Sign in to follow this  
Followers 0
Speede

Nedrží volnoběh zdechá

19 posts in this topic

Ahojky peugeoťáci mám dotaz,Mám p 306 a po nastartovaní auto hnedka zdechne,ale když šlápnu na plyn tak se chytne,ale jak dám nohu s plynu tak to zdechne:-( Neví někdo co s tím prosím poraďte mi někdo,Docela mě to trápí:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

co na to říci krokový motorek stačí vyhledati drobet pomuže co a jak

nehledě dej si do podpisu co máš za auto i typ motoru;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

co na to říci krokový motorek stačí vyhledati drobet pomuže co a jak

nehledě dej si do podpisu co máš za auto i typ motoru;)

Jakej Drobet co to je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

drobet? to je že se dotazy opakují po nějaké době,at je to 306 406 kolísání volnoběhu či chcípání.Stačí vyčistit krokový motorek a je na 50% hotovo,ale co máš za motor mohl bys jej dáti do podpisu k té tvoji 306 a pak se bu de lépe odpovídati

:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

306 máš v podpisu to je mi jasné,to 1,4 jednobot je už lepší pro upřesnění

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Speede

Mám 1,4i jedno bod A mám 306

Speedy , celou dobu ti řikam že to je tim krokačem chlape, apropo ty svičky jsi už vyměnil?noooo?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam tiez problem s otackami kolisaju mi. mam peugeot 306 1,6 benzin 65kw rocnik 1998. kombi. Niekedy ked idem 60 vyhodim rychlost otacky mi klesnu tak ze skoro motor zhasne. potom otacky su okolo 900 a kolisaju +-200 otacok dost ma to znervoznuje. co mam robit. mam ist na pocitac? za odpoved dakujem pekne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Určo jít na pc, takový ty čachry s krokáčem na ty už nevěřim...Kolikrát byl čištěnej a nic...jak jsem říkal, já mám v jednotce odpálenej výstup na ten krokáč. Docela pomůže, když se ten krokáč odpojí, ale je to jen provizorní řešení...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bol som na pc a povedali mi ze lambda sonda je zla nie tak ale vynechava v snimani. Pozicam si lambda sondu od bratovej 306 a uvidime. Jedna lambda stoji 4600 sk. Potom dam vediet.

Speede skus ist na pc a uvidis. mozno to aj u teba bude lambda sonda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

? ved lambda naskakuje az po 1-2minutach po starte tak pochybujem ze ked sadnem do auta a po nastartovani mi to hned skape to je lambdou, skor zaseknuty krokac alebo poskodeny potenciometer.

Původně zaslal: tiburtius

bol som na pc a povedali mi ze lambda sonda je zla nie tak ale vynechava v snimani. Pozicam si lambda sondu od bratovej 306 a uvidime. Jedna lambda stoji 4600 sk. Potom dam vediet.

Speede skus ist na pc a uvidis. mozno to aj u teba bude lambda sonda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mne to dělalo čidlo teploty pro řj/zelené/ musel jsem malinko podržet plyn aby nechcípl motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je tiez mozne. Ked si rj mysli ze je 10st na nulou a v skutonosti je trebars -5 tak to dava malo kavy.

Původně zaslal: sarkomi

mne to dělalo čidlo teploty pro řj/zelené/ musel jsem malinko podržet plyn aby nechcípl motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

přesně tak myslí si že je motor zahřátý a on není,po výměně zatím jede jak má i startuje.A to je už rok co jsem měnil to čidlo,prostě si to se mnou hrálo,jednou tak podruhé onak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne sa ten blbne stale aj ked som vymenil to cidlo.

Ale robi to ine ako tebe. Mne sa to prechlastava asi po minute a potom vynehavaju valce. Skusal som oklamat rj tak ze som paralelne k cidlu zapojil 22kOhm odpor a tym som posunul info o teplote o 5 vyzsie a pomahalo to ale pravu pricinu som neodstranil lebo cidlo je nove. Tak som meral lambdu ako dlho jej trva kym zacne regulovat a 3minuty sa mi zdalo dlho. Nakoniec som zistil ze ked zapcham hadicu cez ktoru motor nasava vypary z nadrze tak tak sa to uz neprechlastava no ale neni to ono, proste motor pod 2000ot znatelne netaha a nejde pravidelne pri zatazi. Pisal som p. Hamplovi co je super diagnostik na motory pri Dvure kralove a ten mi odporucil p. Ondrusa v hlohovci tak mu to zajtra nesem na komplet diagnostiku od vstrekovacov, tlaku paliva az po inducku lambdu a rj. A uvidim

Původně zaslal: sarkomi

přesně tak myslí si že je motor zahřátý a on není,po výměně zatím jede jak má i startuje.A to je už rok co jsem měnil to čidlo,prostě si to se mnou hrálo,jednou tak podruhé onak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojdem pomaly dom. Vonku je tma tak som prd zistil ale dik

Původně zaslal: sarkomi

přesně tak myslí si že je motor zahřátý a on není,po výměně zatím jede jak má i startuje.A to je už rok co jsem měnil to čidlo,prostě si to se mnou hrálo,jednou tak podruhé onak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne to dělalo BX-ko,14RE (monoblok,karb solex),ale jen motor na provozní teplotu a při náhlém ubraání plynu s vyřazeným kalupem,event.při přeřazování u křižovatek.Začalo to dělat až od emisí,kdy mechanik ,aby se vešel do limitů)sešteloval karbík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.