Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

205 1.8D špatně topí


pavel626

Recommended Posts

vzadu, jak je přívod od sání, je na hadici k topení taková malá bílá čepička - to je odvdušňovák (někde v prostoru za vývějou, lítá tam to kolo a řemen.. tak bacha, ať nepřijdeš o prsty ! (a já že nedělám adrenalinové sporty ;) )

Ehm, a bylo by záhodno mít ještě otevřené topení :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na pročištění chladicí soustavy jsou různé "sajrajty" nebo se prý používá roztok sody. Na ibize jsem rok jezdil s prasklou hlavou-olej do vody,stalo seže se ucpal chladič,tak šel ven,vypláchl jsem jej asi 2x naftou,poton benzínem a nakonec jsem to proplachoval jarovou vodou.Pak jse taky zkoušel sodu-cca 3lžíce na obsah chlad.soustavy a zahřát na prov.teplotu,nebo stím chvíli jezdit ,pak vypustit,propláchnout pitnou vodou (2X) apoté nemrzku.O tom,že by benzíny topili více není pravda,větší provozní teplotu mají naftové motory ale relativně déle to trvá než se ohřejí a déle než vystydnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám termostat na 82 °C a při -10, než se auto celé prohřeje, tak to trvá asi 20-25 km. (a to mám ještě navíc střčešní okno bez deklu)

jinak, srovnej si, kolik žere v zimě diesel a kolik benzín, přičemž výhřevnost obou paliv je +/- stejná.

mmch: loňskou zimu jsem jezdil s otevřeným/seklým termostatem... teprve při 130 km/h začal foukat vlažný vzduch - takže tímto poznatkem bych uzavřel moje rozjímání o tepelné bilanci motoru ;)

for dýzl: soda je zásaditá látka a ta ti "vodní kámen" nerozpustí... jestli chceš rozpustit vodní kámen, tak buď nasypat "Calgon", nebo použít octovou vodu (a zase jsem u dubových pilin :D )

- ne, vážně... osobně bych tam žádný sračky nelil, tedy, pokud nechceš teď v zimě měnit chladič nebo výměník topení... ale je to jen a pouze moje doporučení, ostatně je to tvoje auto a tvoje peníze. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak pise -vix- chemie vetsinou odstrani kamen a pak to zacne kapat.vyplachni to vodou, odpoj obe hadice od topeni a vyplachni to proudem vody,chladic to samy.Opatrne na tlak. Jestli jezdis nakratko ,dej si decku-dekturu pred chladic a jeto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: dýzl

Na pročištění chladicí soustavy jsou různé "sajrajty" nebo se prý používá roztok sody. Na ibize jsem rok jezdil s prasklou hlavou-olej do vody,stalo seže se ucpal chladič,tak šel ven,vypláchl jsem jej asi 2x naftou,poton benzínem a nakonec jsem to proplachoval jarovou vodou.Pak jse taky zkoušel sodu-cca 3lžíce na obsah chlad.soustavy a zahřát na prov.teplotu,nebo stím chvíli jezdit ,pak vypustit,propláchnout pitnou vodou (2X) apoté nemrzku.O tom,že by benzíny topili více není pravda,větší provozní teplotu mají naftové motory ale relativně déle to trvá než se ohřejí a déle než vystydnou.

Ta poslední věta to je teda perla....:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...