdy zůstanou:( a někdy jdou na 900-1000.docela mě to štve,víc to papá:bojim....při řazení to ani tak nevadí,ale jak je tam neutrál....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: milhaus

také se přidám,snad mě haklp neukamenuje:papa.ale u mne to vypadá tak,že když vyřadím,tak otáčky jsou na 2000,pak pomalu padají na cca 1500 a pak nekdy zůstanou:( a někdy jdou na 900-1000.docela mě to štve,víc to papá:bojim....při řazení to ani tak nevadí,ale jak je tam neutrál....

Zkontroluj, jestli mas dostatecne povolene lanko plynu, pak krokovy motorek :myslim:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chovají se tak ŘJ motorů XU7J4 a XU10J4. Lepší prohoření paliva, emise atd. Pokud samo není jiná závada ale u těchto motorů je tento jev výrazný.

[upravil dne 6.1.2008 Milhaus65]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suhlasim ja mam XU10J4R a tiez to robi-teda po pusteni plynu na neutrali otacky klesaju na volnobeh pomalsie v priebehu asi 1,5s.

To ze aj mne obcas otacky neklesnu hned na tych 850 ale najprv na cca1200 a az po dalsich cca 5sekundach na 850, to by som si tipol na zodrate drahy potenciometru, pretoze lanko nemam v klude napnute, bovden naolejovany, krokac vymeneny a skrt. klapka vycistena. Ale mozno to ozaj nie je zavada robi to totiz len pri zohriatom motore a hlavne po razantnej jazde.

Původně zaslal: Milhaus65

Chovají se tak ŘJ motorů XU7J4 a XU10J4. Lepší prohoření paliva, emise atd. Pokud samo není jiná závada ale u těchto motorů je tento jev výrazný.

[upravil dne 6.1.2008 Milhaus65]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak by mal pridrhnute plynove lanko nerobilo by mu to aj pri pridavani plynu? Trahane pridavanie? Mozno sa zabudol zmienit ;)

Původně zaslal: newton21

Skus vycistit skrtiacu klapku alebo ci nemas pridrhnute plynove lanko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.