flyman Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 Čau, můžete někdo pomoci ? 406 2.0 HDI 66 kW pri cca 3 tisících přestává táhnout. Už jsem vyzkoušel vše možné a nemožné a nemohu na to přijít. Je to osazeno elektronikou Siemens. Ještě nemohu nikde zjistit, jaké číslo vstřikovačů by mělo být použito, na autě má každý vstřik jiné třetí číslo ( AK 1001875,--876,--872,--874 ). Nevím jestli je to dobře. Moc dík Luděk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 Váha vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flyman Odesláno 5. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2008 Váhu jsem zkoušel jako první. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Doporucuji DIA vetsino je to vaha vzduchu ci ventil na turbo. Vstrik ma tri cisla protoze je slozen ze spicky obalu a magnetu. Pokud nekdo vstriky jiz servisoval je cislo jine to da rozum tim se neplas. Najdi nekoho s DIA a mas napul vyhrano. Ja sem schopen pomoci kolem Melnika a Prahy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Původně zaslal: flyman Váhu jsem zkoušel jako první. Kde sa ta vaha nachadza, a jak si overil, ci je O.K.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flyman Odesláno 6. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2008 DIA hlásí vše ok. Váhu jsem použil ze dvou funkčních aut a chovalo se to pořád stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Jaka dia ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flyman Odesláno 12. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 12. leden 2008 To nevim, nedělal jsem ji osobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalybr Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Hele vypadá to na turbo.. pokud to je takhle.... a nebo regulátor tlaku paliva...protože diagnostika ho zaznamená až je úplně špatnej... a tobě může na půl fungovat. A ještě bych ti doporučil vyřadit EGR ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.