Sign in to follow this  
Followers 0
Roky

vysoké otáčky 405 1.6 Solex

23 posts in this topic

čus ,potřeboval bych radu ,po nastartováni motoru mám stále vysoké otáčky motoru až 2500 ot/min,nespadnou ani po ohřátí na normální teplotu,jemon když prošlápnu plynový pedál tak slezou na patnácet,ale po dalšim provozu je to samé,mechce se mi to davat na diagnostiku na co bych se mel nejdříve zameřit nebo proměřit :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

svíčky jsou v pohodě barva tak nějak v normě,nezdá se že by byla bohatá směs

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co je to za motorizaci?,v podpisu máš 1,9 a tady pises o 1,6...

Je to karbec solex nebo jednobod Solex Fenix 1B?

Share this post


Link to post
Share on other sites

v popisu mam taky jako druhý auto 405 1.6 karburátor Solex,tamta 1.9 je stříkačka 4-bod

Share this post


Link to post
Share on other sites

v popisu mam taky jako druhý auto 405 1.6 karburátor Solex,tamta 1.9 je stříkačka 4-bod

Share this post


Link to post
Share on other sites

A když koukáš na motor jsou tam nalevo u karburátoru takové slabší hadice z chladícího okruhu? Foto by pomohlo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vím co myslíš jsou napojený na ten solex je to cirkulace teplý vody z chladícího okruhu

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli myslíš napojení těch hadiček je správně spíše nepracuje neco vevnitř tak jak by mělo "asi"

Share this post


Link to post
Share on other sites

No je tam takovej malej termostatík, kterej ovládá jakýsi sytičový mechanizmus. Ten termostatík občas odejde, a kdysi stával u Peugeotu asi 1500,-.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jsem pozoroval ,když se voda začínala ohřivat tak mechanizmus praceje ale otáčky se stejně nezmenší,musim silne sešlápnout pedál plynu pak trochu spadnou na těch patnácet,znovu se rozjedu a otacky po zastavení jsou zase stejně vysoké,vše jsem vyčistil a promazal :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

to bych neřekl protože ty otáčky nespadnou na normal volnoběh ani po sešlápnutí toho plynového pedálu,zkusim to ještě jednou rozebrat jinak diky za radu,kdyby ještě někdo na něco přišel budu rád za nazor,ještě jednou dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nemas zle nastaveny volnobech?? na karburatore sa to robilo takou malou sroubickou :myslim

ja som mal predtym motor xu52c ties 1.6 karburator a ked blbly otacky tak som pri vypnutom motore dal dole kryt vlastne privod vzduchu s filtra do karburatora a premazal tu klapku v druhej komore ta sa zasekovala stale lebo automaticky sitic stale otvoril a potom ostala zaseknuta skus sa stim pohrat premazat to :myslim

[upravil dne 6.1.2008 maNkovic]

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslíš štelovací šroubek zezadu na kladce která je poháněná tahlem plynu??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.