Sign in to follow this  
Followers 0
405GLD

Ventilátor vzduchu ve 405ce

15 posts in this topic

Čus lidičky,

mamproblém s ventilatorem.

Neustále mi odcházi ten regulátor otáček co se napájí na destičku u motoru ventilátoru.

P.S. omlouvám se za neodborné vyjádření

Co stím mam dělat?

Kdo prodá ventilátor na 405ku a za kolik?

Dík maxim:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám podobný problém, nejdřív mi vůbec nefokal, tak jsem rozebral ovladač a přihnul pacičky na tom plošným spoji a dobrý a tedˇ už mi jde jen budˇ na max. nebo vůbec. Jak se dostanu na motorek popř. na nějaký regulátor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To oddie: Dik za tip, ale novej nepotřebuju. Nemáš nahodou nějakej starší kousek?

Dík maxim:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mk405: Myslim, ze podobny problem mel Dydzej ve sve 605. Vyresil to vycistenim regulacniho potenciometru kontaktolem. Sundat kryt a prosriknout. Mozna Ti k tomu sam rekne vic.

405GLD: Jak ti odchazi ten regulator? Trazistrory?

[Editován dne 1/12/03 Petr605]

Share this post


Link to post
Share on other sites

regulacni potenciometr, kde to najdu, jestli myslíš ten plošnák pod ovládáním tak tam je jen cca 8 kontaktu od kterích jdou odpory a ty se zapínají postupne jak přidáváš a tím se sčítají odpory a to jsem zkoušel a zde asi zrada není odpory jsou o.k.. ( 405 Sri )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takhle presne Ti neporadim, nemam 405, ale zavada je skoro jiste nekde v te regulaci. Prostriknuti vseho kontaktolem neublizi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdárek pánové ... :)

Mně ventilátor funguje, ale myslím, že pročistit plošnej spoj, odskoušet odpory a taky nezapomenout na výkonovej tranzistor který je umístěný v traktu větrání. Ten dělá tu práci s regulací proudu na ventilátor. Teda, tak tomu aspoň je u mé 205ky. Je součástí tělesa topení, špatně přístupný zespoda. Dá se vymontovat, tuším na dvou šroubečcích + nějaká menší kabeláž. Sem to tam mněl docela slušně zanesený prachem a listím.

Není pak dostatečně chlazen proudícím vzduchem.

Dá se to i proměřit přímo na plošňáku, jak reguluje proud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kudy na výkonovej tranzistor skrz středový panel nebo zhora z pod plastu přístojovky ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ČUS lidičky,

Volám o POMOOOC!!!

Neustále se mi v poslední době něco na autě sere-altik, přední náprava, tachometr, popraskané hadice u chlazení atd..

A jednou z dalších věcí je ventilátor v kabině vozu.

Neustále mi odcházi do věčnejch loviš? ten tranzistor. Předevčírem jsem tam dal novej. Vše je OK, do doby než regulaci otočím na plnej výkon. Potom mi ventilátor zase řekne PA, PA.

Lidičky Hics, Oddie a další znalci prosim poraďte. Jsem z těch ptákovin v autě hotovej.

P.S. Asi budu muset obnovit svůj vozovej park.

Díky všem za jakýkoliv nápad. ČUS MAXIM :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Oddie: Proč mě ten ventilátor necháš za 1200,- a trkoušovi jsi ho chtěl nechat za 800,-.

Napsán autorem oddie

Jaký 4000? Ventilátor topení na 405-ku tu mám za 800, psal jsem to i do mailu... Pokud to je jen tranzistor, tak pohoda, ale pokud to bude v háji celé, fakt není nutné vyhazovat 4 litry....

Odiie, pokud se mi nepodaří ten ventilátor dát dohromady tak si pro ten ventilátor přijedu, pokud mi ho necháš za 800Kč. kopil bych i to štelování světel pokud ho budeš ještě mít.

Přjel bych toho 18.12.03 100%. Zavolám ti ještě 12.12.03.

Dík moc MAXIM

:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMLOVÁM SE ZA SKOMOLENÍ UŽIVATELSKÉHO JMÉNA, myslel jsem TRAKOUŠE

Napsán autorem 405GLD

To Oddie: Proč mě ten ventilátor necháš za 1200,- a trkoušovi jsi ho chtěl nechat za 800,-.

ČUS MAXIM

:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je jednoduché. Pokud mám něčeho hromadu, není problém dát to levněji. Pokud už mám jen poslední kousek, a riskuju, že nebudu mít ani pro sebe, je holt dražší...

Nicméně, s větráky na 405 je to bohužel tak: všechny si teď vzal servis, takže momentálně nemám žádný, jen na 205/309 mi zbyly.

A zřejmě to tak bude i s jinými díly, já toho pomalu asi nechám, a už nic moc dělat nebudu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.