Sign in to follow this  
Followers 0
Ambri

Jak vypnout imobilizer!!!

30 posts in this topic

Zdar chlapi potřebuji vypnout imobilizér kodový starý model dík :super:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

zadej platny kod a az bude svitit zelena dioda na klavesnici odpoj zezadu konektor (kod si nekam poznamenej, bude ho to po tobe chtit, kdyz bys pak zase pripojil konektor klavesnice zpatky )

Share this post


Link to post
Share on other sites

prosím tě a dostanu se tam bez rozebráni té přístrojové desky???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ambri

prosím tě a dostanu se tam bez rozebráni té přístrojové desky???

Jo jen odklop ten kryt co jsou pod ním pojistky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky to teď řeším, už je klávesnice dost špatná - proč to neudělat podle postupu jak tady někdo psal (nemůžu najít, ale nějak to šlo přes tlačítko C), ale vytažením konektoru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

děkuji za radu půjdu to zkusit a pak dám vědět,dík moc!:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Nastartovat a vytáhnout.

nemusí se startovat, stačí naťukat kód a po rozsvícení zelené diody odpojit klávesnici :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

Původně zaslal: OK406

Nastartovat a vytáhnout.

nemusí se startovat, stačí naťukat kód a po rozsvícení zelené diody odpojit klávesnici :)

No jasný, ale když nastartuješ tak máš jistotu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: @re

Původně zaslal: OK406

Nastartovat a vytáhnout.

nemusí se startovat, stačí naťukat kód a po rozsvícení zelené diody odpojit klávesnici :)

No jasný, ale když nastartuješ tak máš jistotu.

jo, to je pravda...

zrovna minulý týden jsem to řešil na mamčiné 406tce... jela do skladu a už neodjela... přerval se jeden drátek... jsem to zapájel a raději i odpojil... jistota je jistota... zvlášť když se to tak sere...

ještě, že už to tam nemám...:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to se máte, nám nešel, ale startovalo to normálně , v tu chvíli tam byl hodně platnej :D , taky to byly drátky :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

chlapi když se bavíte o tom imobilizéru..... je to jedinej imo ve 406 nebo je neco i v klíčku??? Já ten kodovej mám odpojenej, takže teoreticky tam nic není, přesto nad rádiem vedle spínače mlhovek bliká červená dioda (pokud není sepnutý klíček) třeba to je jen nějaká atrapa...... Pokud by totiž ten čiselnej imo byl jedinej co tam je pak nechapu proc mi vsude tvrdej, ze vyrobit jen kopii klicku u zamecnika nejde.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud si měl číselná immobilizer tak by tam jiný snad být neměl, jen ale pokud je odpojenej tak by dioda blikat neměla. Vypadá to že možná někdo odpojil ten čiselnej a zařadil tam jinej:myslim A klíček by měl jít rozloupnout a čip imobilizeru vyndat

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je pravda, taky mám odpojenou klávesnici a v domnění, že už v klíči není kód, tak u zámečníka se po vložení klíče do kódovače zjistilo, že mám kód.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

no takhle odpojenej, to usuzuju ja, mam to auto 2 měsíce a vím že k nastartovaní nepotřebuju zadávat žádnej kod (kterej beztak nevim), proste se to chova jako auto s imo co ma kod v klicku. Jako by tam žádná klávesnice vůbec nebyla... a do klávesnice se moc vrtat nechci, prave z toho duvodu, ze ten kod nevim a ani netusim kde ho zjistit - funguje to tak jsem rad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: maverick.petr

no takhle odpojenej, to usuzuju ja, mam to auto 2 měsíce a vím že k nastartovaní nepotřebuju zadávat žádnej kod (kterej beztak nevim), proste se to chova jako auto s imo co ma kod v klicku. Jako by tam žádná klávesnice vůbec nebyla... a do klávesnice se moc vrtat nechci, prave z toho duvodu, ze ten kod nevim a ani netusim kde ho zjistit - funguje to tak jsem rad

Tak pozor, to by mohlo být spárovaný s dálkou, pokud máš radiovou. Znáš Kod? pokud ne tak by mohl být problem. Podobnou situaci jsme tu už řešili, po odpojení baterie se imobilizer kousnul a bylo to ve pr...., taky to bylo předtím sparovaný s klíčkem. Máš dálku Infra a nebo Radiovou?

[upravil dne 4/1/08 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemám dálku žádnou, ale vypadá to že tam asi nějaká někdy byla, protože u světýlka nad řidičem je takovej klobouček z průsvitnýho plastu ale pod nim nic, jen tam tak visí. Je to divný...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: maverick.petr

nemám dálku žádnou, ale vypadá to že tam asi nějaká někdy byla, protože u světýlka nad řidičem je takovej klobouček z průsvitnýho plastu ale pod nim nic, jen tam tak visí. Je to divný...:myslim

Klobouček je pozustatek z Infra dálky, no kokni jestli je z klavesnice vytaženej konektor, to je vidět i při vyklopení klávesnice, pokud je odpojenej tak to tak nech a je to. Pokud není tak by to chtělo zkusit zjistit kod od puvodního majitele, mohlo by se stát že se jednou kousne a co pak, v Peugeotu to neumějí, ale ten co to tu řešil a nakonec vyřešil za to dal cca 3000,- takže, nějak jde to, ale je to drahý a složitý. Ještě koukám že to máš 1,9TD, tam je druhá část imobilizeru v čerpadle, tak je možný že pokud bylo někdy měněný tak to v něm zrušili. Těžko říct

[upravil dne 4/1/08 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

To je pravda, taky mám odpojenou klávesnici a v domnění, že už v klíči není kód, tak u zámečníka se po vložení klíče do kódovače zjistilo, že mám kód.:(

aby jsi měl klávesnici i čip je mi divné u bejvalýho jsem měl klávesnici pryč a klíč byl bez čipu.Buď je klávesnice nebo čip.

Vyndej čip a pokud nastaruješ taj je ten čip jen na okrasu.A musel bys míti okolo spínačky snínací kroužek a ten tam nemáš co si pamatuji:myslim

[upravil dne 4/1/08 sarkomi]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.