Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

vstřikování--nafta


pavel626

Recommended Posts

pánové jsem v naftě nováček a chci se optat jak funguje vstřikování do čerpadla jde nafta a ta je dodávána motoru trubičkami které z čerpadla jdou a ted to co chci vědět mezi tou trubičkou a motorem je asi vstřik.

Zajímalo by mě zda se vstřik nějak čistí či se mu dává nějaká ůdržba, zda čištění zvládnu sám za pomocí nějaké chemie či to musím svěřit odborné dílně. V jakém případě se kupují nové vstřiky a kolik asi stojí --Peugeot 205 1.8D či jestli se nechají nahradit vstřikami z jiného vozu myslím tím jiné značky-levněji??

děkuji a prosím o trpělivost (nekamenovat):papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trysky se snad čistí ultrazvukem, ale pokud bych si měl vybrat mezi vyčištěnýma a novýma za stejnou cenu, tak bych šel asi do nových. Vyrábí to, tuším, Motorpal ČB. Možná už se to jmenuje jinak....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hafity

Trysky se snad čistí ultrazvukem, ale pokud bych si měl vybrat mezi vyčištěnýma a novýma za stejnou cenu, tak bych šel asi do nových. Vyrábí to, tuším, Motorpal ČB. Možná už se to jmenuje jinak....

Tak to je kazdopadne pravda, me uz ty trysky vychazeji jinak :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pavel626

pánové jsem v naftě nováček a chci se optat jak funguje vstřikování do čerpadla jde nafta a ta je dodávána motoru trubičkami které z čerpadla jdou a ted to co chci vědět mezi tou trubičkou a motorem je asi vstřik.

Zajímalo by mě zda se vstřik nějak čistí či se mu dává nějaká ůdržba, zda čištění zvládnu sám za pomocí nějaké chemie či to musím svěřit odborné dílně. V jakém případě se kupují nové vstřiky a kolik asi stojí --Peugeot 205 1.8D či jestli se nechají nahradit vstřikami z jiného vozu myslím tím jiné značky-levněji??

děkuji a prosím o trpělivost (nekamenovat):papa

Na konci té trubičky vedoucí z vysokotlaké části vstřikovacího čerpadla je vstřikovač. Ten v téhle jednoduché verzi je plně mechanický, jednopružinový. Obsahuje tedy vstřikovací trysku, sestávající z tělesa a jehly (taky se tomu říká "špička" ), a dále pružinu a seřizovací podložky, pomocí kterých se seřizuje otevírací tlak dle předpisu. Celému tomu bagu (tělesu vstřikovače), který to všechno obsahuje, se říká držák.

Není na tom nic, co by šlo měnit doma. Jediné, co na tom jde, je vymontování celého vstřikovače - dlouhým ořechem 27. Pod vstřikovač patří měděná podložka a tepelný štít - mění se VŽDY za nové!!!

Vstřikovač se kontroluje a seřizuje na stolici, kontroluje se tvar paprsku a otevírací tlak. Pokud "uchcává", je nutné vyměnit "špičku" - ta pro tyhle motory, jak již bylo řečeno, stojí okolo 300,-Kč z MotorPalu (nevím ale, jestli se ještě dělají), a nebo okolo 1.000,-Kč od Bosche (jsou ale i další výrobci, např. Delphi).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MatrixChose

Tak nevim jak u D ale u HDi se trysky cistej ale ted nevim jak se to zareni nazyva. Taky to stoji okolo 250,- kus a kdyz budes hledat tak urcite najdes.

JJ čisstí se to v ultrazvukových pračkách,celkem slušná věcička...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...