Guest servisman

PŘI ZAŘAZENÍ ZPÁTEČKY BLIKAJI VAROVNÉ

40 posts in this topic

Včera když jsem uhýbal jedné Octávii combi/na konci slepé ulice/,tak při zařazení zpětného chodu se mu rozblikali varovné směrovky.Nevíte náhodou zda to je ještě u nějakých vozidel??Myslím-že by to nebylo špatné,že nejen se rozsvítí zpáteční světla ale i varovné.

Elektriku jsem ještě nezkoumal, ale šlo by to do našich krasavců :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

Včera když jsem uhýbal jedné Octávii combi/na konci slepé ulice/,tak při zařazení zpětného chodu se mu rozblikali varovné směrovky.Nevíte náhodou zda to je ještě u nějakých vozidel??Myslím-že by to nebylo špatné,že nejen se rozsvítí zpáteční světla ale i varovné.

Elektriku jsem ještě nezkoumal, ale šlo by to do našich krasavců :super

To by mě zajímalo jak pak dává znamení kam jede:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nezapl to on jako řidič,ještě jsem o tom neslyšel.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marlin

radku nerikej, ze kdyz couvas tak blikas.... teda krom parkovani

No vidiš, když zajíždím do řady k chodníku tak blikám, a pokud na zpátečku vyjíždím blikám taky, když se chci otočit tak blikám tam kam tu prdel hodlám strčit, nepotřebuju aby mě pod to někdo skočil nebo někdo nabořil jen proto že nepohnu prstem

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak co to udelat, ze kdyz nebude blinkr budou blikat varovne a kdyz sepnes packu blinkru tak zacne blikat jen ta jedna strana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vím, že některá auta (zejména kamiony) mají varovky zapojené k brzdovkám - pokud na to víc šlápneš, tak se současně rozblikají i varovky (je to super hlavně při náhlém brždění třeba na dálnici, kdy před to monstrum nevidíš a tak netušíš, zda jen přibržďuje nebo flokuje - já v podobných situacích pouštím též varovky (hlavně v Ducatu), ale přiznejme si kolik z nás by tohle uvítala jako povinnou výbavu aut vyšších než řekněme 1,8 m)

P.S.

Uvědomil jsem si, že něco podobného mají i tramvaje v Praze, když brzdí fest, tak se rozblikají ještě doplňková brzdová světla.

Jinak k tý Oktě, co viděl Sarkomi - myslím, že si to řidič rozblikal sám

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medo, co ty popisujes tak to maji pezoti taky. Meli jsme to na 206te, mame to na 207me, ma to 307ma....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marlin

tak co to udelat, ze kdyz nebude blinkr budou blikat varovne a kdyz sepnes packu blinkru tak zacne blikat jen ta jedna strana...

o tom jsem nepřemýšlel to už by bylo jen drobet asi složitější

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Marlin

radku nerikej, ze kdyz couvas tak blikas.... teda krom parkovani

No vidiš, když zajíždím do řady k chodníku tak blikám, a pokud na zpátečku vyjíždím blikám taky, když se chci otočit tak blikám tam kam tu prdel hodlám strčit, nepotřebuju aby mě pod to někdo skočil nebo někdo nabořil jen proto že nepohnu prstem

Souhlasím, dělám přesně tak

Holt cvik z dodávky, sejmout někoho, kdo Ti vleze pod auto proto, že myslel, že budeš couvat úplně jinam není zrovna v paletě zážitků, které bych si musel do konce života prožít.

U VW jsem měl couvák 103 dB a opravdu nikdo neměl snahu mi pod to auto lézt - jen někteří servisáci můj car měli obzvlášť rádi, když museli vycouvávat z dílny se řvoucí zpátečkou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medvěd

nemám na mysli při prudkém brzdění o tom vím,že by si zapl sám to pochybuji,třeba to má udělané,ale zahlídl jsem to už jednou ale nevím u jakého vozu proto se ptám

Share this post


Link to post
Share on other sites

podle me by to neme byt problem udelat, nejak napojit na spinac zpatecky ty varovne blinkry. JE to jen o jeden obvod a jeden spinac vic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marlin

podle me by to neme byt problem udelat, nejak napojit na spinac zpatecky ty varovne blinkry. JE to jen o jeden obvod a jeden spinac vic.

pokud by se při zpátečce rozblikali varovné tak řešení bych i měl v hlavě:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno ale pak aby slo i blikat, to uz bude mensi orisek. Ale neresitelny by to byti nemuselo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

podle mne jednoduchý jak facka,ale nechám si zatím pro sebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marlin

mno ale pak aby slo i blikat, to uz bude mensi orisek. Ale neresitelny by to byti nemuselo.

Ja myslim, ze nejaky to relatko by to vyresilo....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

U VW jsem měl couvák 103 dB a opravdu nikdo neměl snahu mi pod to auto lézt - jen někteří servisáci můj car měli obzvlášť rádi, když museli vycouvávat z dílny se řvoucí zpátečkou.

Ja som si tiež to cúvacie pípátko (cca 80dB) v snahe o zvýšenie bezpečnosti namontoval. Dlho sa tam ale neohrialo - po prvú návštevu STK... :nevim

Výstražné blinkre pri cúvaní je totálna blbosť, to už radšej zatrúbim, keď som si nie istý.

[upravil dne 4.1.2008 tomingo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsi myslím že by bylo lepší mít v autě varovné blinkry při prudkém brždění než při zpátečce.... škoda že to 406tka nemá...nebo má???? některá???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.