Sign in to follow this  
Followers 0
jozefsv

turbo 2,2 HDI

20 posts in this topic

Jojo - chip je prostě zázrak, fakt bych ho v autě chtěl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ked ta bude stat nove 50 tisic a repasovane za 30 tisic a ked si das repasovat svoje za cca 15000 tak si vyber.

na 607 stalo nove turbo 52.

samozrejme na repas je zaruka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle serviceboxu na muj 2.0 HDi stoji 58 t. takze hruza :bojim Ale tomu, ze odeslo na 140 000 km se mi fakt neche verit. Chybu bych videl jinde kdyz rikas ze taha. A pokud je to chipnuty rozumne tak se zivotnost tak moc nesnizi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Jojo - chip je prostě zázrak, fakt bych ho v autě chtěl.

Já jak asi všichni víte mám chip a turbo zatím uplně ok,tlačí ,tahá a ani olej nežere.....od výměny k výměně vůbec neubívá.......Hlavní jsou 2 věci,nechávat po svižné jízdě vychladit turbo tak cca 5 min. na volnoběh a měnit často olej já měnín po 10000 km pro jistotu tím nic nezkazím.......:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

To, že turbo odešlo po 140.000 km není úplně zcela vina chipu;) Hlavně ten motor celej i s chipem dostával určitě pořádnej kouř ("Ty kráááwo, čum, jak to teď jede!") a těch 140.000 km na něm bude asi natočeno několikrát;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ked budes chciet dat repasovat tak napis.poradim ti, pripadne to tam odveziem ked bude cesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm.u nas by som vedel poradit ale odkial si ty nic nepoznam zo servisov.jedine sa skus poinformovat vo viacerych servisoch a z toho skus vyvodit nejaky zaver.za opytanie nic nedas.urcite by som skusil aj peugeot servis.alebo pozri na nete nejaku firmu ktora sa specializuje na tieto veci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bych s tim nespechal,dokud taha a olej se viditelne nestraci tak to neres. U 2,2HDI by mel byt max pretlak 1,1 bar v serii a to jde zmerit a pokud to nedava tak teprv vymenit. Kdyby to turbo bylo v pr... tak to nepojede a bude zrat jak tank. A tvoje spotreba svedci o necem jinym. Ja mam v tech hadicich taky trochu oleje,vetsina turb po case propousti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:xvul Bavil jsem se s typkem na citroen clubu co chipuje, ma taky 2.2HDi a rikal, ze se u 2.2HDi na tlak turba pri chipu nesaha, resp. ze se nezvysuje pokud to neni asi nejaky extremni chip. Ale to jen tak bokem.

V hadicich mam taky olej v citronovi...asi tak. Jestli malo nebo moc nemuzu posoudit, proste jsou steny trubek mastne od oleje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: p406b

ja bych s tim nespechal,dokud taha a olej se viditelne nestraci tak to neres. U 2,2HDI by mel byt max pretlak 1,1 bar v serii a to jde zmerit a pokud to nedava tak teprv vymenit. Kdyby to turbo bylo v pr... tak to nepojede a bude zrat jak tank. A tvoje spotreba svedci o necem jinym. Ja mam v tech hadicich taky trochu oleje,vetsina turb po case propousti.

Presne tak, Pokud jede a nekouri ci neco jineho tak nema cenu to resit. Btw me kdyz praskly hadice k turbu tak jsem mel motor vcelku pekne zastrikanej od oleje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pato406coupe

Tak to ste ma trosku ukludnili, ze aj vy mate mastne hadice.... ale mne cez jednu membranu ci jak sa to vola ten olej zastriekal motor postupne... ale nie je to az take extremne...nekvapka ked zaparkujem, ale motor je zaspliechany statocne... Inak ked mu fakt nakladam tak spotreba max 6,5... A nedimi, lebo mam FAP....ked som vytiahol te dve velke hadice co idu do sania, tak jedna dymi na modro, ta co je mastna...to ale neviem co tam ide aky vzduch, ale je teply... ta druha dava studeny... Moc sa v tom neviznam... oproti 66kW TDI je toto hotovy labirint pre mna.... Inac to turbo dost píska a niekde som cital, ze to je znak, ze odchadza pri TDI teda aspon..... ale to su iba reci....nie som odbornik....

Spotreba je to krasna, stejna jako u me. Jedna jde z turba do chladice a druha z chladice (takze v poradku jeden studenej a druhej teplej). Ze piska neznamena vubec nic, aspon tohle rikali v autorizaku....

Share this post


Link to post
Share on other sites

na piskani ma spis vliv dokonala tesnost saciho a vyfukoveho potrubi, staci mala netesnost a pres tu je ten zvuk hlasitejsi, takze mozna spis zalezi na konkretnim aute

Share this post


Link to post
Share on other sites

k tem hadicim-u 2,2hdi jsou od turba dve cesty do motoru 1.klasika pres IC a 2.pres vodni vymenik-ohriva to vodu nez dosahne provozni teploty(si myslim,nikde sem se o tom nedocet) ,prepinaj to ty klapky co jsou u vstupu do motoru. Je to slozitejsi motor nez 2,0l ale nemrzim se. tady je neco o nem.Ma nekdo jeste jinou stranku o tehle motorech?

Share this post


Link to post
Share on other sites

trochu moc info?:mrk si hosi vyhrali pri konstrukci,to je asi zapomeli hlidat.:D Myslim,ze ten motor mel oceneni roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.