Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

PEUGEOT 605, 2,1 SVD. r.v 91


okfocus

Recommended Posts

Termostat je na strane rozvodu skoro dole vice dozadu auta, hledel ho nekde nad poloosou, jde videt. Drzi ho tri srouby.

Odvzdusnovani je napr. na hadici od motoru smerem do kabiny do radiatoru topeni, je tam nahore na to cuplik na zasroubovani tusim. Vzdycky jsem to odvzdusnil jen tam a druhy den jeste dolil litr jak si to sedlo a system s zbavil cirkulaci bublinek a v pohode. Nekdy staci nechat motor trkat 10 minut na miste, a pak ho na 10 vterin poradne proturovat a najednou si to vcucne z expanzky a zase dolit. Neni to moc vedecke, ale takhle jsem to delal vzdycky a fungovalo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

Termostat je na strane rozvodu skoro dole vice dozadu auta, hledel ho nekde nad poloosou, jde videt. Drzi ho tri srouby.

Ještě jeden odvzdušňovací bod je přímo na těle termostatu. Jedná se o takovou gumovou hadičku, která má na konci tělíčko s klasickým ventilkem. Je vytažená nahoru za motor. Při pohledu zepředu je vlevo vzadu, mezi motorem a příčkou karoserie. Před naléváním nové kapaliny se ventilek povolí a až začne vytékat kapalina, tak se uzavře. zaplní se tím prostor termostatu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...