Gapino

dvouhmotový setrvačník

24 posts in this topic

Zdar chlapci,

Potřeboval bych radu dle Vašich zkušeností, ne podle toho, co jste někde slyšeli. Jak jistě víte, musím kvůli úniku oleje vyndat převodovku. Při té příležitosti bych asi nechal vyměnit spojkovou sadu. Takže mám 2 otázky:

1. co dvojhmotový setrvačník u 406, vydrží dalších 200 tkm? Nebo jsou na tom tak špatně jak u 307?

2. Jakou tam mám sadu: a) Valeo 826323 nebo

b) Valeo 821226 ?????

Nevíte někdo?? Na serviceboxu jsem se zrovna tohle vůbec nedozvěděl. Díky moc:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urcite zotrvacnik pories k vymene...:)

Původně zaslal: Gapino

Zdar chlapci,

Potřeboval bych radu dle Vašich zkušeností, ne podle toho, co jste někde slyšeli. Jak jistě víte, musím kvůli úniku oleje vyndat převodovku. Při té příležitosti bych asi nechal vyměnit spojkovou sadu. Takže mám 2 otázky:

1. co dvojhmotový setrvačník u 406, vydrží dalších 200 tkm? Nebo jsou na tom tak špatně jak u 307?

2. Jakou tam mám sadu: a) Valeo 826323 nebo

b) Valeo 821226 ?????

Nevíte někdo?? Na serviceboxu jsem se zrovna tohle vůbec nedozvěděl. Díky moc:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes som bol v Peugeote v Kosiciach, lebo na 4 a 5 prevod. stupni mi zacala trochu preklzavat spojka a pytal som sa na to iste. Chlapik mi nukal novu spojku za 12500 Sk a repasovanu za 6500. Pytal som sa ho na potrebu vymeny zotrvacnika spolu so spojkou a bolo mi povedane ze netreba. Auto ma 115000 km. Tak niekedy na jar dam spojku vymenit, alebo pockam kym to bude rusit pri jazde, ale asi bez zotrvaka. Ved ked to radia odbornici? Co vy na to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To tady opravdu nikdo nemá na P406 Hdi najeto třeba 400 tkm? Aby se podělil o zkušenosti s tím setrvákem.

To: Pe.Tr - fakt nevíš, která sada je ta správná?? Je to ze stránek Autodily MJauto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valeo dělá sadu, kdy se dvouhmotový setrvačník nahradí pevným a dá se odpružená lamela, vyjde to méně než na polovinu. To bych v tvém případě udělal, že se ti to brzy rozsype je docela pravděpodobné a ta práce vyjde na víc než díly. Měli by ti poradit v servisu, co dělají Francouze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Gapino

To tady opravdu nikdo nemá na P406 Hdi najeto třeba 400 tkm? Aby se podělil o zkušenosti s tím setrvákem.

To: Pe.Tr - fakt nevíš, která sada je ta správná?? Je to ze stránek Autodily MJauto.

Já mam asi 420 000, spojka odesla, ze pedal zustal vyset nejdriv polovine a po par km dole a neslo zarit. Vymenilo se pouze lozisko a chodi to, jen to neni ono. Setrvak mam jednohmotnostni - prej nesmrtelnej :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rebik

Valeo dělá sadu, kdy se dvouhmotový setrvačník nahradí pevným a dá se odpružená lamela, vyjde to méně než na polovinu. To bych v tvém případě udělal, že se ti to brzy rozsype je docela pravděpodobné a ta práce vyjde na víc než díly. Měli by ti poradit v servisu, co dělají Francouze.

To máš pravdu. Má označení VALEO 835001 a stojí 13.360 Kč. Zatímco spojková sada "jen" 6.200 Kč nebo 7.830 Kč.To je taky ten jeden dotaz, protože jsem zatím nikde nezjistil, jaká tam má být, v čem je rozdíl . Ale pokud by ty dvouhmotový setrváky měli vydržet více, tak nevidím důvod proč to zbytečně měnit. Proto jsem se ptal, jak to tady mají jiní. Neříkejte mi, že tady nikomu neodešla spojka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne to chápeš špatně, ta nejnižší cena je za lamelu a ložisko a ponecháš stávající setrvák, za 13 je ta náhradní sada s pevným setrvýkem, neboť tu odpruženou vyrábí třeba LUK a stojí až 25.000 Kč -)) A víc samozřejmě odpružený nevydrřž, protože má tlumící části, zatímco pevný je prostě ingot a vyřešeno... Já jsem vlastnil servis a jakmile ta variantní sada byla prodávána, už jsme nic jiného nemontovali.... Jo pokud chceš čipovat a jezdit drsně, nech tam odpružený, jinak jsou to vyhozený peníze... To že ti to vydrželo tolik je spíš lepší varianta, měněj se i dříve....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rebik

