pavel626 Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 tak jsem si přivezl 205ku ze servisi mimo jiné mi servisman dělal rozvody a s tím i vodní pumpu.Absolvoval jsem asi 100km cestu a topení chvíli topí a chvílema ne. Může to být zavzdušněné??jak mám postupovat?? díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 Chladič, těleso termostatu, hadice topení.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 Zkus Hledání např. tady se něco řešilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel626 Odesláno 5. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2008 díky za rady a odkazy jěště bych požádal o radu jak se má správně topení odvzdušnit kdyby to šlo díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Motor musí být zahřátí na provozní teplotu a pak odvzdušnit, dokud nebude pouze voda bez vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 vzadu, jak je přívod od sání, je na hadici k topení taková malá bílá čepička - to je odvdušňovák (někde v prostoru za vývějou, lítá tam to kolo a řemen.. tak bacha, ať nepřijdeš o prsty ! (a já že nedělám adrenalinové sporty ) Ehm, a bylo by záhodno mít ještě otevřené topení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel626 Odesláno 6. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2008 tak jsem to provedl a zlepšení nastalo znatelně ,nicméně bch čekal že diesel bude topit lépe. píše se všude zanešené hadice ,radiátor atd. Prodává se nějaká chemie která by se tam nalila a pomohla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 benzíný dycky topjej líp jak nafty, maj větší provozní teplotu a ztrátový teplo - rychleji se ohřívaj.. nicméně 205ka když je všechno v pořádku tak topí dobře.. záleží na co si zvyklej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Na pročištění chladicí soustavy jsou různé "sajrajty" nebo se prý používá roztok sody. Na ibize jsem rok jezdil s prasklou hlavou-olej do vody,stalo seže se ucpal chladič,tak šel ven,vypláchl jsem jej asi 2x naftou,poton benzínem a nakonec jsem to proplachoval jarovou vodou.Pak jse taky zkoušel sodu-cca 3lžíce na obsah chlad.soustavy a zahřát na prov.teplotu,nebo stím chvíli jezdit ,pak vypustit,propláchnout pitnou vodou (2X) apoté nemrzku.O tom,že by benzíny topili více není pravda,větší provozní teplotu mají naftové motory ale relativně déle to trvá než se ohřejí a déle než vystydnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 mám termostat na 82 °C a při -10, než se auto celé prohřeje, tak to trvá asi 20-25 km. (a to mám ještě navíc střčešní okno bez deklu) jinak, srovnej si, kolik žere v zimě diesel a kolik benzín, přičemž výhřevnost obou paliv je +/- stejná. mmch: loňskou zimu jsem jezdil s otevřeným/seklým termostatem... teprve při 130 km/h začal foukat vlažný vzduch - takže tímto poznatkem bych uzavřel moje rozjímání o tepelné bilanci motoru for dýzl: soda je zásaditá látka a ta ti "vodní kámen" nerozpustí... jestli chceš rozpustit vodní kámen, tak buď nasypat "Calgon", nebo použít octovou vodu (a zase jsem u dubových pilin ) - ne, vážně... osobně bych tam žádný sračky nelil, tedy, pokud nechceš teď v zimě měnit chladič nebo výměník topení... ale je to jen a pouze moje doporučení, ostatně je to tvoje auto a tvoje peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 jak pise -vix- chemie vetsinou odstrani kamen a pak to zacne kapat.vyplachni to vodou, odpoj obe hadice od topeni a vyplachni to proudem vody,chladic to samy.Opatrne na tlak. Jestli jezdis nakratko ,dej si decku-dekturu pred chladic a jeto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Původně zaslal: dýzl Na pročištění chladicí soustavy jsou různé "sajrajty" nebo se prý používá roztok sody. Na ibize jsem rok jezdil s prasklou hlavou-olej do vody,stalo seže se ucpal chladič,tak šel ven,vypláchl jsem jej asi 2x naftou,poton benzínem a nakonec jsem to proplachoval jarovou vodou.Pak jse taky zkoušel sodu-cca 3lžíce na obsah chlad.soustavy a zahřát na prov.teplotu,nebo stím chvíli jezdit ,pak vypustit,propláchnout pitnou vodou (2X) apoté nemrzku.O tom,že by benzíny topili více není pravda,větší provozní teplotu mají naftové motory ale relativně déle to trvá než se ohřejí a déle než vystydnou. Ta poslední věta to je teda perla.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.