Ne to chápeš špatně, ta nejnižší cena je za lamelu a ložisko a ponecháš stávající setrvák, za 13 je ta náhradní sada s pevným setrvýkem, neboť tu odpruženou vyrábí třeba LUK a stojí až 25.000 Kč -)) A víc samozřejmě odpružený nevydrřž, protože má tlumící části, zatímco pevný je prostě ingot a vyřešeno... Já jsem vlastnil servis a jakmile ta variantní sada byla prodávána, už jsme nic jiného nemontovali.... Jo pokud chceš čipovat a jezdit drsně, nech tam odpružený, jinak jsou to vyhozený peníze... To že ti to vydrželo tolik je spíš lepší varianta, měněj se i dříve....

ja som kupil na svoju 307 2,0 hdi 66 kw..spojkovu sadu LUK za 4540 SK bez marze....je to ta najlacnejsia varianta aka moze byt....drahsie su napr. Valeo alebo Sachs....Naozaj je lamela na tejto spojke odpruzena......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: marisw

Původně zaslal: Rebik

Ne to chápeš špatně, ta nejnižší cena je za lamelu a ložisko a ponecháš stávající setrvák, za 13 je ta náhradní sada s pevným setrvýkem, neboť tu odpruženou vyrábí třeba LUK a stojí až 25.000 Kč -)) A víc samozřejmě odpružený nevydrřž, protože má tlumící části, zatímco pevný je prostě ingot a vyřešeno... Já jsem vlastnil servis a jakmile ta variantní sada byla prodávána, už jsme nic jiného nemontovali.... Jo pokud chceš čipovat a jezdit drsně, nech tam odpružený, jinak jsou to vyhozený peníze... To že ti to vydrželo tolik je spíš lepší varianta, měněj se i dříve....

ja som kupil na svoju 307 2,0 hdi 66 kw..spojkovu sadu LUK za 4540 SK bez marze....je to ta najlacnejsia varianta aka moze byt....drahsie su napr. Valeo alebo Sachs....Naozaj je lamela na tejto spojke odpruzena......

66kW nema dvouhmotu;)

[upravil dne 14/1/08 buml]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar kluci

Tak jsem nechal vyměnit celou sadu a mám z toho takový divný pocit. Když se potřebuju rychle rozjet, tak se mi tak jako rozskáče motor, začne se to celé třást. Dělá to když ještě nemám uplně puštěnou spojku. Co by to mohlo být??

Špatná (křivá)lamela, nebo nějakej křivej přítlačák. Asi to budu muset reklamovat. To jsou radosti. Takovejch peněz a mám z toho úplně blbou náladu. :(:(:(:(:(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Gapino

Zdar kluci

Tak jsem nechal vyměnit celou sadu a mám z toho takový divný pocit. Když se potřebuju rychle rozjet, tak se mi tak jako rozskáče motor, začne se to celé třást. Dělá to když ještě nemám uplně puštěnou spojku. Co by to mohlo být??

Špatná (křivá)lamela, nebo nějakej křivej přítlačák. Asi to budu muset reklamovat. To jsou radosti. Takovejch peněz a mám z toho úplně blbou náladu. :(:(:(:(:(:(

Nemusí jsi to trochu sednout????????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tomike

neboj je to uplne nove a ako Přema napisal musi sa to rozbehat a bude to fajn:papa

Tak to by bylo fajn, kdyby si to sedlo. Ale u nového auta to taky nedělá. Každopádně jsem jim tam zavolal, že to zlobí, kdyby se to nezlepšilo, aby o tom věděli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tomike

neboj je to uplne nove a ako Přema napisal musi sa to rozbehat a bude to fajn:papa

Tak to by bylo fajn, kdyby si to sedlo. Ale u nového auta to taky nedělá. Každopádně jsem jim tam zavolal, že to zlobí, kdyby se to nezlepšilo, aby o tom věděli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spojka nemusí sedat, musí být dobrá bez škubání a třepání hned po montáži. Pokud nejde bez škubání, je něco v nepořádku. Určitě je něco křivého.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starý model 406 110PS HDi a nový 90PS nemají dvouhmotnostní setrvák. Nový model 110PS má, ale nerozpadne se jen popiskuje. Je jiný než ve 307.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak prý je to tím, že jsem tam nechal dát tu sadu za 13300 Kč, která je vedena jako náhrada od Valeo s jednohmotovým setrvačníkem a odpruženou lamelou. Což se mi jako vysvětlení moc nezdá, protože první 80kW a všechny 66kW maj taky jednohmotovej setrvačník.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Milhaus65

Starý model 406 110PS HDi a nový 90PS nemají dvouhmotnostní setrvák. Nový model 110PS má, ale nerozpadne se jen popiskuje. Je jiný než ve 307.

takze 2.0hdi 2002 110koni ma dvouhmotovy zotrvak a nerozpadne sa?? Po kolkych km zvyknu odyst??? dufam ze aspon po 400t Viete ze sa da setrit 2hmota tym ze nebudeme brzdit motorom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.